J
joosen29
Hi allemaal,
onderstaande lap tekst wil ik jullie niet onthouden, mijn huidige aan/ervaring met Ziggo.
Sinds afgelopen vrijdag is mijn Z2 internet verbinding van standaard 5MBit gecapped naar 2MBit. Ik dacht eerst dat Ziggo misschien een storing zou hebben, echter zondag was het nog niet verholpen. Dus maar gebeld met de helpdesk.
Deze vertelde mij dat mijn verbruik meter dik in het rood staat, ik heb afgelopen maand niet meer dan 100GB gedownload en via nieuwsgroepen hooguit 30GB. Hij heeft mijn meter ge-reset, maar tot en met nu heb ik nog steeds maar 2MBit.
Nu kan het ook nog zo zijn dat Ziggo ergens fouten heeft gemaakt, het is namelijk zo dat ik weken geleden een upgradepakket besteld heb om naar een alles in 1 plus over te stappen icm de Cisco 8455. Hierna weken niets gehoord of ontvangen. Kitaro kon mij vertellen dat er geen order in het systeem stond. Ik ziggo nogmaals gebeld en inderdaad geen order. Ik nogmaals gevraagd of bij het upgradepakket inderdaad de Cisco geleverd zou worden, wederom bevestigd. Na een week heb ik inderdaad een bestellingsbevestiging ontvangen, alleen wel voor de Samsung Decoder.. :no: Die ik dus niet wil.
Dus weer gebeld met Ziggo, nu werd mij verteld dat de Cisco helemaal niet beschikbaar is in de Combo zoals ik hem besteld heb. (althans nog niet) Dus de hele zwik ge-annuleerd. Nu stond er in mijn bevestigingsbrief dat mijn nieuwe abbo op 4 december in zou gaan. (laat ik nou net sinds 4 december problemen hebben met mijn i-net verbinding.)
Al met al kan het ook hieraan liggen, maar dat is mij gisteren niet gemeld door Ziggo. Terwijl als ik nu kijk bij mijn Ziggo account staat daar dat ik ook een huistelefoon nummer heb, icm met std. digitale tv en Z2 internet.
voor alsnog ben ik dus niet echt te spreken over Ziggo, ik hoop echt van harte dat de problemen snel opgelost zijn en dat hopelijk de Cisco snel wel beschikbaar is in de aanbiedingsvorm.
Samenvatting.
1. Upgrade besteld icm Cisco
2. na weken geen order bekend.
3. Dus opnieuw besteld
4. Bevestiging gekregen voor de Samsung
5. Hele zwik geannuleerd.
6. Sinds ingangsdatum van geannuleerde abbo problemen met Internet. van 5MBit naar 2MBit terug gezet (van Z2 naar Z1 )
7. Meer dan 2uur aan de telefoon gezeten op mijn kosten.
8. problemen met internet nog steeds niet opgelost.
Vooralsnog vind ik het echt jammer hoe het nu gelopen is, ik heb nooit problemen gehad met Casema of Ziggo. Ze gooien nu hun eigen glazen in, ik wil iets bestellen en vervolgens wordt er bevestigd voor hele andere producten. Dan annuleer je de bestelling en beginnen de problemen met internet.:cry:
Als iemand voor bovenstaande problemen een oplossing heeft hoor ik die graag.
Groet,
Mark
onderstaande lap tekst wil ik jullie niet onthouden, mijn huidige aan/ervaring met Ziggo.
Sinds afgelopen vrijdag is mijn Z2 internet verbinding van standaard 5MBit gecapped naar 2MBit. Ik dacht eerst dat Ziggo misschien een storing zou hebben, echter zondag was het nog niet verholpen. Dus maar gebeld met de helpdesk.
Deze vertelde mij dat mijn verbruik meter dik in het rood staat, ik heb afgelopen maand niet meer dan 100GB gedownload en via nieuwsgroepen hooguit 30GB. Hij heeft mijn meter ge-reset, maar tot en met nu heb ik nog steeds maar 2MBit.
Nu kan het ook nog zo zijn dat Ziggo ergens fouten heeft gemaakt, het is namelijk zo dat ik weken geleden een upgradepakket besteld heb om naar een alles in 1 plus over te stappen icm de Cisco 8455. Hierna weken niets gehoord of ontvangen. Kitaro kon mij vertellen dat er geen order in het systeem stond. Ik ziggo nogmaals gebeld en inderdaad geen order. Ik nogmaals gevraagd of bij het upgradepakket inderdaad de Cisco geleverd zou worden, wederom bevestigd. Na een week heb ik inderdaad een bestellingsbevestiging ontvangen, alleen wel voor de Samsung Decoder.. :no: Die ik dus niet wil.
Dus weer gebeld met Ziggo, nu werd mij verteld dat de Cisco helemaal niet beschikbaar is in de Combo zoals ik hem besteld heb. (althans nog niet) Dus de hele zwik ge-annuleerd. Nu stond er in mijn bevestigingsbrief dat mijn nieuwe abbo op 4 december in zou gaan. (laat ik nou net sinds 4 december problemen hebben met mijn i-net verbinding.)
Al met al kan het ook hieraan liggen, maar dat is mij gisteren niet gemeld door Ziggo. Terwijl als ik nu kijk bij mijn Ziggo account staat daar dat ik ook een huistelefoon nummer heb, icm met std. digitale tv en Z2 internet.
voor alsnog ben ik dus niet echt te spreken over Ziggo, ik hoop echt van harte dat de problemen snel opgelost zijn en dat hopelijk de Cisco snel wel beschikbaar is in de aanbiedingsvorm.
Samenvatting.
1. Upgrade besteld icm Cisco
2. na weken geen order bekend.
3. Dus opnieuw besteld
4. Bevestiging gekregen voor de Samsung
5. Hele zwik geannuleerd.
6. Sinds ingangsdatum van geannuleerde abbo problemen met Internet. van 5MBit naar 2MBit terug gezet (van Z2 naar Z1 )
7. Meer dan 2uur aan de telefoon gezeten op mijn kosten.
8. problemen met internet nog steeds niet opgelost.
Vooralsnog vind ik het echt jammer hoe het nu gelopen is, ik heb nooit problemen gehad met Casema of Ziggo. Ze gooien nu hun eigen glazen in, ik wil iets bestellen en vervolgens wordt er bevestigd voor hele andere producten. Dan annuleer je de bestelling en beginnen de problemen met internet.:cry:
Als iemand voor bovenstaande problemen een oplossing heeft hoor ik die graag.
Groet,
Mark