1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wanneer failliet?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door djbabe, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Quote Bullet nlKrijg jij niet waar voor je betaald, dien je de procedures binnen Ziggo te doorlopen, krijg je dan nog geen gehoord dan zou je een aangetekende brief kunnen versturen, opzeggen, rechtsbijstand inschakelen enz....
    Dus ook naast de concurentie voor het Ziggo diensten pakket heb je mogelijkheden zat om je "recht te halen".....
    Er is alleen een maar; Je moet wel willen..........

    Unquote Bullet nl

    Kom op zeg.
    50% teveel over een half jaar á +/- 600 Euro = 300 Euro
    Krijg jij een rechtsbijstandverzekering zo ver dat ze voor zo'n luttel bedrag gaan procederen?

    Opzeggen zeg je? Ik heb nog steeds geen gelijkwaardig (qua specs) alternatief gehoord op mijn lokatie. Geen BBned, geen glasvezel, nada noppes.

    Ik kap hiermee. Moet voor vanavond nog die !$!@*%$#!@ suprise af hebben. :schater:
     
  2. Off-topic.....

    We doen nie aan suprises (voordeel van kleine kinderen) :applause:

    on-topic.

    Over die rechtsbijstand.... Zijn ook andere manier, zorg dat je niet de enige bent, giet het in een stichting, zoek een advocaat op die wel trek heeft in wat publiciteit... en gaan met die banaan....
    Bespeel de media, voer actie........ noem maar op......

    p.s. nog een idee, haal een schimmel uit de wei, trek een rode toga aan.... plak een witte baard op.... en hobbel na het Ziggo kantoor in jou regio, en maak kenbaar dat je volgend jaar rond 5 dec. niet weer terug komt als Ziggo jou problemen niet heeft opgelost....

    :pompom:
     
  3. Dat je daar aan kan zien dat er meerdere mensen zijn die het probleem ervaren ben ik geheel met je eens. Hieruit concluderen dat 50% zijn/haar snelheid niet haalt ben ik volledig met je oneens. Waar baseer je die 50% dan op?

    Als je zelf zo goed kan nadenken en interpreteren.
    - Hoeveel verschillendemensen uit jou regio posten er in dergelijke topics?
    - Hoeveel mensen wonen er in jou regio.
    - Hoeveel mensen hebben er in jou regio ook Ziggo?

    Als je deze nummers weet kan je een hele ruwe conclusie verbinden aan het een dergelijk topic als "post je snelheid". Klakkeloos over het forum verkondigen dat 50% in jou regio zijn/haar snelheid niet haalt is volledig ongegrond en verre van een reeel beeld zolang je dit niet kan onderbouwen. Echter nemen andere mensen deze uitspraak wel als een reeel beeld over, en voila, zo komen er roddels in de wereld.

    Daarbij trek je ook nog eens verkeerde conclusies en interpreteer je post foutief, of je leest ze niet goed. Waar in mijn reactie gaf ik aan dat de verantwoording bij jou zou liggen en het probleem door je eigen situatie of instellingen veroorzaakt zou worden? Juist nergens.

    Dat Ziggo problemen heeft is duidelijk, dat er mensen zijn die hun snelheid niet halen is ook volkomen duidelijk, hoeven we geen discussie over te voeren, is zo klaar als een klontje. Naar de percentages klanten die hun snelheid niet halen kunnen we enkel gissen. Jij doet echter voorkomen of heb je een volledig onderzoek en betrouwbare cijfers die je hier even publiceert middels het op een forum te posten.
     
  4. Goh, je hebt best gelijk mbt die cijfers maar laat Ziggo het maar eens tegenspreken. :rolleyes:

    Fijn weekend!
     
  5. Niet dat je dan wel de juiste cijfers krijgt maar misschien is het een idee om een nieuw draadje te beginnen met de vraag wie dan WEL de juiste snelheden haalt met een 'Alles in één extra pakket' in de regio ,de Goorn, Avenhorn, Blokker, Zwaag, Hoorn en.... ( ik weet niet hoe de ringen bij Ziggo lopen )

    Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik een post heb gelezen ( lees niet alles ) uit één van deze plaatsen waarvan wel de snelheden worden gehaald.
     
  6. Misschien gaat dit ook wel te ver. Ben ik met je eens. Ik laat het hier bij.
     
  7. Een van de mogelijk oorzaken is omdat de mensen die geen problemen hebben waarschijnlijk in veel mindere aantallen hier op het forum zijn en dus komen posten.
     
  8. Oh mijn god ... ik plaats een nieuw topic en de volgende keer dat ik kijk staan er 5 pagina's .. goed .. ik zal het zo eens rustig doorlezen ..

    als eerste: als er nog 1!!! iemand begint te zeuren over het feit dat ik in moet loggen op mijn ziggo dan ga ik gillen!!!! leest niemand mijn post!!?!?!?
    dat gaat niet!!!!!! omdat mijn klantnummer niet aan mijn adres gekoppeld is!?!?!? wat!?!? dus .. dat is geen optie ..

    als tweede: ik heb zeker niet gekozen voor ziggo .. ik kom binnen via een overname van Casema? Wanadoo? Orange? Online? Ik ben inmiddels al zo vaak door een nieuwe provider overgenomen dat ik maar blijf hopen dat mijn router het houdt, want als ik nieuwe instellingen in moet voeren dan heb ik geen idee welke dat zou moeten zijn ...

    en wat opzeggen betreft: ja, met alle liefde .. maar precies zoals er al eerder aangegeven wordt, je bent er sowieso nooit vanaf omdat ze de kabel hier hebben .. ik had mijn hoop gezet op xmsnet die hier glasvezel zou komen leggen, maar die hebben het belachelijke idee dat ze alleen de glasvezel komen leggen als 40%!!! van de bewoners overstappen op xmsnet. nou dat gaat hier echt niet gebeuren en ik ben dus nu ook duidelijk op zoek naar een andere provider ..
    iemand ideeen hierover? ik moet een zeer snelle en betrouwbare verbinding hebben gezien mijn online-gaming .. als iemand goede ervaringen heeft dan hoor ik die graag..
     
  9. Zo, wat een lappen tekst allemaal. Als men op één òf meerdere zinnen reageert, knip de rest dan weg aub. Staat ook in de formregels, lekker makkelijk dat quoten ;)

    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  10. Niets beters te doen mod?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina