1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Van verschillende abonnementen naar één Alles in 1 Plus

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jansen!, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De situatie is als volgt:
    De internetaansluiting van voorheen @Home staat op mijn vrouw's naam en wordt ook van haar rekening betaald.
    TV Digitaal Totaal (zo heette het althans in het @Home-tijdperk) staat op mijn naam en wordt van mijn rekening betaald.
    Telefoon is analoog via Tele2.
    Kortom: twee klantnummers, twee namen, twee bankrekeningen, maar hetzelfde adres.
    Het plan is nu om alles onder te brengen in het Alles in 1 Plus abonnement.

    Volgens Ziggo-telefoonmedewerkers is het geen probleem om dit alles samen te voegen, maar gezien de rampscenarios die hier op het forum zijn te lezen, twijfel ik daar ernstig aan.
    We hebben een bedrijf(je) aan huis en kunnen het ons niet veroorloven om lange tijd zonder internet of telefoon te zitten.

    Zijn er mensen die ervaring hebben met een vergelijkbare omzetting?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  2. Wacht even tot Ziggo de bende weer op orde heeft!, want dat hebben ze daar nog lang niet,

    Met een beetje pech zit je zo 3 weken zonder internet en telefoon!, zelf meegemaakt met het aanvragen van het Alles-in-1 Plus pakket,

    Een hoop ellende met fouten van Ziggo, en -tig keren naar de helpdesk bellen,

    Ondeskundig personeel maakt er een bende van en miscommunicatie maakt het geheel tot één grote puinhoop!,

    Begin er nu niet aan!, want u krijgt er gelazer mee!, en dat kunt u met uw bedrijf niet gebruiken!,

    Vriendelijke groeten,

    C. la Fleur.
     
  3. ik heb nooit echt zonder gezeten, maar het werkt ook nog steeds niet zoals het zou moeten...

    ben ook sinds juni/juli bezig om AIE extra te krijgen, komende vanaf alles los.

    het kan schijnbaar wel maar het blijft een risico, aan jou de keuze...
     
  4. Wij zijn hier ook al maanden bezig. Na vorige week eindelijk alles geregeld te hebben gekregen kregen we deze week een wijzigingsoverzicht. Nu willen ze ineens aansluitkosten voor tv en radio...wat we al jaar en dag hebben. Tevens zijn ze vergeten om de TV Digitaal Totaal abo's mee over te nemen naar Alles in 1 extra en ook willen ze dit alles vanaf december in rekening gaan brengen, maar ummm, wat was dat ook alweer ergens begin dit jaar? Gingen we niet een maand vooruit betalen? Juist, ze dachten dus December dubbel te gaan innen van ons, maar daar steken wij mooi een stokje voor. Aankomende week dus maar mooi weer naar de hel(l/p)desk bellen, mits deze wel binnen 10 minuten te bereiken is wat ook 90% van de tijd niet wil lukken.

    Kortom: Ik zou er niet aan beginnen momenteel, enige pluspunt is nog dat technisch alles wel al omgezet is, alleen de rompslomp er rond omheen is een bende.
     
  5. Damandan? Als je de HD weer eens belt en je krijgt die melding van 10 minuten weer eens... blijf eens aan de lijn hangen! 9 van de 10 keer heb je dan toch vaak binnen 15 minuten iemand aan de lijn. Is maar een tip, want het gaat hier regelmatig zo en toch iemand aan de lijn.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  6. ik heb deze zomer iets soortgelijks laten doen, maar reken erop dat het je veel tijd gaat kosten om alles in orde te krijgen, met name door de slechte bereikbaarheid van de helpdesk. Vooral administratief blijkt het voor Ziggo een brug te ver om een dergelijke omzetting te regelen. Het resultaat is voorlopig dat alles werkt, zowel telefoon, internet en digitale tv met twee smartcards, maar dat ik sinds juli geen abonnementsgeld meer betaal en geen facturen meer krijg. Ben er moedeloos van geworden.
     
  7. Gebruik dit nummer tijdens kantooruren:,

    050 8533333

    Dit 050- nummer is voor mensen met een altijd bellen abonnement gratis,

    Dit nummer brengt je naar de loket balie van Ziggo, de medewerker stuurt u vrijwel altijd door naar de klantenservice, dus neem er de tijd voor

    Het 0900- nummer van Ziggo betaal je altijd minimaal het lokale tarief!, zelfs met een VolopBellen abonnement,

    Vriendelijke groeten,

    C. la Fleur.
     
  8. Hebben wij ook gehad, maar de rekening is afgelopen maand toch gekomen. Gezamelijk toch €300,- maar als je dat geld toch zoals het hoort aan de kant hebt gelegd, is dat geen probleem. Betalen moet je toch hehe
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  9. met VolopBellen kun je dan ook niet gratis naar 0900-nummers bellen. Lijkt mij ook vrij logisch. Maar goed, als iedereen dat gaat doen, wordt voor die methode ook wel een stokje gestoken hehe.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  10. Ik heb een heel gedoe met ziggo over hetzelfde wat jij van plan bent te gaan doen. Ben nu ruim 2,5 naand er mee bezig om het om te zetten. Ik had 2 klantnr. op 1 naam, 1 rekeningnr en 1 postadres.
    Bij mij is het nog steeds niet geregeld.
    Tip: leg de verantwoordelijkheid bij de Ziggo medewerker en laat je terugbellen door hun.
    Het lijkt n.m. wel dat ze standaard mensen proberen af te schepen met een smoes.

    Wens je veel succes.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina