1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Hé, dat is goed nieuws. Hopelijk kun je er nu langer dan 24 uur van genieten! :lol:
    Hoe lang heb je het modem nu van de stroom gehad dan?
    Misschien kan ik hier ook nog eens een poging wagen.

    Ben net wel weer gebeld door de technische dienst.
    Heeft zo weer wat dingen weg kunnen strepen, waar het in ieder geval niet aan ligt. Maar waar ligt het wel aan?
    Dat gaat hij nu verder onderzoeken.
    Hij zou er in ieder geval op terug komen.
    Hopelijk valt dit ook nog binnen de Sinterklaasactie! :lol:
     
  2. Is acceptabel als ziggo ook akkoord gaat met 60% van het abonnementsgeld. Anders moeten ze er maar voor zorgen dat je de snelheid krijgt die je betaald.
     
  3. Als het goed is hoef ik bij de volgende betaling 1 maand internet niet te betalen.....tenminste dat zei die vriendelijke juffrouw nadat ik had gebeld om te vragen waarom ik het volle pond zou betalen terwijl ik maar de helft v/d snelheid heb gehad de afgelopen 2 maanden.

    :applause:


    Nu maar hopen dat DAT goed gaat....:mrgreen:
     
  4. heb nu wel de verassings zenders die bij alles in 1 plus horen maar nog steeds de halve snelheid.

    [​IMG]
     

  5. hier wordt aan gewerkt
     
  6. Bij mij is ook nog steeds niets veranderd, nog steeds Z2 snelheden ipv alles in een plus.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2008
  7. Ziggo

    Ik heb mijn abobo van @home intensief 20000 omgezet naar Ziggo Alles in 1 Extra.Vanaf die tijd heb ik steeds problemen.-Eerst geven ze me alleen telefonie.Daarna Sluiten ze me aal Voor Alles in 1 Plus in plaat vaan Alles in 1 Extra.Daarna geven ze me het goede Abonnement,maar met de power van Plus en ze zetten alles op naam van mijn vader in plaats de mijne.Steeds als ik bel zeggen ze daat de power er moet zijn maar ik haalde het steeds niet,Nu heb ik sinds 2 weken meer power van download maar de upload haalt maar 1.5 mbps in plaats van de 3mb.Dus gisteren heb ik WEER gebelt en nu zeggen ze dat het nog omgeze moet worden en dat het per postcode gaat en dat het nog tijd gaat duren.
     
  8. Vandaag maar weer eens gebeld met de HD van Ziggo.
    Ik zit nog steeds gemiddeld rond de 4342 kbps per uitgevoerde test.

    En wat was de reactie van de medewerker van de HD. Zet UW modem voor minimaal 1 uur uit en start hierna weer alles op. U kunt het eindresultaat van dit verzoek raden. De genoemde snelheid van mijn Alles in 1 Plus abonnement is niet gewijzigd!

    Kenbaar gemaakt bij de HD dat ik al geruime tijd een aanzienlijk bedrag betaal voor de diensten welke ik afneem bij Ziggo en zeker voor het geïntegreerde internetabonnement. Ticket werd weer doorgezet naar de technische dienst en binnen 5 werkdagen moet het opgelost zijn. Dit heb ik nu al 3 keer te horen gekregen. Om moedeloos van te worden....

    Handig om te weten voor de oud @Home klanten: Medewerker van de HD deelde mij mede dat er veel problemen zijn om oud @Home klanten te plaatsen op het nieuwe
    Ziggo-netwerk. DIt met de bekende problemen tot gevolg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2008
  9. Ik heb vrijdag gebeld , en wat denk je ik kom niet eens meer boven de 1MBps ben het nu echt goed zat.
    Maargoed nog steeds aan het wachten op het pakketje dat ze op zouden sturen.
    Veranderd dit niks dan ga ik weg bij Ziggo
     
  10. Ik heb een jaar zonder goed werkende en betrouwbare telefonie gezeten, ik bel regelmatig en de tickets worden doorgezet, binnen 48 uur contact opgenomen blablabla. Nou, ik heb tig keer gebeld en elke keer moet ik weer geduld hebben.

    Nu heb ik recent alles om laten zetten naar Alles-in-1 Plus en lijkt de telefonie het beter te doen. Mijn klachtendeponering via de website schijnt ook maar niet aan te komen. Ik wacht nu al meer dan een maand op uberhaupt een antwoord, maar heb ook nog geen compensatie voorstel gehad.

    Wat een baggertoko, k*tbedrijf.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina