1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :( , gaat hier wel ok, ping van 20 met cs, maar WOW, heb ik rond 19-22 uur 1800+ ms (dat zijn pieken ):oyeah:
     
  2. Snif.. zojuist getest. Nee. Nee, het is ook hier nog niet opgelost. Nee ik heb nog steeds geen antwoord gehad op email die ik 4 december en daarna heb verstuurd. Nee, nog steeds is er geen groepsstoringsmelding op de Ziggo pagina....

    Wel dat IDIOTE poppetje "Tess" die naar me loopt te zwaaien, met zo'n ballonnetje "Kan ik je helpen?"...

    Ingevuld: er is een storing in hoofddorp tess.

    Antwoord: "Bijna nooit, maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen. Gelukkig duurt dat nooit lang. ":schater::schater::schater::schater::schater:

    D'r stond een feedback knopje.. Daar heb ik ook maar m'n frustratie geuit.

    Ok, volgende zin ingevuld: Je bent best dom he tess

    Antwoord: Zullen we het over Ziggo hebben? :roll:

    Feedback: Breek me de bek niet open...

    Volgende zin: Hoe bereik ik de technische dienst

    Antwoord: Ik begrijp dat je iets wilt weten over je ontvangst, maar ik weet niet precies wat. Zou je je vraag iets anders kunnen stellen?

    Feedback: Verdomd.. D'r MOET wel een echte Ziggo medewerker achter zitten. :oyeah:
     
  3. Haha Akos. Die Tess is inderdaad geen succes. Ze mag weleens geupdate worden met d'r "Bijna nooit, maar het kan natuurlijk wel eens voorkomen. Gelukkig duurt dat nooit lang. "

    Ik vond net bij thuiskomst een envelope van Ziggo in de bus. Meteen opengemaakt want wie weet is er nieuws over de storing...
    Of ik nu wil overstappen op Ziggo Alles-in-1... :schater:
    Ja sure, ik wil nu wel graag alle ellende in 1, not! Wat een timing. Als ze even op mijn klantnummer klikken vinden ze minstens 6 klachten. De link tussen de communicatie database en de klachten database is daar duidelijk niet aanwezig. Prutsers. Op alle vlakken.

    Heb inmiddel adsl aangevraagd. Duurt nog drie weken maar dan gaat Ziggo eruit.
     
  4. Haha "she",

    Ik wacht het nog even af, ik ga zo toch op vakantie, maar wie weet ziggo ook:schater:, Die tess heeft me inderdaad nooit geholpen, echt idioot ook :schater:!

    Als ik terug ben van vakantie en de problemen zijn er nog steeds vliegt bij mij ook ziggo de deur uit, *letterlijk* :cool:
     
  5. weer eens gebeld,
    me melding van 6 december stond niet in het systeem.
    melding van 11 december wel.
    ze konden niet zeggen hoe lang het nog ging duren.
    wel kon ze vertellen dat er storing is op de storing site,
    wat inhield dat hun wel konden zien dat er een storing was en wij niet.
    helaas wist ze niks van ziggo-gebruikers.nl
    wachttijd voordat ik iemand aan de lijn kreeg 9min13
     
  6. Zo zo, dat is nog snel, bij mij is het meestal 20 tot 30 minuten :shock:
     
  7. Toch wel stomtoevallig, he, dat de storingspagina ook een storing heeft. En ook best wel ironisch :wink:

    Maargoed op deze manier kunnen ze natuurlijk naar de buitenwereld makkelijk ontkennen dat ze hier een probleem hebben, en hoeven ze ook geen uitleg te geven over wat er nou gefixt is. Mijn gok: Ze hebben als bezetenen bandbreedte gekocht, en dat zijn ze nu op strategische plekken aan het inzetten.

    Ach, het moet voor mij ook niet heel lang meer gaan duren, en dan ga ik ook eens kijken naar ADSL. Dan gaan Internet en telefonie er uit. Voor TV ben ik "veroordeeld" tot Ziggo. Ik kan natuurlijk m'n extra zenders afzeggen om het feit dat ik dan minder op breng bij ze, maar daar heb ik alleen mezelf mee. Oh, oh, oh wat zou het verhaal anders zijn als er een fatsoenlijk alternatief was.
     
  8. Toen de drie nog op eigen voeten stonden hadden ze elk minstens 2x 10Gbit/s op de AMS-IX. @home had zelfs 2x 6x 10Gbit/s

    Het lijkt me dat ze bezig zijn om de connects @ AMS-IX beter/anders in te zetten voor routing van het nieuwe Ziggo netwerk.

    Let wel, dit is ook maar speculatie.
     
  9. ik heb een jaar lang asdl gehad toen 8/1 het snelste was wat je kon krijgen,
    wat was ik blij toen dat jaar over was.
    ik woon tever van de centrale verdeel kast 3.1km.
    daardoor is me max op asdl 3/0.50.
    dus asdl is voor mij helaas geen optie :(
     
  10. Zo, na lang zoeken en veel doorklikken op dit topic gestuit. Hier in Bennebroek ook erg veel problemen, ook een vriend in Heemstede die ik mateloos hoor klagen. Online gamen (op m'n Xbox 360) is zo traag als weet ik veel wat, kan gewoon niet normaal gamen, zo erg lag ik. Nou dat is dus ook mooi weggegooid geld, want dat is al ongeveer 3 weken zo! Fijn!
    Ik kan me totaal vinden in alle verhalen hier, heel herkenbaar allemaal.. En wat kunnen we doen? Flinke schop onder hun kont verdienen ze, zo sloom als dat zooitje gaat daar zeg, jezus. Het is echt gewoon een humeurverpestende situatie, en het komt keer op keer terug gewoon, sterker nog, het blijft en gaat maar niet weg. Overstappen gaat hier niet gebeuren en dat zint me ook totaal niet, woon zelf nog bij m'n ouders en we zitten al zo lang als ik me kan herinneren bij Multikabel... Nooit problemen gehad, en dan nu dit zeg, het is niet te geloven. Mijn vader heeft zelf op een helpdesk gewerkt en weet dus ook hoe je het moet aanpakken, maarja daar schiet je ook vrij weinig mee op. Goed.. Afwachten dus, en dit topic blijf ik volgen?
    Heeft iemand misschien een handig bundeltje linkjes die best gerelateerd zijn met deze situatie in deze buurt?

    Joost

    TRaSH, amen aan jouw ondertitel! :thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina