1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen met Cisco 8455DVB

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Johan Kooij, 6 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vrijdag kan ik ineens niet meer opnemen op mijn harde schijf. Of ik nu via EPG of handmatig instel. Het opnamelampje op het kastje gaat wel branden en bij het desbetreffende programma staat een R. Maar er wordt niets opgenomen en de tijd blijft op 0 staan. Als de opname voorbij is, staat hij nog wel bij geplande opnames met een foutmelding.
    Ik heb de harde schijf al geformatteerd, het kastje uit en aan gezet, maar het probleem blijft.

    Wie heeft hetzelfde probleem gehad en weet hoe je het op kan lossen...???

    Johan
     
  2. Heb vandaag 2 uur met Ziggo aan de telefoon gehangen en alles doorgenomen wat er maar mogelijk was. Op aanraden cisco teruggebracht naar de leverancier. Kastje wordt nu opgestuurd naar fabriek (is gekocht op 20 november!) en afhankelijk of hij gerepareerd kan worden of niet, krijgen ik een nieuwe. 14 dagen wachten dus! :sleep:

    Johan
     
  3. Eh, Johan, ik mag hopen dat je de decoder niet voor het niet kunnen opnemen hebt teruggestuurd. Als je nml dit forum goed had gelezen ligt dit niet aan je decoder maar aan Ziggo. Er valt dus erg weinig te repareren.

    ELKE Cisco heeft nu exact hetzelfde probleem.

    Helaas is de helpdesk alleen uiteraard hiervan weer niet op de hoogte.
     
  4. Ik heb licht de indruk dat Johan wel vragen stelt, maar niet kijkt of er antwoorden zijn. Hij is meerdere malen gewezen op de opnameproblemen met o.a. de cisco. Het zou zuur zijn als hij inderdaad de cisco terug stuurt ivm het opnameprobleem
     
  5. Ik had wel berichten gelezen, maar daaruit niet begrepen dat het probleem bij Ziggo lag. Maar er was ook nog een probleem met de HDMI aansluiting. Had geen geluid op de TV, dus daar was ook iets niet goed.

    Johan
     
  6. Had je nooit geluid via HDMI of alleen soms na het zappen niet? Dat laatste is nml een bekende bug en daar zal reparatie ook niet werken. Alleen een firmware update werkt daar.

    Er is overigens wel een workaround: zappen na een kanaal met meerdere geluidkanalen en met de rode knop van geluidskanaal wisselen. Daarna werkt geluid op alle zenders weer.
     
  7. Probleem opgelost

    Na een week heb ik een heel nieuw apparaat gekregen, want er was dus wel degelijk iets mee aan de hand.
    Nu werkt alles perfect, dus wat mij betreft kan de discussie gesloten worden.

    Dank voor jullie reacties,

    Johan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina