1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Roermond Centrum (PC 6041)

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door roco, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vanmorgen een uur of 5, wellicht eerder ligt mijn telefonie en internet eruit. Meteen gebeld, in het menu aangegeven dat er een storing was. Het VoiceResponsSysteem zegt vervolgens dat mijn klacht is geregistreerd. Toen ik echter om 9 uur de helpdesk belde, en de medewerker naar mijn modem keek, kwam die tot dezelfde conclusie als ik eerder, en meldde mij dat er in de buurt nog meer modems niet functioneerden, en dat zij er een monteur op ging afsturen. Geen woord over mijn eerdere registratie, daar wordt blijkbaar toch niets mee gedaan. Wel een bedankje voor de melding.... Ondertussen (het is inmiddels 15.40, kan ik nog steeds mijn PC thuis niet bereiken vanuit mijn werk, evenals de standaard gateway die ik normaal thuis heb.
     
  2. Update: Heb monteur afgebeld: probleem was opgelost. Alleen heb ik nu een ip-adres gekregen in een compleet andere range, dat resolved naar een ????????.cable.ziggo.nl dns name.
    Ook vertelde de medewerker mij dat er vanavond werkzaamheden in Roermond gepland waren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina