1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi Joost,

    Volgens mij ben je dan in het juiste topic (in ieder geval dit forum), als je linkjes zoekt gerelateerd aan dit probleem :wink:

    Maargoed, ik heb nog steeds hoop dat een dezer dagen de problemen opgelost zullen zijn. Hoewel Ziggo officieel geen uitspraken heeft gedaan over dit probleem, hebben de MGV en welwillende Ziggo medewerkers her en der gezegd dat de technische dienst op de hoogte is van het probleem, en er mee bezig is.

    Ik hou moed..

    P.S. Welkom op het forum
     
  2. Toch leuk, als al die mensen samenkomen op een forum en dat je ziet wat er allemaal ervaren wordt. Okee, leuk is niet het juiste woord voor deze situatie, maar toch. Ik hoop dat dit snel opgelost is, want wat zal het toch een verademing zijn om 5 van de 5 groene blokjes te zien op Xbox Live, en de normale volle 2.3 mbps via usenet!
     
  3. Packet loss met Ziggo

    1 Hop van Ziggo die mogelijk storing veroorzaakt

    en dan nog deze,
    maar hier denken sommige dat het alleen usenet gericht is.
    Ziggo en Tweaknews (payserver) traag

    thnx, heb effe moeten nadenken over me signature maar dit was de meest passend volgens mij, in de tijd dat het nog MK was vertelde ik iedereen dat MK de beste Kabel ISP is. nu zeg ik liever niet waar ik zit.
    maarja zo heeft elke isp wel iets. bv nu UPC vroeger chello ook wel beter bekend als kwello verder commentaar is niet nodig denk ik.
     
  4. Ach, gedeelde smart is halve smart :wink:

    Ik heb ook een Xbox 360, maar ik doe geen online gaming, dus daar heb ik "gelukkig" geen last van. Ik heb 'm zelfs al een tijdje niet meer aangehad, dus de NXE moet nog gedownload worden.. kan een leuke test zijn, nu. Nah, morgen maar proberen.

    2.3MB heb ik overigens nog nooit gehaald, maargoed vrijdag komt een monteur langs met een nieuwe modem. In plaats van doorgeven aan de technische dienst dat half Noord Holland een storing heeft, was het belangrijker om een monteur langs te sturen vanwege een modem wat schijnbaar s'nachts reboot.
     
  5. Bedankt ;) Ik ga het eens lezen, even in de situatie duiken enzo. Hoop niet dat ik me nog heel lang erover zorgen hoef te maken. Vroeger zei ik idd ook vol trots, ja ik heb Multikabel! En toen kwam Ziggo, uh ja okee nou laat het maar komen dan, ging wel goed maar langzamerhand kwamen wat probleempjes, maar dat bleek eraan te liggen dat het gewoon verouderd was in de straat, en de kabel was een tijd terug verkeerd gerepareerd die naar t huis loopt. Ging prima, gefixed en al, en toen kwam na een lange tijd dit dus, en wat heb ik er toch een pesthekel aan. :pompom:
     
  6. Ach ik vind Ziggo als provider niet heel slecht hoor. Alleen de helpdesk is slecht. Maar ik heb ook de nodige akkefietjes met Multikabel gehad, en daarvoor Quicknet. Volgens mij zelfs nog een staartje Sonera, maar dat is al zo lang geleden...

    UPC schijnt tegenwoordig best goed te zijn qua helpdesk (las zelfs ergens dat ze een award gewonnen hadden).
     
  7. Oh nee, ik vind Ziggo ook niet slecht idd, alleen ze hadden beter moeten plannen. Die fusie had veel beter kunnen verlopen, dat moet haast wel... Ze hebben wat steekjes laten vallen, desalniettemin fijne provider. Al slaat dit natuurlijk nergens op, ookal is het niet onredelijk dat zoiets kan gebeuren. :)
     
  8. Dat het gebeurt is een ding, maar ze communiceren het niet. Dat is waar de meesten van ons hier zich aan storen. Ik bedoel: waar zou je nou het eerste zoeken als je een probleem hebt? Toch niet op een forum? Maar "helaas" haal je hier meer info vandaan dan van de Ziggo site. En mailen naar ze kan niet, webformulieren zijn leuk, maar worden niet beantwoord, en bellen resulteert in het standaard lijstje van modem herstarten, zonder router, antivirus/firewall uit (...srsly?:?) en vooral niet escaleren van het probleem wat je aangeeft.

    Zo genoeg gal gespuid voor vandaag. Morgen weer vroeg op, dus welterusten allen.
     
  9. Wij hebben hetzelfde probleem.
    Mijn vader en ik zijn allebei fanatieke warcraft spelers en dat gaat nu niet echt meer.
    We hebben het probleem ook al sinds het "onderhoud" van begin december.
    Eerder deze week hebben we al gebeld en toen kregen we ook te horen dat we een speedtest moesten doen.
    Vandaag ging ik op internet zoeken of er nog meer met dit probleem zijn en kwam ik hier terecht.
    Heb het toen bij mijn vader voorgelegt en die besloot weer te gaan bellen.
    Hij vertelde het verhaal en zei erbij dat ze hem niet konden vertellen dat ze niets van dit probleem af wisten omdat er zoveel al gebeld waren omdat we dat ook hier hadden gelezen.
    Het antwoord daarop was dat we niet alles wat we op forums lezen moeten geloven.
    Ook kregen we te horen dat ze er niets mee te maken hebben dat wij een online spel spelen.
    En dat we maar moesten kijken of het probleem bij de router ligt, wat het dus niet is omdat ik nu geen draadloos internet gebruik en nog steeds het probleem heb.
    Me vader werd tijdens het gesprek telkens onderbroken en kon zijn verhaal dus ook niet goed doen.
    De vrouw van de helpdesk had blijkbaar ook niet veel kennis
    Uiteindelijk heeft me vader gezegt dat hij het slecht vind dat er iemand met zo weinig kennis aan de helpdesk zit en toen werd er door die vrouw zelf opgehangen.

    Uiteindelijk zijn we dus niet verder gekomen en kregen we gewoon weer hetzelfde verhaal en werden we nog respectloos behandeld ook.
    En waarschijnlijk kiezen we er nu voor om over te stappen naar een andere provider.
    Zij kan er misschien niets aan doen, maar het probleem hoort nu ondertussen wel bekend te zijn en we horen ook niet zo behandeld te worden.
     
  10. het is jammer dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om over te stappen. Toen ik gisteren gebeld had ben ik meteen begonnen of er al iets werd gedaan aan het probleem. Toen moest ze eerst de info zoeken waar het over ging
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina