1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Capaciteits probleem JA/NEE

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door masutrix, 7 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het werkt dus zonder router wel goed, en met router ertussen krijg je geen verbinding meer? Niet vergeten het modem te resetten. Als het uiteindelijk met de router niet meer aan de gang te krijgen is, maar zonder router wel kan je enkel nog concluderen dat er een probleem is met de betreffende router of de configuratie daarvan. Als het een extern probleem zou zijn, zou het zonder de router ook niet functioneren.
     
  2. Zojuist gebeld met de helpdesk, modem is uitgelezen en de waardes zijn allemaal gewoon goed. Ik heb ook gezegd dat de snelheid op werktijden en snacht's gewoon goed zijn, maar in het begin van de avond geheel inzakt. Het probleem is doorgestuurd naar de TD. De medewerker die ik aan de lijn had bevestigde me dat het een capaciteits-probleem zou kunnen zijn. Het lijkt mij echt logisch dat het een capaciteitsprobleem is. Als ik over drie dagen nog steeds het probleem heb mocht ik terugbellen en dan zou men kijken of de melding bij de TD al opgelost zou zijn of hoe het verder moet.
     
  3. Wil iedereen héél hartelijk bedanken, maar EXcalibur het klopt. Op de andere plaats had ik jouw naam overzien :oops: dat hier even rechtzetten.

    Vreemd is het wel... De router is net als de computer ruim drie jaar. Maar hij is wel kapot.

    Zijn gisteravond er aan bezig geweest. Maar wat er ook gedaan werd, online kwamen ze niet.

    Zal een nieuwe moeten kopen. Nogmaals, aan ieder die tips gegeven heeft hartelijk dank.

    Groet, timo
     
  4. We weten allemaal wat de maximale snelheden van een abonnement zijn, maar is er ook bekend welk percentage van deze Vmax Ziggo als minimum garandeert?

    Ben ik wel benieuwd naar...
     
  5. Dus toch weer wachten ?

    Gisteren een e-mailtje gehad van de helpdesk, of ik even zonder router verschillende speedtest's wilde draaien en die snelheden even wilde doorbellen naar de helpdesk. Dus.. router ertussenuit gehaald, op drie verschillende tijden een speedtest gedraaid en de snelheden doorgebeld naar de helpdesk. De medewerker vroeg me nog even een CMD, Netstat te draaien. Dus zo gezegd zo gedaan. Ik had zeven connecties in netstat en de medewerker zei dat ik dan waarschijnlijk spyware zou hebben. Nu zag ik dat ik mijn e-mail programma nog open had staan en die even afgesloten en opnieuw een netstat gedraaid. En ja hoor, twee verbindingen (wat normaal is geloof ik) Mijn e-mail prog maakte 5 verbindingen naar mijn 5 e-mail adressen. Medewerker kon mij niet meer verder helpen, probleem is WEER teruggezet naar de technische dienst. Wachten maar weer dus. .. . Wordt Vervolgd !!
     
  6. Weer gebeld met de helpdesk

    Zojuist weer gebeld met de helpdesk om te vragen hoe de status is van mijn storingsmelding. Helaas is de melding nog steeds in behandeling. Aangezien ik al meer dan een maand op de oplossing wacht, heb ik gevraagd of ik ook maar de helft van mijn abbo mocht betalen. Dat ging uiteraard niet, wel kon ik volgens de medewerker een aanvraag indienen voor restitutie. Dus meteen maar ff een aanvraag ingediend. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen. Al met al, we worden gewoon aan het lijntje gehouden en voorlopig zie ik nog geen verbetering hoe Ziggo met haar klanten omgaat. De medewerkers van de helpdesk zijn overigens wel altijd heel netjes en doen gewoon hun werk.
     
  7. Als ze je maar zolang mogelijk aan de lijn kunnen houden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina