1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee dankje, geen WoW voor mij aangezien ik laatst bij de Bart Smit een 14 dagen trial kreeg waar ik eerst tig patches voor moest downloaden die maximaal 40 kbps haalde :schater:
     
  2. Heb het zojuist even geprobeerd (modem kort spanningsloos gemaakt). En het lijkt erop dat het allemaal weer goed gaat :applause:

    Heb nu als vanouds weer een ping van in de 20 op de COD4 server (was 88 laatste tijd) en de lagometer geeft geen verstoringen aan.....

    Voorlopig ben ik voorzichtig positief.. :grin:

    P.S. Postcode is 2134

    P.S.2 Cees heeft gelijk wat die trace betreft... heb nog steeds packetloss (al is het een stuk minder), maar de verbinding is prima....
     
  3. 90 % geslaagde dag denk ik vandaag, want het schommelt wel nogsteeds erg. Zit nu wel boven de 2 mb per seconcde maar het schommeld tussen de 1,5 en 2,5mb :( gaat nogsteeds sneller dan de afgelope 2 weken

    Edit:

    Gaat zelfs langzamer richting de 1mb per seconde en dat schommelt beetje naar boven en verder naar beneden
     
  4. Problemen met div diensten van Ziggo

    Ik ben het met Robby.joyce@ eens,:applause:

    Sinds 3 weken zijn de problemen begonnen, het begon met de internet snelheid, vervolgens begonnen de problemen met de digitale TV, en om het helemaal compleet te maken komen de problemen met de telefonie ook nog om de hoek kijken.
    Constant een melding op de TV van E 48 geen signaal.
    na heel veel telefoontjes gepleegd te hebben met eigenlijk geen bevredigend antwoord eindelijk na 1,5 week een monteur over de vloer, het eerste wat je hoort is........het probleem is bekend maar we kunnen er niks aan doen nu.
    Het probleem zou zijn......een capaciteit's probleem.
    Ziggo zou gewoon niet kunnen leveren waar ze wel reclame voor maken.
    Na vandaag ziet het er allemaal weer goed uit, gelukkig maar want het heeft lang genoeg geduurd zou ik zo zeggen.
    Sinds de switch van multikabel naar ziggo loopt het zeker niet op rolletjes.
    Laten we hopen dat het in de toekomst voorspoediger zal lopen.

    Een tevreden multikabel klant.:wink:
     
  5. hallo,

    nou moet zeggen alles lijkt weer goed geen storing tv en internet heb weer 10 mb snelheid hoop dat het zo blijft kijk vanavond wel ff of online spelen ook goed gaat dan is het het drukker op het internet
    wacht het af komende tijd.:thankyou:

    PC 2134 SM
     
  6. Als er een router aan het modem aangesloten zit is het logisch dat je met een nieuw modem hetzelfde IP-adres krijgt: het IP-adres is gekoppeld aan het MAC-adres van je router.
     
  7. Wat ik behoorlijk frapant vind is dat ik de hele afgelopen week prima snelheden heb gehaald. Tegen de 20 Mbit down en 3 up, ook 's avonds. Maar sinds vanmiddag is de down weer halveerd (modem herstart) en kom ik dus niet boven de 10 Mbit uit.
     
  8. Na een aantal dagen maar niet meer kijken omdat ik rond de 15 kb zat was ik verbaasd omvandaag weer op maximale snelheid te zitten ( PC 2134 ). Ben blij dat het nu weer goed werkt, verwacht nog wel een bericht van Ziggo wat nu de oorzaak was / dan wel wat ze er van geleerd hebben. Wie weet dat ze dat als nog doen ( na 5 maal bellen met HD ).
     
  9. Momenteel haal ik ook mijn maximum snelheid
    1800kb/s
    met eweka
     
  10. alles werkt weer hiero :D..zo blij!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina