1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

emails van ziggo gebruikers forum

Discussie in 'Gebruikersforum - Vragen & opmerkingen' gestart door RJMulder, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben geabonneerd op een discussie waarvan ik voorheen altijd een mail kreeg als er nieuwe reactie was. Die krijg ik al een paar dagen niet meer. Is er iets mis met het forum of komen zo opeens in het spamfilter van de mailserver terecht?
     
  2. Vanaf vanmiddag zou je ze weer moeten ontvangen. Doordat onze hosting ons account met een ander had verwisseld meende men dat we aan ons mail quotum waren. Dit was overigens al de tweede keer. Dit maal kwam men er zelf achter en was de "fout" hersteld voordat Cees reclameerde.
     
  3. Die mail die je ontvangt na een reactie, is dat ook uit te schakelen?
    De laatste tijd kijk ik namelijk in 'mijn profiel' en daar naar het tablad 'statistieken' waar ik mijn reacties en posts terug vind.
     
  4. Ja, je kunt dat zelf ook instellen bij je gebruikersinstellingen. Als je daarop klikt zie je direct de draadjes waarop je geabonneerd bent en ook nieuwe berichten staan. Als je bij je instellingen naar opties wijzigen gaat kun je daar bij 'berichten en notificaties' instellen dat je 'geen e-mail notificatie' krijgt. Je abonneert je dan nog wel op dezelfde manier op topics waar je reageert, alleen zonder emails. Je ziet ze dat dus wel bij je userscherm staan. Je moet er wel even rekening mee houden dat je lopende abonnementen nog even door zullen gaan met emailen, maar nieuwe zullen dan op de andere manier behandeld worden. Je kunt overigens bij de discussietools bij elke discussie ook het abonnement stoppen.
     
  5. Ik heb het gevonden CeeS, had helemaal over het 'dropdown' menu heen gekeken.
    Thnx
     
  6. Is dat nu wel echt opgelost? Ik zie bij de reactie van mij op het 'Bericht van sinterklaas' in 'Ziggo algemeen' van Mart dat er spontaan 2 extra reacties bij stonden zonder dat ik daar uberhaupt een email over kreeg. Het is nu 22:44 en de eerste reactie is van 22:23. En uiteraard nog geen imeel over gekregen. Zou toch wel moeten eigenlijk...

    Gert.
     
  7. Uitgaand worden de betreffende mails niet geblokkeerd. Het kan eventueel zijn dat je geen nieuwe mail krijgt als je bijvoorbeeld niet de topic ingelogd bekeken hebt waarbij je 'laatst gelezen bericht' teller nog niet is teruggezet. Je krijgt alleen mails als er nieuwe berichten binnen zijn gekomen, dus als je de 'eerste nieuwe' nog niet actief bekeken hebt.
    Maar als je vaak online bent kun je email ook gewoon uitzetten en via het gebruikersinstellingen menu kijken of er nieuwe berichten zijn.
     
  8. Ik zou het overigens een stuk prettiger vinden als ik niet gelijk na een reactie automatisch al verder op de hoogte wordt gesteld per mail.
    Een systeem dat het niet vanzelf doet tot ik me er bewust op abonneer vind ik stukken prettiger.
     
  9. Kan je aanpassen in de instellingen, die je kan vinden onder "gebruikersinstellingen".
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina