1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webspace - 250 MB of maar toch 50 MB?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Thymen, 5 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo;

    deze vraag al een paar keer gesteld aan Ziggo, via telefoon en contactformulier, maar heb nog geen bevredigend antwoord.

    Vraag: bij een Z3 abonnement hoort in totaal 250 MB aan webspace. Volgens Ziggo moet je die verdelen over 5 accounts van 50 MB. Heb daarom 5 (email-) accounts, met webspace geactiveerd...

    Echter, ik krijg per account, en in totaal van alle accounts opgeteld, slechts 50 MB aan data op de server. Alle bestanden boven de 50 MB worden wel overgezet, maar krijgen direct de lengte 0.

    Ziggo beaamt de 250 MB, maar kan niet aangeven wat ik moet doen om die dan ook echt te krijgen.

    Iemand hier die weet hoe het zit?

    Groeten,

    Thymen
     
  2. Nog een paar weken wachten, dan is de nieuwe Ziggo webspace (de de drie oude webspaces vervangt) actief.
     
  3. Hi!

    Dat is nu actief voor de @Ziggo accounts. De oude webspaces moeten nog worden omgezet naar de nieuwe omgeving, dit zal vermoedelijk eerste kwartaal 2009 gebeuren.

    Je kunt wel een Ziggo adres aanmaken en daar heb ne wel al de beschikking tot de complete 250 Mb.

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Heren,

    dank voor de reacties. Ik heb ondertussen ook een berichtje gekeregen (net als waarschijnlijk iedereen) dat per 9 december er iets gaat gebeuren rondom het inloggen.

    Raymond, vraagje nog: weet jij hoe een ex at-home klant een Ziggo adres/account kan aanmaken?

    Groeten,

    Thymen
     
  5. Het bericht:


    Aanpassingen Ziggo Webspace


    Geachte heer/mevrouw,

    U maakt gebruik van Ziggo Webspace. Vanaf 9 december verandert de wijze van inloggen voor Webspace. De wijziging wordt uitgevoerd in de nacht van 8 op 9 december tussen twaalf uur 's nachts en zes uur 's ochtends. Tijdens de werkzaamheden heeft u geen toegang tot Ziggo Webspace.


    Voor u als klant veranderen er twee zaken:
    1. Met ingang van 9 december a.s. heeft u alleen toegang tot Ziggo Webspace als u uw volledige e-mailadres als gebruikersnaam invoert. Dit betekent dat u aan uw huidige gebruikersnaam '@home.nl' toevoegt. Alleen met deze toevoeging kunt u inloggen. Door gebruik te maken van uw volledige e-mailadres blijft uw persoonlijke gebruikersnaam uniek en herkenbaar. Dit is belangrijk omdat nu ook klanten met @quicknet.nl of @casema.nl van de dienst gebruik kunnen maken.
    2. Voor het inloggen met uw FTP programma gaat u vanaf 9 december naar 'homedrive.ziggo.nl' in plaats van 'homedrive.home.nl'. Ook hier dient u dan uw volledige e-mailadres in te voeren om in te loggen.
    Klik hier voor een uitgebreide toelichting met de meest gestelde vragen over dit onderwerp. Heeft u verder toch nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 - 22.00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Marcel Nijhoff
    Directeur Marketing & Sales
     
  6. Hi!

    Daar is geen verschil meer tussen.

    https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail

    Inloggen met je main isp account.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Heren, ik ben er uit!

    Het enige wat ik moest doen was een nieuw email account aanmaken... maar met @ziggo.nl in plaats van @home.nl.

    250 mb zal nu wel lukken, heb ondertussen de grens van 50 mb al doorbroken...

    Dank voor de hulp,

    Thymen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina