1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Sinds gisteren kan ik helemaal niet meer downloaden via eweka hij blijft 0 % aangeven,.Ook kan ik uitzending gemist niet meer kijken, heeft iemand nog een suggestie?

    Hans
     
  2. Afwachten is het enige wat we/ze te bieden hebben op het moment..
     
  3. Ik meld mij nu ook in de discussie. Tot op heden maakte ik gebruik van de Ziggo newsserver. Snelheden tot ca. 2400 KB/s, dat is dus prima in orde! Nu moet ik echter wat oudere bestanden hebben die niet meer op de Ziggo newsserver staan. Abonnementje afgesloten bij Powernews (nadat ik deze in de zomer een maandje heb geprobeerd met uitstekende snelheden bij Multikabel). En, jullie raden het vast al, bedroevend lage snelheden varierend van 0 (!) tot 40 KB/s. Dat schiet dus lekker op. Ik kom er nu pas achter dat er problemen zijn bij Ziggo (ik ben geen gamer of zo en het surfen en downloaden via poort 80 verloopt prima) maar vind het dus wel uitermate vervelend. Bellen heeft zo te lezen weinig tot geen zin (hoezo klantvriendelijk). Ga dus maar huilend in een hoekje afwachten tot het weer beter gaat.

    Oh ja, postcode hier 2134.

    Aanvulling: lees ook net op Ziggo dat de "groepsstoring" bekend is en er hard wordt gewerkt aan een oplossing. Keep my fingers crossed...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 dec 2008
  4. en sinds vandaag op pc 2134ev ook nog eens internet problemen dus het nu wel te ver:evil::evil:
    Of moet ik het op deze manier bekijken: dat er nu serieus aangewerkt wordt???:roll:
     
  5. WTB Multikabel tbh :<
     
  6. Heb gister gebeld naar de helpdesk en er werdt mij verteld dat ze hun routers maandag/dinsdag gaan vervangen waar het probleem blijkt te zijn. Geen flauw of het help maar ja :/
     
  7. had je teminste wel iemand aan de lijn van de HD die iets af wist van de zaak.
    ene cees van hier heeft kontakt gehad met iemand van de TD en die had het ook over dinsdag.
     
  8. nou, eerst zien, dan geloven vind ik :/
     
  9. mee eens
    enigste wat we kunnen doen nu is afwachten en blijven hopen dat het dan eindelijk een keer opgelost is.
     
  10. Dit is echt interessant.

    Hele dag is er al packetloss etc etc zoals velen dat hebben in deze post.
    Vanaf zo'n 23.30 meeting ik geen packetloss meer op hun as9143.net (de beruchte hub) voor nu dan he ;-)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina