1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop echt dat ik daar ook bij zit, ben t echt zat dat gedoe met Ziggo.
    Had darnet max 300KB, na rset modem weer 600KB.
     
  2. Ik hoop dat ik daar ook bij zit.
    Vanmorgen nog gebeld met HD volgens hen staan in mijn modem alle instellingen goed.
    Nu gaan ze me weer het doe hetzelfpakket toesturen excl: modem, dus alle kabels enzo.
    Ik geloof nooit dat het hier aan ligt.
    Aantal weken geleden verhoging van 12mb naar 15mb ging toch ook goed.
    Nu nog naar 20mb down en 3mb up en ik ben tevreden man.:cool:
     
  3. Die nieuwe kabels gaan het verschil echt niet maken.
    Ik heb die ook gekregen en dat maakte echt niets uit!
    Ik hoop dus echt op een verkeerd profiel!
    En dat ze het maar snel aanpassen!
     
  4. Het wordt alleen maar minder :sad:

    [​IMG]
     
  5. Update

    Een korte update op mijn vorige verhaal;

    Het uitschakelen van de modem voor een lange periode had geen resultaat zoals ik al verwacht had.

    De helpdesk medewerker (Rene K.) die beloofd had om mijn probleem in zijn portefeuille te houden en die mij donderdag/vandaag terug zou bellen heeft niets meer van zich laten horen.

    Mijn laatste hoop gaat nu uit naar de Anonieme Ziggo medewerker hier op het forum die aangaf dat er een onderzoek gestart is naar het probleem.

    Op jullie aanraden heb ik het probeem overigens ook maar aangekaart bij Coax, die melden dat ik binnen 3 dagen een antwoord zou moeten krijgen. Baat het niet dan schaadt het niet, toch? :)
     
  6. Houd ons op de hoogte Leon
    Hopelijk worden we ergens misschien hier wel geholpen.
    Ik moet zeggen dat ik ook niet zo'n vertrouwen in zo'n nieuwe kabelset heb.
    Ik vroeg nog om een monteur, en toen zeiden ze dat het de laatste optie was.:shock:
     
  7. COAX heeft mij prima geholpen.
    Zie:coax.nl

    Harry
     
  8. Goed nieuws!
     
  9. Heb eindelijk voor elkaar gekregen dat ik correcte snelheid heb.
    Lokale klanten service Maastricht war er echter voor nodig om weer rechtreeks te gaan bellen met helpdesk en TD Ziggo.
    Was toen binnen paar uur geregeld, vind het echter zeer triest dat dit nodig is.
    Dank aan iedereen die er mee bezig is geweest (coax, anoniem, maar met stip klantenservice Maastricht).
    Hopelijk blijft het goed.
    ****Mensen laat jullie niet afschepen met onzin als:
    - Modem uur/dag van spanning.
    - Wij kunnen U niet helpen.
    - De snelheid wat U nu hebt is maximaal te behalen snelheid.
    - Kabels zullen wel niet goed aangesloten zijn.
    - Uw router is het probleem.
    Dat waren enkele citaten uit het persoonlijke werk van Ziggo.
     
  10. Ik ben van plan om mijn Z3i, 1x tv-digitaal totaal, 1x tv-digitaal, telefonie (lossen abonnementen) te wijzigen naar een Alles in 1 Extra pakket.

    Echter als ik zo door de topics lees, krijg ik de kriebels. Ik heb nu alles werkend.

    Op de internetpagina van ziggo kan ik mijn abonnementen wijzigen/opzeggen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken.

    De laatste keer dat ik telefonisch een wijziging heb laten aanbrengen in mijn abonnement, hebben ze me namelijk ongevraagd een extra tv-digitaal abonnement in rekening gebracht. Ik kon dit abonnement ook niet meer annuleren.

    Iemand een idee? Of adviseren jullie om daar mee te wachten?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina