1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi messed up ,

    dat wordt weer naar het winschoterdiep toe.
    iemand " achter de balie Wegtrekken ".
    ik was er laatst en er komen al meer klanten daar persoonlijk hun beklag doen.

    mvgr paul
     
  2. Ik hoop vooralsnog dat anoniem er in slaagt het weer voor elkaar te krijgen.
    Dankzij hem had ik gisteren in ieder geval voor het eerst de goede snelheden, dus hij weet waar het aan ligt. Nu nog een keer blijvend.

    Anders wordt het inderdaad weer Winschoterdiep ........
     
  3. Als ik al die berichten lees van al die mensen die niet de goeie snelheid hebben, inclusief ikzelf en mijn overbuurman, krijg ik toch langzaam het gevoel dat er hier wat anders speelt dan alleen chaos bij Ziggo.
    Zouden ze niet bewust de speed knijpen door onvoorziene capaciteitsproblemen?
     
  4. @Freakazoid: Join the Club :wink:
    Jou verhaal kon de mijne zijn.

    Na vanmiddag niets meer gehoord van Ziggo.
    En er is dus ook niets veranderd.
    Weet ook nog niet wat mijn volgende stap zal zijn.
    Elke keer het verhaal opnieuw uit moeten leggen en er vervolgens niets mee opschieten :x
     
  5. Ze kunnen het wel

    [​IMG]

    Alles-in-een plus zoals het hoort. Gewoon in het @home gebied. Ze kunnen het dus wel.

    Ik ben overigens zeer tevreden over mijn verbinding. Zowel qua snelheid als stabiliteit.

    Voor de forumleden die nog steeds wachten op een goede verbinding: Veel sterkte gewenst.

    pvd
     
  6. meerdere keren gedaan, nog niet rechtstreeks. dit is wat ik nu test:

    [​IMG]

    [​IMG]

    waarbij de laatste test klopt met die 10 Mbit up en 1,5 Mbit down. bij het downloaden van een testbestand kom ik uit op ongeveer 750 kb/s.
     
  7. Vannacht is de verbinding lange tijd weggeweest wegens onderhoud en verbetering enz., weer een geheel ander IP gekregen en ik zit nu op cable.ziggo.nl in plaats van @Home. Als ISP nu Casema en recommended server Amsterdam. Ook geen cc....... nummer meer maar 5ED...... Er zijn dus veranderingen aan het netwerk geweest.

    Helaas NOG STEEDS zonder enige verbetering:

    [​IMG]

    (uiteraard na reset modem etc etc)
    :censored::evil::giveup::sleep:

    Grappig dat ik volgens alle traceroutes nu in Den Haag zou wonen i.p.v in Groningen. :mrgreen:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2008
  8. Dat komt omdat heel veel whois records van ip blokken niet meer kloppen, en waarschjinlijk ook veel reverse dns entries van routers op het ziggo netwerk.
     
  9. Ik krijg ook hele merkwaardige routingtabellen en Soulseek waar normaal de vlag van je land te zien is weet ook niet meer waar ik woon :lol:

    MAAAAARRRRR:
    Na weer een reset duurde het erg lang voor ik weer verbinding kreeg:

    [​IMG]

    :pompom::pompom::pompom::applause::applause::applause:

    Of dit weer door een actie van anoniem komt of ergens anders door weet ik niet maar hopelijk blijft het nu gewoon goed.

    Of een actie van Sinterklaas :lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina