1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op mails?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Mudkip, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nou dat is niet mijn keuze om zo te bellen via mijn mobiele provider, stel dat je modem stuk is? hoe moet je dan meelen/bellen? meelen gaat niet want je heb geen internet en het bellen via kabel provider gaat ook niet wat dan? ik heb dit al een keer gezien, bij iemand (78 jaar) hij was helemaal in paniek, dat die mij om raad vroeg, hij had een week lang geen internet gehad, maar door het bellen van mij binnen 4 dagen had die weer internet en telefoon want zijn modem was stuk!
     
  2. Ahahahaha...

    kijkt iemand anders ook naar 'De Wereld Draait Door'?
    Die gast is ook zwaar aan het klagen over de ziggo klanten service, en zegt dat ze hem tot 29 december laten wachten... xD

    (wordt straks om 0:05 herhaald al het goed is)
     
  3. Ja, ik zag het ook! Marc-Marie Huijbrechts probeerde alles-in-één te bestellen. Kreeg een mailtje dat er een monteur zou komen. Daarna niets meer gehoord. Bij contact met de helpdesk werd er doodleuk gezegd dat er geen monteur beschikbaar was en dus zijn hele bestelling maar ongedaan gemaakt is. :oops:

    Maar nog voor het einde van de uitzending kon bij hem wel meteen een oplossing gevonden worden, moest even een speciaal nummer bellen...:rolleyes:
     
  4. eh heb ik al, maare geen reklame hier, maare tnx voor de tip!
     
  5. Ik heb ze via datzelfde formulier de voorlaatste keer de suggestie gedaan om met die 'service' te stoppen. Dit n.a.v. standaard nietszeggende antwoorden. Maar nu wordt er helemaal niet gereageerd m.u.v. een automatische ontvangstbevestiging..
     

  6. Ik heb de laatste maand 2 x het formulier ingevuld. Tot 2 x aan toe heb ik AL binnen 7 werkdagen antwoord gehad. De 1e keer sloegen de aangedragen oplossingen helemaal nergens op. Heb daarover geklaagd door nogmaals het formulier in te vullen met daarbij een quote van hun oplossing op het 1e formulier. Vandaag antwoord gehad met wat zinvollere aanwijzingen (die ook niet helpen) maar heb dan wel het idee dat er wat serieuzer nar je klacht gekeken wordt. Tsja helaas, de multikabeltijd is er niet meer....
     
  7. Dat de afdelingen vol stromen en zwaar overbelast zijn mag toch geen argument zijn om op een juiste wijze met je klanten (=inkomsten)te communiceren? Daarnaast zegt het iets over je dienst en hoeveelheid beschikbaar personeel.

    Zet gewoon op je front-page dat er op bepaalde gebieden problemen zijn en wat de verwachte oplostijden zijn/wat de klant zelf kan doen om het teverhelpen. Stop dat domme mail-gedoe en zet er gewoon dat je moet bellen. Zet al het mail personeel in bij de de telefoondienst en geef goede adviezen/instructie. Laat de 2de/3de lijns techneuten een juiste instructie afgeven bij de medewerkers van de helpdesk (wat te doen in veel gevallen) en klaar. Binnen een paar dagen/weken zal je zien dat het aanbod klachten afneemt.

    Gratis tip: Ziggo ga communiceren! Internet/Teletext/Info pagina op TV, mogelijkheden zat ( en gratis voor Ziggo ).
     
  8. Als @home/@ziggo werkt dan is het echt helemaal toppie, althans dat is mijn ervaring. Moet je echter de helpdesk gaan bellen dan moet je jezelf eerst goed afvragen of je dat ook echt wilt. Je moet ook echt hulp nodig hebben, is er geen familielid dat binnenkort langskomt en mogelijk jou probleem kan oplossen.

    Probeer anders dit familielid zover te krijgen dat hij even opbelt terwijl jij de hond even uitlaat. Moet je helaas toch zelf gaan bellen pak dan maar gerust wat kalmerings pillen en zet je eten en drinken alvast klaar. Bel je met je mobieltje dan kun deze het beste aan de oplader hangen want het kan langer gaan duren als verwacht.

    Bel vooraf de visite af die je niet kan helpen en laat ze voorlopig niet langs komen, je gaat namelijk wat raar reageren nadat je de helpdesk gesproken hebt. Laat ook eerst de hond uit en geef hem alvast zijn eten en drinken bij terugkomst, een jankende hond is lastig als je aan het bellen bent omdat.

    Zorg dat je telefoon provider weet dat je langer als gebruikelijk gaat bellen.
    Als ik moet bellen en dat komt gelukkig zelden voor dan kan ik wel janken.

    :schater:
     
  9. Heb heel af en toe maar een probleem en twijfel dan om te bellen.
    Ten eerste hang je vrij lang in de wacht en als je dan aan de beurt bent lijkt het alsof men je niet helemaal snapt, of je hebt verkeerd gekozen in het menu omdat 'jouw' optie er niet bij zit. Soms kom je op een zijspoor te staan, heb dit ook al 2 keer meegemaakt, vervolgens hoor je niets meer.
    Laatste problemen was met omzetting van @Home naar Ziggo 'Alles-in-1 Plus'. Bleek dat die, nadat ik na 2 maanden informeerde, niet was doorgevoerd. Toen het wel doorgevoerd werd werd de gratis digitale ontvanger doorberekend :?.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina