1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

helemaal gek word ik ervan

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jlaat, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 3 weken digitale televisie aangeschaft. De eerste 2 werken gingen perfect. Goed beeld en geluid dus dat was helemaal top. Maar sinds vorige zondag is het allemaal veranderd. Het beeld is schieffering (matige kwaliteit) met analoog heb ik zelfs beter beeld terwijl er in niets in huis is veranderd en ook geen storing in mijn gebied is.
    Dus contact opgenomen met Ziggo. Hier werd mij verteld (na 45 min in de wacht) dat mijn smartcard niet was geregistreerd. Dit zou meteen door de medewerker worden gedaan en dan zou het binnen 2 dagen goed zijn. Helaas was dit niet het geval. Weer gebeld stond nog steeds niet in het systeem dus weer eerst naar afdeling wijzigingen doorverbonden (1 uur en 15 min in de wacht) weer door een medewerker ingevuld en toen terug naar de afdeling storingen (30 min in de wacht) maar daar weer de melding dat ik niet in het systeem sta. Dus uit boosheid maar opgehangen voordat ik onplofte. Vandaag maar weer gebeld maar er is geen doorkomen aan na meer dan een uur en 5 minuten van ellende maar opgehangen.

    Zijn er nog meer mensen die dit probleem (schieferen) ook hebben? Of ook helemaal gek worden van Ziggo.

    groet Jeroen
     
  2. Al eens ingelogd op "mijn ziggo" en gekeken of de smartcard daar geregistreerd staat? Zo nee, als ik mij niet vergis, kun je je smartcard ook registreren via de site.
     
  3. bedankt voor de tip. Ik zie mijn smartcard nergens te voorschijn komen. En je kunt deze online activeren maar toen ik dat probeerde kreeg de volgende foutmelding:
    Er is een fout geconstateerd.

    Het ingevulde smartcardnummer is niet correct.

    dus ik kom nog niet verder. Wel alvast bedankt voor het meedenken. Nog meer tips?
     
  4. Niet gek worden !!

    Stuur even een pm naar TV Digitaal, hij kan waarschijnlijk wel helpen.


    Groeten,

    T.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina