1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo

    Ik heb het modem reboot en router verwijdrt..Nu zeggen ze opeens dat de splitter en wandcontactdoos of hoe dat ding heet niet goed is.Binnen 5 werkdagen krijg ik nieuwe en dan moet het goed zijn.Modemprofiel is in orde zeggen ze
     
  2. Ik ben oud @home gebruiker
    Ik heb vanaf 13-7 al Alles-in-1-extra en nog steeds niet de goede snelheid.
    moet eigenlijk 20 down en 3 up zijn.
    zat op 12 mb up en in november naar 15mb up gegaan, maar de up niet veranderd.
    Is nu dus 15 mb down en 1,5 mb up.
    Al 3x de HD gebeld en ze zeggen dat alles in modem goed staat, maar krijg niet de beloofde snelheid. Elke keer hetzelfde verhaal: modem van stroom afhalen en opnieuw opstarten, de ene keer moet ik 2 dagen wachten, de andere keer 4 dagen wachten.
    Waarom zitten deze mensen niet op dezelfde lijn?
    Ik krijg zo langzamerhand de indruk dat ik niet serieus word genomen.
    Maar heb dus al vanaf 13-7 niet hetgene waarvoor ik betaal.
    Ga denk ik toch maar eens met radar kontakt opnemen.
    Ik word hier echt schijtziek van:x:x:x:x
     
  3. hoe lang duurt het ongeveer voordat je die nieuwe decoder plus smartcard krijgt, bij mij zijn inmiddels 2 weken verstreken...:roll::roll::roll:

    mis overigens ook nog steeds ergens 2 Mbit:

    [​IMG]
     
  4. Nooit gemigreerd?

    Ik heb sterk het gevoel dat men een groep klanten is vergeten te migreren. In augustus heb ik mijn Internet Z2 om laten zetten naar een Alles-In-1 Plus pakket. Redelijk snel ontving ik een nieuw startpakket met daarin een nieuw Motorola modem (met telefonie aansluitingen).

    Het internet modem werkte direct, ik heb dus geen activatie code hoeven in te voeren. Direct viel mij op dat de snelheid onveranderd was, terwijl dat juist de reden was voor mij om over te stappen op het Alles-In-1 Plus pakket. Ik toen direct naar de helpdesk gebeld en die vertelden mij dat ivm de migratie naar Ziggo de nieuwe snelheid pas in oktober in zouden gaan. Eind oktober belde ik weer naar de helpdesk en die vertelden me dat de snelheidsaanpassing verzet was naar December.

    Deze week besloot ik maar opnieuw te bellen naar de helpdesk. De eerste medewerkster controleerde mijn snelheid door de 100mb.bin test uit te voeren en constateerde inderdaad dat deze te langzaam is. Ze vertelde me dat ik de volgende dag opnieuw moest bellen naar de wijzigings-afdeling omdat mijn modem geactiveerd diende te worden om de nieuwe snelheid te verkrijgen.

    De volgende dag belde ik deze afdeling en de eerste medewerkster die ik sprak vond het een dusdanig moelijk probleem dat ze maar besloot de lijn te verbreken. De 2e keer dat ik belde vertelde de medewerkster dat het probleem toch echt door de helpdesk opgelost diende te worden en ik werd weer doorverbonden.

    De laatste medewerker ontdekte dat mijn hfc-macadres niet in het systeem bekend was. Helaas lukte het hem ook niet om het adres in te voeren omdat hij een foutmelding kreeg. Hij vroeg mij om het P-Nummer wat ik hem helaas niet kon verstrekken.

    Ik heb alle formulieren doorgezocht maar de aansluitformulieren zijn eigenlijk @home documenten, geprint op Ziggo briefpapier, oftewel geprint via het oude systeem en dus zonder "P-nummer" (wat dat ook moge zijn :)).

    Nu moet ik mijn modem de hele nacht uit laten staan in de hoop dat de modem wordt verwijderd in de UBR, waardoor de UBR daarna de juiste gegevens gaat zoeken die bij mijn modem horen. Ik vertelde de medewerker al dat dit waarschijnlijk weinig zal gaan veranderen omdat ik afgelopen weekend een weekendje naar Parijs ben geweest en het modem dus al 4 dagen heeft uitgestaan...

    Donderdag belt hij me terug, hopelijk dan een oplossing....

    Volgens mij is Ziggo gewoon een aantal klanten vergeten te migreren. Zo werkt mijn emailadres ook niet op de Ziggo pagina terwijl deze wel op de @home webmail pagina werkt.

    Uit de tijd dat ik bij UPC heb gewerkt weet ik dat een modem na het verkrijgen van het rf-signaal via tftp een configuratie bestand ophaalt waardoor de snelheid bepaald wordt. Mijn inziens staat die bij mij nog steeds verkeerd ingesteld. Waarschijnlijk omdat ik niet (of niet juist) gemigreerd ben. Mijn up- en downstream waardes zijn prima (te zien op 192.168.100.1) dus het sturen van een monteur zal het probleem niet gaan verhelpen.

    Zelf overweeg ik om gewoon het abonnement op te zeggen en alles daarna opnieuw aan te vragen.
     
  5. Probleem wat je beschrijft lijkt veel op t mijne.
    Het schijnt dat de automatische migratie bij aantal mensen dus niet goed gaat.Ze moeten dat handmatig uitvoeren, is bij mij ook nog steeds niet goed gegaan.Ik geloof ook niet meer in die onzin van modem x aantal minute/uren/dagen uitzetten.
    Het is idd zo dat modem een profiel toegewezen krijgt, dat profiel bepaal jouw max waardes.
    En als dat profiel niet klopt kan je het modem 2 jaar uitzetten zonder resultaat:evil:.
    Blijven bellen en escaleren door mail naar radar/coax/kassa te sturen.
     
  6. hier nog steeds geen verandering, begin nu toch wat moedeloos te worden

    [​IMG]
     
  7. Hier ook nog geen verandering.
    Na een aantal telefoontjes van Ziggo vorige week, ook niets meer gehoord.

    [​IMG]

    Afgelopen nacht waren er werkzaamheden hier in de wijk, maar ook dat heeft niet voor verbetering gezorgd.
     

  8. nou, heb toch maar eens gebeld en de derde persoon die ik aan de lijn had wist te te vertellen dat er wat problemen zijn met het leveren van de installatie pakketten. er is wat vertraging bij de leverancier. waarschijnlijk krijg ik mijn digitale ontvanger en smartcard ergens volgende week...
     
  9. nou kom ik thuis en wat denk je? het installatie pakket is binnen :shock::shock::shock:
    tis een humax geworden :cool::cool:

    eerst maar even de boel installeren...
     
  10. Er vindt op dit moment een onderzoek plaats waarom een aantal (vm @home) klanten met Alles in 1 plus niet de verwachte snelheid krijgen. Bij een aantal klanten hebben we gezien dat er een verkeerd profiel werd gebruikt. In de komende dagen/week zal getracht worden evt. aanwezige verkeerde profiels aan te passen naar het juiste profiel.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina