1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onterechte afschrijving

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ePeter, 8 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    In oktober werd ineens 47,95 teveel geincasserd via de automatische incasso. Dus ik het contactformulier ingevuld. Binnen een week reactie, dat dat is omdat ik een Internet Z3 abbo heb. Terwijl ik alleen Digitale Televisie heb (of hoe dat nu ok mag heten, ik kom van @Home). Blijkt ook dat ik een gebruikersnaam heb voor MijnZiggo. Wat wil het geval? in 2006 heb ik een proefabbo voor Internet genomen, om die vervolgens binnen 2 maanden op te zeggen en het modem heb ik teruggestuurd. Nooit een rekening onvangen, zoals het hoort. En nu de administratie naar Ziggo is overgegaan, blijkt de opzegging verdwenen of zo. De ingangsdatum van Z3 is namelijk in 2006. Bij de hd kunnen ze ook wel zien dat er nooit iets is afgeschreven, lijkt me zo. Ik neem aan dat ze nog wel kunnen nadenken daar...

    Dus ik de mail van de klantenservice beantwoorden, komt die terug met de melding dat dat niet kan. noreply@casema.nl, niet zo raar dus. Dus ik het contactformulier weer ingevuld. Nooit wat van gehoord. Dus heb ik het geld gestorneerd en het juiste bedrag overgemaakt. En dat is keurig verwerkt (zie het overzicht hieronder). In november gebeurdt me nog steeds hetzelfde. Dus weer gestorneerd, etc. En nog geen reactie van Ziggo, ondanks diverse keren invullen van het formulier. Bellen doe ik niet, het is belachelijk dat dat geld kost.

    Ik vraag me nu wel af 'wat nu?'. Ik heb nog geen herinnering per post ontvangen, maar hoelang duurt het voordat er tot afsluiting wordt overgegaan? Niet dat ik een cent teveel ga betalen natuurlijk (daar is eventueel de rechtsbijstandverzekering voor...), maar als ze mijn TV gaan afsluiten wordt ik toch wel een beetje boos. Het is HUN fout, moeten ZIJ herstellen en mag ik NIET de dupe van worden. Simpel, toch? Standaard bedrijfsvoering...

    Ik lees op het forum ook wel dat er veel schrijnendere gevallen zijn, maar dat betekent niet dat ik niet snel op z'n minst duidelijkheid wil hebben. Even een mailtje met een korte uitleggen zou ik al heel blij mee zijn.

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina