1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan (wil) Ziggo de problemen wel oplossen????

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martin999, 4 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom gaat de discussie nu over het wel of niet meenemen van een tel. nummer.
    Er staat meer tekst hoor.
    De 1e snurker gaf bij het opzeggen aan dat het wel kon.
    Als het niet had gekund, dan had ik het bij voorbaat al anders gedaan, of gekozen voor een ander nummer.
    Het gaat voornamelijk om het daarna slecht communiceren, en het niet oplossen van de gevolgen, zijnde:
    * teveel willen afsluiten.
    * een hele maand te vroeg afsluiten, en dit ook niet meer
    kunnen/willen rechtzetten.
    * Abonnementsgeld van oktober niet terug betalen terwijl er geen
    diensten KUNNEN WORDEN afegenomen, omdat die amateurs mij
    EEN HELE MAAND te vroeg afsluiten.
    * En ff alles activeren, maar het daarna op 31 oktober ook GEWOON
    VERGETEN AF TE SLUITEN, waardoor er een abonnement blijft
    doorlopen wat allang is opgezegd, en ook al is afgesloten.
    Dan willen ze december verrekenen met oktober, terwijl ik in december geen abonnement heb, en dus ook niet hoef te betalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Je kan toch geen bedrag dat je terug moet storten verrekenen met abonnementsgeld van een abonnement dat niet bestaat??????????
    Dat nummer is maar bijzaak.
    Of werkt excalibur ook bij Ziggo.
    Als ze allemaal daar zo selectief lezen, steek ik mijn geld liever in Fortis!!!!!
     
  2. - Ik in dit geval heb er een vraag uitgelicht waar ik antwoord op kan geven, niet meer niet minder.

    - Zijn mensen hier op het forum verplicht om op al je vragen te antwoorden?

    - Hier is het dus misgegaan, zie ook mijn eerdere reactie(s)

    Nee ik werk niet bij ziggo.

    Nogmaals, zijn mensen hier op het forum verplicht om op al je vragen te reageren? Dit forum is onafhankelijk van ziggo. En als je zo gepikeerd wilt reageren ga ik daar mijn vrije tijd niet aan spenderen.

    Bye.
     
  3. Kijk, op die manier kom je geen steek verder.

    Nee. mensen zijn niet verplicht tot het beantwoorden van alle vragen, maar ik post een bericht, en over het minst belangrijke wordt het meest gediscussieerd.
    uiteindelijk ben ik geen klote geholpen, en laat Ziggo nog steeds mensen in de stront zakken.
    Ik hoopte dat er meer mensen zouden zijn die hetzelfde probleem zouden hebben, en dan bedoel ik niet het tel nummer, dat was namelijk alleen jammer geweest als dat niet mee kon.
    Het gaat mij om het niet beantwoorden van brieven die al 2 maanden geleden de deur uit zijn gegaan.
    Het gaat mij om het niet goed afhandelen van zaken (openstaande taken)
    Het gaat mij om de belabberde communicatie binnen dat bedrijf.
    Het gaat mij om het incasseren van abo geld van oktober dat in december nog niet terug betaald is.
    het gaat mij om het EEN HELE MAAND te vroeg afsluiten van een account, en dan gewoon het hele account verwijderen!!!!!!
    Het gaat mij om het verrekenen van een bedrag wat teveel betaald is (oktober, voor niet geleverde diensten) met abo geld in december voor een abo DAT NIET BESTAAT.
    Kortom, het gaat mij om de amateuristische, klantoinvriendelijke, lakse en slechte manier waarom dat bedrijf meent te moeten opereren.
    En daar wordt ik behoorlijk pissig om.
    Ik hoop niet dat ze langs de deuren komen om zieltjes te winnen, want ik ga ze keihard in hun gezicht uitlachen.....(als ik al opendoe)
    Als je beloftes doet om zaken op te lossen, kom je beloftes dan ook na, of sluit anders de hele mieterse bende maar...
     
  4. Wat verwacht je dan van het forum ? Je klachten kunnen we niet oplossen. We zijn niet verplicht om alle door jouw opgevoerde punten te reageren. Maar doen we dat niet, dan wordt je boos.

    Je vraagt of er meer mensen zijn met dezelfde ervaringen? Helaas, voorbeelden te over als je even elders op het forum rondneust. Er valt verder niks over te discussieren, het deugt gewoon niet. Maar dat zal Ziggo toch echt voor je moeten oplossen. Als Ziggo dat niet doet, dan moet je niet hier gaan zitten griepen.

    Vroeger hadden we hier een webcare team van Ziggo, maar die zien we de laatste 3 maanden ook al niet meer terug.

    Maar ik heb nog wel een tip : https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

    Dus geen formulier voor de klanten service maar speciaal voor het webcare team. Of het werkt ? Ik durf het echt niet meer te zeggen.
     
  5. Zelfs Ben begint ontmoedigd te klinken. :cry:
     

  6. onafhankelijk zegt u...

    als er Ziggo medewerkers via dit forum hulp aan bieden en ook de naam voeren met "Ziggo medewerker" maakt het natuurlijk niets uit of diegene dat in zijn vrije tijd doet.

    deze mensen hebben immers veel meer achtergrond informatie die zij ook aanwenden om mensen te helpen.
    op die manier "lijkt" het toch echt op een soort van belangenverstrengeling.

    ook zit de MVG regelmatig "aan tafel" met Ziggo dus zo onafhankelijk zijn jullie niet.
    jullie zijn misschien niet "in dienst" van Ziggo,maar dat is dan ook alles.

    voor gebruikers,door gebruikers was en is het toch ?
    waarom stapt de MGV dan niet eens zelf naar radar om te laten zien hoeveel klachten er over Ziggo binnen komen hier op het forum alleen al ?
    en dit groeit de laatste tijd meer en meer.
    jullie geven ook zelf telkens aan dat het allemaal "Ziggo problemen" zijn...

    als jullie dit zo vervelend vinden waarom trekken jullie dan zelf niet aan de bel bij kassa of radar,jullie zeggen toch "onafhankelijk" te zijn ?!
    wat hebben jullie dan te vrezen ?
     
  7. Ik vind dat dit forum juist níet aan de bel moet trekken bij kassa of radar........... dit daar ik er pertinent op tegen ben, dat die kruiwagen vol met klachten in dat programma, vóórang zouden moeten krijgen omdat hun zich ermee bemoeien.
    Hoe dan met de klant die eerder heeft gebeld?, achteraan laten sluiten maar weer¿
    Om maar niet te spreken van de mensen die forums niet kennen.
    Een stimulans kan dit programma wel geven, maar het moet niet zo zijn dat het de overhand gaat krijgen, en degene die netjes op zijn beurt wacht acheruit word gezet.
     
  8. Dat maakt niet uit? Lijkt me wel degelijk uitmaken. Zij doen het in hun vrije tijd, buiten werktijd en worden er dus niet voor betaald. Het is juist bewonderingswaardig dat ze ook buiten werktijd zich willen inzetten om mensen te helpen, het verplicht ook hun echter tot niets.

    Waarom quote je een bericht van mij, en spreekt in de vorm van "jullie" tegen het MGV? Ik ben niet lid van het MGV, ik ben geen moderator hier op het forum en bekleed ook geen functie, ik ben een "gewone" forum gebruiker net als jij dat bent. Wellicht dat je deze punten met het MGV kan bespreken en dat zij jou hier een antwoord op kunnen geven. Wellicht handig om jezelf eerst beter te informeren voordat je iemand ergens op of over aanspreekt.
     
  9. Er moeten juist meer mensen naar RADAR of KASSA e.d. dit schijnt de enige manier te zijn waar ze gevoelig voor lijken te zijn NEGATIEVE reclame, in mijn directe omgeving zijn ook mensen met klachten, maar die wachten geduldig op ZIGGO, op verjaardagen/feestjes hoor de mensen klagen over vooral de ISP's ZIGGO is helaas niet de enige KPN heeft ook weken lang op No 1 gestaan.
     
  10. Beste Benj
    Bij Radar is deze klacht ook gepost.
    Overigens maandag weer gebeld omdat er een nieuwe factuur op "mijn Ziggo" staat namelijk gesprekskosten t/m eind september.
    De medewerker die ik nu gesproken heb, gaat de abo kosten oktober handmatig terugstorten, omdat dit niet automatisch verrekend kan worden met de acceptgiro voor RTV, wegens verschillende rekeningnummers.
    Weer iets nieuws gehoord.
    Hopelijk heeft deze man het wel bij het rechte eind, en sluit hij de taken wel goed af, waar anderen dat dus niet doen.
    Hij klonk in elk geval het meest deskundig van alle medewerkers die ik daar gesproken heb, en hij had snel door wat ik bedoelde.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina