1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik kan wel mail versturen, maar niet ontvangen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Ivan10, 3 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Onderstaande reactie dus van de helpdesk gekregen,
    maar ja, ik heb geen router. Het is gewoon maar 1 PC en
    de Firewall van Norton 360 staat op zijn standaard instellingen.
    Anders werkt het gewoon, maar de laatste paar weken, dan wel, dan weer niet, dan wel.... etc.

    Ik heb de modem wel even uitgedaan, als een soort resetten, dat hielp niet.
    Ik heb naar Norton 360 gekeken, maar niets bij de Firewall instellingen over protocol POP3.

    Wie heeft nog advies?

     
  2. En toch denk ik dat je het bij Norton moet zoeken....
    Kun je de Norton niet uitzetten?? Kijk eens naar een blokade poort 110.

    http://helpmij.nl/forum/printthread.php?threadid=195418
     
  3. Norton staat er vanuit het verleden wel om bekend om spontane blokkades te kunnen veroorzaken zonder dat dit zichtbaar is in de software.
     
  4. Ja, maar waar kijk ik? Norton 360, is zo anders met de voorgaande omgeving. Het enige wat een beetje duidelijk is:

    Firewall beheren
    > Algemene instellingen
    - Waaronder het volledig uitschakelen van de Firewall, maar ook een optie Stateful Protocol-filter inschakelen
    > Programmaregels
    - Daar staat Outlook msimn.exe tussen, die zet ik van Aangepast naar Toestaan. (blijkt ook niets uit te maken)
    > Verkeersregels
    - De enige opties die op blokkeren staan zijn: Inkomende NetBIOS ; Windows-bestandsdeling ; EPMAP standaard ; UPnP Discovery standaard ; Webservices ; LLMNR standaard ; Detectie van webservices ; SSDP standaard.

    Bedankt voor de voorgaande snelle reacties, alle beetjes helpen :)
     
  5. Nu interessant het werkt weer! :mrgreen:
    PC weer opgestart en alles gaat weer zoals normaal!
    Of die gimmick met msimn.exe heeft geholpen of onderstaande:
    Ik heb 'pop.quicknet.nl ook maar als veilige site aangemerkt bij Configuratiescherm ; Internetopties ; Beveiliging.
    Maar of het werkt gewoon weer voor 2 dagen, waarna ik me hier weer moet melden, omdat het daarna er misschien toch weer mee kapt! :rolleyes:
    Maar voor nu ben ik weer happy :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina