1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan site niet uploaden

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pigeon, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb bij Host Name/Adres : homedrive.ziggo.nl
    En bij User ID : pa3gju@home.nl mijn oud e-mail adres.
    En bij password : +++++++++
    En hiermede kan ik uploaden, geen probleem.
    Mijn url om te lezen is die van home.
    Ra Ra hoe kan dat dan, maar het werkt wel.
    Met vriendelijke groet.

    Als ik boven staan bericht dan zo begrijp
     
  2. BESTE MENSEN...

    ER IS EEN WONDER GEBEURD, IK KAN ZOWAAR INLOGGEN OP ZIGGO, IK KRIJG CONTACT, IK KAN UPLOADEN....ECHTER VALT ER OP EEN OF ANDERE MANIER NIETS TE ZIEN.....MAAR IK KAN IN IEDER GEVAL INLOGGEN



    HOERAAAAAA VOOR ZIGGO !! :arrow::confused:
     
  3. De boel ligt er weer eens uit ! zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=15424
     
  4. Ik heb hetzelfde, dan ben je weet online met de website en dan ben je weer weg.
    En dat gaat al enkele dagen zo.
    Zoals ik het begrepen heb hebben meerdere collega's hier op dit forum problemen mee.:evil:
     
  5. Voor mij is het ook zeer afwisselend. Op dit moment krijg ik een en ander vrijwel onmiddellijk in beeld, maar gisteren moest ik een keer of vijf, zes op verversen klikken voor er iets verscheen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina