1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen opname mogelijk, Code E101-29 No MSK.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Niekske, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een paar dagen heb ik problemen met het opnemen van programma's m.b.v. mijn Siemens Gigaset M750 C IR (o.a. SBS 6 B en B). Blijkbaar komt dit probleem ook in o.a. casema gebied voor en is daar de klacht in behandeling genomen. Zie link hieronder.
    Kan het zijn dat Ziggo weer eens iets veranderd heeft aan de instellingen sinds eind vorige maand?

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14834
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
  2. Waarom hier opnieuw een topic over geopend? Er lopen reeds 2 topics over, en zo krijg je alleen maar dat de informatie verspreid raakt over de verschillende topics en geen van de topics alle informatie bevat. Lijkt me handiger om verder te gaan in een van de andere 2 topics.

    Maar dat even terzijden, volgens mij was er ondertussen een storingsmelding van bij Ziggo voor zover ik weet? Eerst afwachten totdat deze opgelost is?

    EDIT:
    Storingsmelding gevonden:

     
  3. Ik heb deze nieuw geopend omdat dit in het @home gebied speelt.
     
  4. Ook onder @home gebied word de storing getoond op de ziggo website?
     
  5. Yep.

    Gert.
     
  6. Storing is opgelost :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina