1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Packet loss met Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door marcelsmit, 7 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoah, dat is pas harde taal van Ziggo.. "Ach wat is dat nou toch meneer? U wilt van het internet gebruik maken? tsk, tsk.Nergens voor nodig toch? Leest u maar een boek". Daar betaal je dan flink wat geld voor..

    Ik kan het me goed voorstellen, Tim. Sterkte bij je nieuwe provider. Al een keus gemaakt? Tele2? Alice? Orange? (over Orange hoor ik af en toe ook dat het drama is, dus je bent gewaarschuwd :wink:).
     
  2. Mijn werk heeft Orange, en dat is niet echt heel erg goed. Ik weet nog niet. Vrienden zijn over naar Xs4all maar ik heb niet zoveel geld in een ouwe sok. Ik neem de tijd, het leed is toch al geleden inmiddels en opnieuw iets aansluiten duurt ook weer eventjes. Ja, ik klink relaxed inmiddels. Maar dat ben ik niet, alleen enorm teleurgesteld omdat ik Quicknet heb gehad sinds de eerste dag dat het in mijn regio kon. Alleen een maand of 2 niet toen ik in de schuur bij mijn ouders moest wonen na mijn scheiding en van 400 euro in de maand rond moest komen. Dus doet best een beetje zeer, maar ja.
     
  3. Het valt me nu pas op eigenlijk ja,een vreemd adres,was eerst altijd een andere,deze prioritytelecom geeft ook een veel hogere latency als de oude... hmmm
     
  4. Het pikante is, dat Priority Telecom een 100% dochter is van UPC Nederland.
     
  5. Dat is op zich best raar toch?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina