1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan site niet uploaden

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pigeon, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedenavond/morgen/middag

    Ten einde raad ben ik hier terecht op gekomen, en hier worden teminste wel je vragen beantwoord...

    Ik heb een aantal problemen, na vaak ongeveer een uur aan de telefoon te hebben gehangen bij ziggo, heeft het mij niets opgeleverd.:sad:

    vraag1: hoe kan het dat als ik mijn wachtwoord verander deze niet werkt, wanneer ik mijn wachtwoord wijzig en dan opnieuw wil inloggen werkt het nieuwe wachtwoord niet ! :sad:

    Vraag 2: vroeger....in de tijd van wanadoo kon ik altijd mijn site uploaden via home.wanadoo.nl dit is toen orange geworden, nog steeds geen probleem...toen is het casema geworden....nog steeds geen probleem, kon nog steeds mijn site uploaden via home.wanadoo.nl.

    Nu...en je raad het al gaat het niet meer !!:evil:
    Moet ik nu mijn site uploaden via homedrive.home.nl of ziggodrive.home.nl
    ik heb geen enkel idee en van alles geprobeert.:?:

    usernaam: ....@ziggo.nl of alleen..... zonder @ziggo.nl
    server: ??????

    wie heeft hier enige ervaring mee ??

    Zeer graag reacties !! dan kan ik verder mijn (verouderde) site eindelijk veranderen.:-P:-P

    Alvast bedankt

    pigeon

    p.s ik upload of via ws_ftp home of via mijn sitebuilder.
     
  2. Geen idee, sorry.

    Probeer eens:

    FTP-server: homedrive.ziggo.nl
    gebruikersnaam: gebruiker@ziggo.nl (waarbij gebruiker je oude Wanadoo/Orange-gebruikersnaam is)
    wachtwoord: je oude Wanadoo/Orange-wachtwoord

    Dit werkt voor mij altijd, zowel via Mijn netwerklocaties (al heb ik daar de @ in de gebruikersnaam moeten vervangen door %40) als met een FTP-client (gebruik meestal FileZilla).
     
  3. De database kan het soms wat druk hebben, waardoor wijzigingen in het wachtwoord soms wat langer daadwerkelijk doorgevoerd worden (10-30 minuten)

    Zie het antwoord van Grizzler
     
  4. We gaan het even proberen, ik laat iets van mij horen...

    Evengoed bedankt voor de reacties !! :eek: :eek:
     
  5. Helaas...wat ik al dacht....lukt ook niet.
    Zowel met mijn oude en nieuwe gebruikersnaam geen resultaat
    Zowel met mijn oude als nieuwe wachtwoord geen resultaat
    zowel met home.wanadoo.nl als homedrive.ziggo.nl geen resultaat.

    Ik sta erg open voor nog meer tips !!!

    Bedankt

    Pigeon,
     
  6. De server home.wanadoo.nl zal het voor ons zeker niet meer doen, dus dat hoef je niet te proberen. Bij homedrive.ziggo.nl hoort in principe gebruiker@ziggo.nl (iets @wanadoo.nl of @orange.nl zal het daar ook niet doen) en wat het wachtwoord betreft, vraag ik me af of de wijziging waar je het in je oorspronkelijke bericht over had nu wel of niet is verwerkt...

    Als je de suggestie uit mijn eerste antwoord hebt geprobeerd - met het oude en met het nieuwe wachtwoord - en die werkt niet, dan vrees ik dat er bij de migratie iets mis is gegaan (je zou zeker de enige niet zijn...). De helpdesk is dan helaas de enige overblijvende optie...
     
  7. Dat ben ik met je eens, echter na een uur te hebben gewacht konden deze mij niet verder helpen "ik moest het maar vragen aan TESS !!" dat is dat cartoonfiruurtje op de website van ziggo.

    Trouwens mijn nieuwe wachtwoord doet het trouwens nog steeds niet....zucht....:cry:

    Ik blijf openstaan voor nieuwe tips !!

    Evengoed wederom weer bedankt !!
     
  8. Iemand met (waarschijnlijk) een migratieprobleem naar Tess verwijzen...
    Je zou toch denken dat we het meest stompzinnige antwoord van de helpdesk zo langzamerhand wel voorbij hebben zien komen... :shock:

    Eind september heb ik van Ziggo een brief ontvangen over de migratie. Daarin werd onder meer het telefoonnummer 070-778.1250 genoemd. Dit was speciaal bedoeld voor vragen over de Orange-migratie. Ik heb geen idee of daar nog iemand 'achter' zit en ook niet of ze je daar nu nog zouden kunnen helpen, maar misschien kan je dat eens proberen.
     
  9. Vanaf 9 december zul je ook met oude accounts kunnen inloggen op homedrive.ziggo.nl.
     
  10. Als oud @homer kreeg ik onderstaand bericht vandaag, misschien dat anderen er ook iets aan info uithalen wat waardevol kan zijn.

    Geachte heer/mevrouw,
    U maakt gebruik van Ziggo Webspace. Vanaf 9 december verandert de wijze van inloggen voor Webspace. De wijziging wordt uitgevoerd in de nacht van 8 op 9 december tussen twaalf uur 's nachts en zes uur 's ochtends. Tijdens de werkzaamheden heeft u geen toegang tot Ziggo Webspace.
    Voor u als klant veranderen er twee zaken:
    1. Met ingang van 9 december a.s. heeft u alleen toegang tot Ziggo Webspace als u uw volledige e-mailadres als gebruikersnaam invoert. Dit betekent dat u aan uw huidige gebruikersnaam '@home.nl' toevoegt. Alleen met deze toevoeging kunt u inloggen. Door gebruik te maken van uw volledige e-mailadres blijft uw persoonlijke gebruikersnaam uniek en herkenbaar. Dit is belangrijk omdat nu ook klanten met @quicknet.nl of @casema.nl van de dienst gebruik kunnen maken.
    2. Voor het inloggen met uw FTP programma gaat u vanaf 9 december naar 'homedrive.ziggo.nl' in plaats van 'homedrive.home.nl'. Ook hier dient u dan uw volledige e-mailadres in te voeren om in te loggen.
    Klik hier voor een uitgebreide toelichting met de meest gestelde vragen over dit onderwerp. Heeft u verder toch nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 - 22.00 uur.
    Met vriendelijke groet,
    Marcel Nijhoff
    Directeur Marketing & Sales
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina