1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wanneer failliet?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door djbabe, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. er werd net gezegt ga dan over naar een andere provider, we hier niet dan alleen kpn waar ik ook weer eens Tel. Nr. moet nemen of mobiele providers? maar daar zijn de kosten nog te hoog vind ik!
     

  2. Tis misschien geen gelijkwaardig alternatief, maar het is er wel een.
    Om het gelijkwaardig te krijgen moet je misschien meer kosten maken.

    m.aw. dit is een persoonlijke afweging.

    Laten we niet vergeten dat Ziggo nog midden in de samensmelting van de voormalige werkmaatschapijen zit. Dit heeft gewoon tijd nodig, men is nu net een half jaar bezig (sinds mei dit jaar)

    Ik zie het bovenstaande zeker niet als excuus voor de problemen, maar ik ga er vanuit dat de problemen zoals deze er zijn van tijdelijke aard zijn.
     
  3.  
  4. Eh laten we het hopen eh laters, ben Sint aan het helpen doeii
     
  5.  
  6. Om het simpel te zeggen, aandeelhouders stellen geld ter beschikking met als doel er naderhand meer geld uit te kunnen trekken.
    In dit geval lijkt het erop dat er onvoldoende kapitaal is om investeringen te doen in goed gekwalificeerd personeel en de capaciteit van een netwerk.
    Veel van dit soort grote bedrijven hebben vaak een overschot aan een tussenlaag goedbetaalde managers waarvan onduidelijk is wat ze doen en wat de transparantie binnen een bedrijf er niet helderder op maakt. In ieder geval hebben ze het meestal druk met het in stand houden van hun eigen functie ipv dat ze oplossinggericht werken voor het bedrijf en de klanten.
     
  7.  
  8. Als u inlogt via Mijn Ziggo, dan ziet u onder "Mijn E-mail instellinge" welk account u heeft aangemaakt
    mocht inloggen niet lukken: Onder LET OP, staat misschien een bruikbare tip.

    U kunt via Mijn Ziggo uw abonnement beeindigen
    Inderdaad kunt u via de site van Dale uw suggestie daar deponeren.
     
  9. Dus wordt het op de klanten afgewenteld. Meer kosten maken???
    Multikabel kon WEL hetzelfde product leveren voor minder geld en zonder ellende. Waar ligt dan het probleem?

    Prima, ik heb er alle begrip voor dat zo'n fusie tijd kost maar is het normaal dat je daarvoor begrip blijft vragen terwijl de klant sinds mei het volle pond betaald en niet krijgt waar hij voor betaald?
    Het zou in ieder geval genereus zijn als ze een gereduceerd tarief zouden bieden over de afgelopen periode dat men geen volledig product kreeg. Helaas geloof ik nooit dat de aandeelhouders daar zin in hebben.
     
  10. Het senario zoals als jij dat schets kan inderdaad zo zijn, 1 van de dingen die Ziggo heeft uitgesproken is schaalvoordeel krijgen door de overnames en het kunnen snijden in overhead.

    de functies die jij omschrijft zijn dus overhead functies, ik ga er vanuit dat zowel de directie als de HR afdeling binnen Ziggo deze functies (mits ze er zijn) ook in kaart heeft. En vanzelfsprekend mocht dit het geval zijn, er ook op zal sturen.

    Of te wel, je maakt een aanname van een situatie zoals deze zou kunnen zijn. Al zou deze aanname juist zijn, dan is het vast zo dat dit opgelost zou gaan worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina