1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jahaaa!! http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/

    Er staat eindelijk iets:

    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds woensdag 17 december 12.58 uur
    Op dit moment is er een storing op alle diensten in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds woensdag 17 december 11.19 uur
    Op dit moment is er een Internet en telefonie storing in uw regio.
    Hierdoor heeft u tijdelijk een langzame of niet werkende internet verbinding en een slecht, krakend of wegvallend geluid tijdens het telefoneren.
    We verwachten dat het probleem in de loop van de middag is opgelost.
    Onze excuses voor het ongemak.
    [​IMG][​IMG][​IMG] Groepsstoring sinds woensdag 17 december 12.55 uur
    Op dit moment is er een TV Basis storing in uw regio. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak


    Euh, wacht even, sinds Woensdag 17 december? Sinds 3 december, beste Ziggo's..

    Maargoed "we verwachten dat het in de loop der middag is opgelost"... we zullen zien he?
     
  2. Nadeel als hij het doet is wel dat ik vanavond ruzie met mijn zoon ga hebben.

    "opzouten, Papa is aan de beurt"

    *Ja, maar ik ben aan het Counterstriken*

    "niks mee te maken, koop zelf maar een PC"

    *kijkt hoopvol naar me*

    "gaat wel effe duren met zo weinig zakgeld he ? Moet je maar geen Champions League plaatjes gaan kopen steeds"

    *maar Pap, Amber heeft ook een eigen PC*

    "Klopt maar die doet tweetalig VWO en jij zit pas in groep 7. Ga maar met je Playmobil ofzo"

    :frons:

    Meestal eindigt het met hij en ik op de bank, TV aan tot hij naar zijn bed moet. Of ik laat hem doorspelen terwijl ik commentaar geef op wat hij fout doet :oyeah:. Ach ja, vader zijn is offers maken. :rolleyes:
     
  3. Heren!! Het is weer veranderd! 9 minuten geleden, ik keek net even..
    Groepsstoring van woensdag 17 december 11.19 uur tot woensdag 17 december 17.09 uur
    De eerder vermelde storing is opgelost

    Op dit moment is er een Internet en telefonie storing in uw regio.
    Hierdoor heeft u tijdelijk een langzame of niet werkende internet verbinding en een slecht, krakend of wegvallend geluid tijdens het telefoneren.
    We verwachten dat het probleem in de loop van de middag is opgelost.
    Onze excuses voor het ongemak.

    Zou dit HET zijn? Ik neem de proef op de som..

    Update: Hmm, nog steeds wisselende verbinding... Straks even stroom van modem en router eraf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2008
  4. Ik heb vooralsnog nog steeds enorme packet loss. Zou het zin hebben de modem eraf te halen of ga ik dan gewoon weer puur en alleen voor de lol van Ziggo de meterkast in? :?
     
  5. Yep. Niks opgelost. Nog steeds enorme pl. %&*#&%#@ prutsers.
     
  6. En weer bellen natuurlijk :mrgreen:
     
  7. Ah fijn, heb ik ook net idd gedaan op aanraden *kuch* van die storingspagina, maargoed ik had de hoop al een beetje opgegeven voordat ik al iets geprobeerd had dit keer. :)
     
  8. " Stap 1: Haal gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden."

    Dit hebben jullie niet gedaan. Dat kan niet want als je de stroom erafhaalt gaan er geen lampjes meer branden. Stelletje leugenaars !! Jullie hebben stiekem de stroom er weer opgezet (maar dat staat er niet he ? nee !)

    :schater:

    *Snif*

    Best triest eigenlijk.....
     
  9. nou reset uitgevoerd,
    router een reset gegeven,
    me laptop een reset
    een flushdns gedaan.
    maar zoals verwacht.
    Code:
    |------------------------------------------------------------------------------------------|
    |                                      WinMTR statistics                                   |
    |                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
    |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
    |                             192.168.2.1 -    0 |  123 |  123 |    0 |    3 |  125 |    0 |
    |           84-105-31-1.cable.quicknet.nl -    3 |  123 |  120 |    0 |   15 |  156 |   31 |
    |                         212.127.252.114 -    1 |  123 |  122 |    0 |   16 |  156 |   62 |
    |    nl-ams2-rb-01-10G-3-2.multikabel.net -    1 |  122 |  121 |    0 |   15 |   78 |    0 |
    |asd-lc0006-cr101-ae14-10.core.as9143.net -   19 |  122 |   99 |   16 |   35 |  141 |   46 |
    |         10ge-4-1-0.ams11.ip.tiscali.net -    5 |  122 |  116 |   32 |   57 |  156 |   47 |
    |           xe-7-0-0.nyc22.ip.tiscali.net -    6 |  122 |  115 |   93 |  117 |  359 |  110 |
    |                          213.200.73.118 -    4 |  122 |  118 |  109 |  119 |  250 |  125 |
    |         xe-4-2-0.cr1.ord1.us.nlayer.net -    4 |  122 |  118 |  125 |  140 |  218 |  140 |
    |           tge6-4.ar1.ord1.us.nlayer.net -    9 |  122 |  112 |  125 |  141 |  500 |  156 |
    |as32748.tge8-4-116.ar1.ord1.us.nlayer.net -    5 |  122 |  116 |  125 |  155 |  343 |  157 |
    |                            azurenet.net -    6 |  122 |  115 |  125 |  139 |  344 |  157 |
    |________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
       WinMTR - 0.8. Copyleft @2000-2002 Vasile Laurentiu Stanimir  ( stanimir@cr.nivis.com )
    
     
  10. De wachttijd is weer eens meer dan 10 minuten. :mad:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina