1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwbouw woning en abonnement

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door rvissers, 6 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij vertellen hoe ik Ziggo een aansluiting kan laten maken in mijn nieuwe woning. Alles zit al in de woning mbt kabels, maar nog geen Ziggo kastje in de meterkast. Ik wil alles in 1 abo, extra variant met interactieve TV en HDTV PVR.

    Wie o wie kan mij vertellen hoe ik abo kan aanvragen, want bij klantenservice kom ik er niet door omdat adres nog niet bestaat zegt men? Dit duurt nu al 2 maanden en wil TV nu huis is opgeleverd en interniet e.d.

    Graag reactie
     
  2. huisaansluitingen.nl moet je je aanmelden
     
  3. ook ik heb probs met aanmelden nieuwbouwwoning

    Hallo toen ik een klacht wou gaan indienen bij ziggo (bij een familielid op de pc) kwam ik op dit forum. Ben al een zeer gelukkige klant bij ziggo zelfs toen ik deze kreeg na de overgang van @home.Nooit geen problemen gehad met wat dan ook (goed he) Maar zit dus nu met een probleem:cry: Ik wil niet bij ziggo weg gewoon omdat ik dus nooit geen problemen heb gehad maar tot mijn grote verbazing wil ziggo mij niet meer:shock: Internet is op mijn nieuwe adres niet te krijgen zeggen ze !!! Maar lieve schatten ik heb al 2 weken geinternet in mijn nieuwe huisje en ineens op 28 november moet ik een aktivatiecode en ww hebben en die heb ik niet en krijg ik ook niet omadat toen ik de helpdesk belde ze mij niet meer in hun systeem hadden staan.Toen ik doorverbonden werd met sales zeiden ze me dat er op mijn nieuwe adres geen internet leverbaar was.Hoe kan dat nou...ik heb al 2 weken.....geinternet op dat adres met mijn oude modem. Pleaseeeee geef me een aktivatiecode en ww ik wil jullie niet kwijt :confused::giveup:
    Misschien dat een van jullie een oplossing weet ik wil als het ff kan geen andere provider nemen:grin::rolleyes:
     
  4. @slowpock:

    Bij een (nieuwbouw)woning zijn er 2 punten waaraan voldaan moet zijn om (extra) diensten te kunnen leveren op een adres:

    1- Het netwerk moet technisch opgeleverd zijn.
    2- Het netwerk moet administratief opgeleverd zijn.

    Zo te lezen is punt 1 op jou adres voltooid, het heeft gewerkt. Als het netwerk echter nog niet administratief opgeleverd, wat als gevolg heeft dat het systeem waarmee ziggo werkt aangeeft dat daar geen diensten kunnen worden geleverd. Waarschijnlijk zit hier op dit moment het probleem. Wanneer is jou huis/wijk opgeleverd?
     
  5. in Juli 2008 is mijn huis opgeleverd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina