1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan site niet uploaden

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pigeon, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zelfs met een terugbelafspraak van ziggo is het nog steeds niet gelukt, mijn ziggo doet het nu soms wel....echter het webspacegebeuren nog steeds niet zelfs niet met de terugbelhulp.

    We wachten ondertussen op een nieuwe terugbelafspraak......tot die tijd neem ik nog geduldig een oliebolletje !!

    Pigeon...................
     
  2. Hier ook zo met het oude ww, https://homedrive.ziggo.nl/gebruikersnaam@home.nl ,maar of je van buiten het netwerk (ip-reeks) van ziggo erop kan is me niet bekend.
     
  3. upload ziggo

    Jongens doe geen moeite meer. Wachtwoord wijzigen is ook niet mogelijk.
    Ik heb zojuist alles bij een andere provider ondergebracht en daar functioneert t allemaal prima.
    Tis jammer want bij @home functioneerde t allemaal prima, voor mij is t nu tabee Ziggo:pompom:. Bedankt voor alle moeite:thankyou:.
    Ik ga mijn koffertje opzoeken ondertussen is t redelijk laat geworden:sleep:.
    LS.
     
  4. Geachte heer/mevrouw
    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC6051 - Vraag - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".

    Ik heb een nieuwe wachtwoord voor u aangemaakt.

    Deze kunt u wijzigen door op ''mijn gegevens'' te klikken en dan op ''Mijn wachtwoord wijzigen''.
    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice.Klik hier voor meer informatie.





    Met vriendelijke groet,

    ****
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Daar zie je nu precies wat ik bedoel: ik kom geen stap verder, en kom nog steeds niet in mijn url om up te loaden, laat staan mijn website te zien. Heb nu een 3 de e-mail verstuurd met deze vragen. zie voorgaand bericht.:censored:

    met vrg....karel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2008
  5. Is jammer dat ik je wachtwoord niet weet dan zou ik een kunnen testen...

    Ik zie dit...
    [​IMG]

    Ik begrijp dat je via IE probeert in te loggen maar daar moet je extra wat voor
    installeren...waarom gebruik je geen FTP programma zoals Totaal-Commander??

    Afwijkingen in webbrowsers

    Het gebruik van Webspace ondervindt helaas in veel gangbare browsers problemen. Dit komt doordat de meeste browsers niet of nauwelijks webmappen (WebDav) ondersteunen. Gebruik je Internet Explorer 7, dan adviseren we je om de update KB907306 te installeren.

    Wanneer je gebruik maakt van een andere browser dan Internet Explorer, is het mogelijk dat er voor deze browser al een plugin ontwikkeld is. We raden aan om te informeren bij de uitgever van je browser of deze plugin al ontwikkeld is.

    Voor Mozilla Firefox kun je een plugin downloaden via: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/540
     
  6. Zijn er bij jullie ook mensen die meerdere 'webspaces' hadden bij @home.

    Ik kreeg een mail van iemand die bij @Home 3 verschillende homepages had kunnen maken in het verleden, op verschillende extra email-adressen die hij had. Nu de homepages overgezet zijn naar de nieuwe ziggo-servers lijkt het of alleen de hompageruimte die bij zijn hoofd-emailadres hoort nog normaal werkt. De overige bestaan nog wel, maar zodra daar iets aan gewijzigd wordt zijn ze leeg en kan hij ze ook niet meer 'bekijken'.

    Kan het zijn dat bij jullie ook zoiets aan aan hand is?

    (Wij hadden bij Multikabel altijd maar 1 homepage die alleen bij het hoofd-emailadres hoorde, de extra emailadressen hadden die mogelijkheid niet. Ik weet niet hoe dat bij Casema was, maar bij Ziggo lijkt ook maar 1 homepage-ruimte te bestaan)
     
  7. Beste Bertk.

    Ik gebruik ie 8, en de update KB907306 heb ik reeds geinstalleerd.
    De update https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/540 kan niet geinstalleerd worden , geeft alleen maar een lees bestand. Een ftp programma heb ik al, maar dat gaat ook niet. Een goede week terug ging alles toch nog normaal en kon ik uploaden zonder problemen.
    Ik heb geprobeerd om ie 8 eraf te gooien, maar dan krijg ik de mededeling dat deze ie 8 een nieuwere versie is, en die kan ik dan niet veranderen.
    Trouwens er is nog een url om op mijn website te komen en daar stond mijn website op.
    http://members.home.nl/vissport , hier stond mijn website op, het ging over zendamateurs.
    maar dat kunt u zien op mijn vorig berichtje.
    Ik heb het sterke vermoeden dat ziggo zelf niet weet hoe ze dit probleem moeten oplossen.
    Ik heb contacht opgenomen met de plaatselijke winkel computerzaak, en die zeiden me dat het een probleem van ziggo was. Zij zijn dealer van de home provider.
    Ik vrees dat ik snel een andere provider zal moeten zoeken, dat is mijn enige keus wat overblijft.
    Het is een zeer frusterende zaak, ik niet voor mij alleen.
    met vrg..
    karel.
     
  8. Beste CeeS, Je slaag de spijker op de kop, dit zou ook hier het probleem KUNNEN zijn.
     
  9. Hoi Karel65 ik denk ook dat CeeS het goed heeft want ik heb maar
    1 Homepageruimte van @Home onder de hoofdaccount en die werkt.

    Wat je over de plugin van Firefox schrijft klopt niet want ik heb
    hem installeert. Als je op de link https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/540 klikt en je probeert dan meteen dan werkt het inderdaad niet
    maar als je een beetje lager op See All Versions klikt en je neemt dan de versie
    0.23 onder verkeersbord met het ! dan kun je het wel installeren.
     
  10. Misschien. Bij mij bestaan ze ook nog (ik heb er twee). Na de Grote Wijziging van 8 op 9 december werkt alles ook nog, dus ook het inloggen en het uploaden. Wanneer ik nu iets wil uploaden met WS_FTP krijg ik het volgende in de log:


    220---------- Welcome to Pure-FTPd [privsep] [TLS] ----------
    220-You are user number 2 of 500 allowed.
    220-<<
    220-Welkom bij Ziggo Webspace.
    220-
    220-Log in op deze server met uw MAIL-ADRES en wachtwoord.
    220-
    220-Inloggen kan alleen als u webspace geactiveerd hebt.
    220->>
    220-Local time is now 09:07. Server port: 21.
    220-This is a private system - No anonymous login
    220 You will be disconnected after 15 minutes of inactivity.
    USER mijnhomepage@home.nl
    331 User mijnhomepage@home.nl OK. Password required
    PASS (hidden)
    230-User mijnhomepage@home.nl has group access to: 1087867
    230 OK. Current restricted directory is /
    PWD
    257 "/" is your current location
    SYST
    215 UNIX Type: L8
    Host type (S): UNIX (standard)
    PASV
    227 Entering Passive Mode (212,54,40,6,121,141)
    connecting to 212.54.40.6:31117
    - -
    connecting to 212.54.40.6:31117
    Connected to 212.54.40.6 port 31117
    LIST
    150 Accepted data connection
    ! Failed to open file (2)
    ! File error on WRITE! Transfer cancelled.
    Received 0 bytes in 0.1 secs, (0.00 bps), transfer failed
    226-Options: -l
    226 77 matches total
    500 ?
    ! Retrieve of folder listing failed (5)

    Ik kan dus wel inloggen, maar heb o.a. geen schrijfrechten meer én krijg ik niets te zien! Hebben meer mensen dit? Via IE krijg ik ook een foutcode als ik er iets wil inzetten, alleen kan ik daar wél iets uploaden naar de privémap.

    EDIT: Hmm, na een reboot van de PC werkte het weer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina