1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo reageert niet op mails?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Mudkip, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat er teveel verdient wordt met informatienummers vindt de OPTA ook, zij hebben onlangs een besluit genomen om de verkeerskosten van mobiele providers te blokkeren of in ieder geval transparant te krijgen. Echter heeft daar het niet, of slecht, reageren op emails niets mee te maken.
     
  2. ja nou dit bedoelde ik dit zag je toch al bij de grotere banken zakken vullen en een oprotsalaris krijgen van onze geld!

    tja, hoe mot ik ze dan gaan noemen eh een Idee?
     
  3. Zakken vullen maakt je een slim zakenman. En die mogelijkheid bieden we ze, dus zolang het kan mag dat. Doet zeer als je naar je eigen salarisstrookje kijkt, maar het doet ook zeer om de mijne te zien voor zommige mensen terwijl ik je kan verzekeren dat ik er precies mijn hypohteek voor mijn rijtjeshuis en de mondjes van mijn vrouw en mijn drie kindjes van kan voeden zonder veel over te houden voor hobby en sparen.

    Mensen zijn hebberig. Mensen willen meer, en het liefst gratis. Altijd dat van een ander (en voeren er oorlog om ook). Dus iemand een mens noemen, lijkt me ver genoeg gaan. En de graad daarboven heet zakenman. dus geen mafia :no:.

    En een bedrijf mafia noemen is tevens respectloos naar de medewerkers ervan die zich wel het vuur uit de sloffen werken iedere dag. :thankyou: Want geloof me, daar heeft Ziggo er volgens mij ook velen van. Maar soms is het dweilen met de kraan open, dat is niet anders.

    En bij sommige klachten zouden ze soms misschien wel willen dat ze die drive-by mochten doen :oyeah:
     
  4. Nou ik noem dit geen zaken doen, maar andere mensen de grond inboren!

    tja, respectloos worden we zo, als we zo worden behandeld, door halve uur aan een 09 hangen en niet de antwoord kunnen geven en dit gaat weer eens geld kosten snap je hem! maare net ff met OPTA gebeld, een leuke gesprek gehad over hun de 09 gedoe!
     
  5. De frustraties over verplicht moeten bellen via een mobieltje tegen torenhoge tarieven snap ik prima, zeker met een op momenten slecht bereikbare helpdesk.

    [offtopic]
    Ben trouwens wel nieuwsgierig of de OPTA nog concreet iets voor je kon betekenen.
    [/offtopic]
     
  6. Rolfhobby, ga nou eens serieus kijken wie dat geld voor jouw bellen naar het 0900 nummer opstrijkt...
    Juist bijna alles is je eigen mobiele provider, je kan dus beter op hun forum klagen over die belkosten, want dat is immers de partij die dat stukje ergernis veroorzaakt, niet Ziggo.

    Was dat maar waar :confused:

    Maargoed hoofdprobleem over de niet beantwoordde emails blijft vervelend, maar zolang er nog teveel problemen zijn zal het op die afdeling nog wel even erg druk blijven vrees ik :cry:
     
  7. Dat is erg zuur, zeker voor mensen die telefonieproblemen hebben. Werkt de Ziggo thuishulp nog? Dan is er in ieder geval een alternatief voor mensen die niet kunnen/willen bellen.
     
  8. ze zullen gaan kijken of ze daar nog wat aan kunnen doen afwachten maar?
    Saywhat als we de storingen niet hebben dan hoef we ook niet te bellen en daar gaat het om!
     
  9. Dat is hetzelfde als bij een pompstation klagen over tolwegen waar je extra moet betalen om er langs te mogen rijden. Kan die pomphouder toch ook niets aan doen.

    Dit is hetzelfde. Ziggo kan niets doen aan de extra kosten die door jou provider gerekend worden voor het bellen naar een 090x nummer. Dit houd concreet in dat als je het daar niet mee eens bent je bij die provider moet gaan klagen.
     
  10. Enige waar je wel over zou kunnen klagen, is het feit dat je je mobiel moet gebruiken omdat je digitale telefoon thuis niet werkt. Als die het wel doet is het gebruik van een mobiel je eigen keuze.

    Maar goed, ik hoop dat duidelijk is dat ik weliswaar ziek ben van de ellende, maar mijn respect voor mensen die hun best doen niet verlies. En dat zou jij ook moeten doen. Voorlopig werken ze zich suf aan problemen die er uiteraard niet zouden moeten zijn..... maar dat is Utopia.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina