1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Capaciteits probleem JA/NEE

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door masutrix, 7 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu ga ik me toch echt afvragen of ze nu wel of geen capaciteits-problemen hebben bij Ziggo. Ik heb een alles in één abbo genomen zodat mijn snelheid omhoog zou gaan, helaas is de snelheid op drukkere momenten (s'avonds en in het weekend) gewoon lager geworden. Het lijkt er dus inderdaad op dat het een capaciteitsprobleem is. Ik behoor normaal zo'n 20mbits verbinding te hebben terwijl ik op het moment nog niet eens een 3 mbit verbinding heb. Nu begrijp ik wel dat die 20 mbit maximaal is en niet altijd gehaald kan worden, maar dat ik niet eens de 3 mbit haal is toch wel heel droevig. Ik hoop dat ziggo eerst eens de problemen op gaat lossen i.p.v. verhogingen door te voeren die ze gewoon simpelweg niet altijd kunnen waarmaken. Dit terwijl de minst betalende klanten meestal wel gewoon hun snelheid hebben en wij (lees: de duurdere abbo's) het dupe zijn van de problemen bij ziggo. Ik ben vanaf het begin al abbonee en heb altijd hun duurste abbo afgenomen, is dat dan helemaal niets waard ?
     
  2. JA

    :sad: Dat probleem heb ik dus ook al een week of 4, overdag download +/- 5 Mb i.p.v . 20 Mb. In avond en weekend download 3Mb. de upload is echter bijna altijd wat het moet zijn 3Mb. Inmiddels alles aan deze zijde geprobeerd, tot aan een geheel nieuwe installatie van Windows aan toe, zonder resultaat. Ik ga er dus van uit dat probleem aan Ziggo zijde is. :censored::censored::censored:
     
  3. Het is 100% zeker dat het iets aan de kant van Ziggo is. Zelf had ik nooit last van snelheidsproblemen, tot de zogenaamde "snelheidsupdate" op 1 december. Nu haal ik niet hoger dan 300 KB/s met uitschieters naar 1 MB/s. Ik hoor 30 Mb/s (down) te halen en 3 Mb/s (up).

    Ik hoop dat dit snel opgelost wordt, aangezien het nogal storend is dat je met het duurste abonnement de snelheid van een 54k modem haalt.
     
  4. Ziggo heb de fibers vol, ff hard er doorheen blazen, of gewoon meer capaciteit fixen natuurlijk.
    Helaas kan je als consument hieraan niks doen, en zul je geduld moeten hebben totdat ziggo het oplost....
     
  5. Problemen zijn er zeker ,hier ook en niet sinds 1 dec maar al een week of 7.
     
  6. Tot voor kort was het ok maar zojuist een snelheids test:
    Met een Z3 abbo.


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. ik heb er al maanden last van,en nu nog.
    5 monteurs geweest,en men begint het hele spelletje weer van voor af aan met "heeft u uw modem al gereset..."

    kotsmisselijk word je er van.
    en gewoon nieuwe klanten aannemen en er bij prikken.
    ze zijn al meerdere keren bij tros radar in het programma geweest,en willen nu zelfs geen beloftes meer doen,want die kunnen ze toch niet na komen.

    en compensatie is vloeken in de kerk bij ziggo,dat kun je na veel vijven en zessen pas krijgen als het probleem is op gelost,want dan kunnen ze dat pas na gaan is de lul smoes.

    en de keren dat ik te horen krijg "dan stapt u toch op" zijn niet eens meer te tellen.

    en nu ben ik zeker weer te ongenuanceerd...? :?
     
  8. Ja, even de compressor erop zetten en flink doorblazen met 8bar :roll:
     
  9. Hier idem dito hetzelfde probleem. Heb al zo'n 3 weken instabiele downloadsnelheid en haal eigenlijk zelden meer de max. downloadsnelheid. Daarvoor haalde ik op elk moment van de dag de max. downloadsnelheid
     
  10. Mijn download is okay, mijn upload is echter waardeloos.

    Ik haal bijna de 20mb (soms) download maar haal slechts 0.4mb upload (maximaal) dus fatsoenlijk een spelletje spelen is er helaas niet bij. Downloaden ben ik echt niet in geinteresseert.

    Wat me echter wel opgevallen is, is dat met mij juist voornamelijk Ziggo klanten problemen hebben met datzelfde spel (World of Warcraft) sinds begin December. Net alsof ze poorten dicht hebben gegooid of vertraagd. Daarvoor had ik een 25ms aansluiting, dat was inmiddels 65ms geworden. Nu is het overdag 250-300 en s'avonds 1800 & disconnects.

    Maar goed, we gaan wel zien en anders wordt het een boel geld terugeisen door de maandenlange waardeloze technische service (helpdesk was vriendelijk, maar beloftes nakomen ho maar).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina