1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. je mag ook de helpdesk benaderen, scheelt mij weer tijd...
     
  2. De monteur is een dag eerder gekomen en heeft de boel nagekeken.
    Ook deed hij een snelheidstest met zijn eigen laptop.
    Die gaf precies dezelfde resultaten als ik zelf steeds al kreeg.

    Dit heeft hij doorgegeven aan Ziggo.
    Nog geen kwartier later wordt ik gebeld door de HD van Ziggo.
    Ik zou het modem een hele nacht van de stroom af moest laten en dan zou het deze morgen helemaal goed moeten zijn.
    Hij wist me te verzekeren dat het probleem hiermee opgelost moest zijn.

    Vanmorgen getest...

    [​IMG]

    Nog steeds hetzelfde dus! :sad:
    De monteur heeft net nog netjes gebeld om te vragen of het probleem verholpen was.
    Hij geeft het resultaat door aan Ziggo, maar hij komt in eerste instantie niet meer langs.

    Terug bij af dus waarschijnlijk.
    Baal hier echt van.
    Zoals wel meerdere hier, wacht ik ook al maanden!
     
  3. ook ik ben kort geleden naar alles in 1 gegaan. die 10 Mbit haal ik niet. ik zit zo rond de 8 Mbit, er is dus al wel wat gebeurd alleen niet volledig. heb natuurlijk modem ook al gereset, alleen geen half uur ofzo, is dat nog belangrijk, de tijd die je de modem van de stroom haalt?

    krijg je trouwens ook een ander modem als je overstapt naar alles in 1?

    hoor graag van jullie,

    rolf
     
  4. Alleen als je nog geen telefonie van Ziggo had. Dan krijg je een ander modem met ook telefoon aansluitingen.
     
  5. Het begint nu toch wel HEEEEEEEEEEL erg vervelend te worden :evil::giveup::sleep:

    Precies 1 dag de goede snelheden gehad.
    Vanmorgen was de verbinding even weg en nu :

    [​IMG]

    [​IMG]
    Oftewel, ik ben WEER bij af.

    Het lijkt erop dat het Ziggo systeem mijn profiel na de aanpassing gisteren gewoon weer heeft teruggezet.

    HELP ?????????????????????

    Voor de duidelijkheid: dit bericht is op geen enkele manier negatief bedoeld richting anoniem, ik waardeer zijn inzet zeer !!
    WEL richting Ziggo in het algemeen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008
  6. Messed-up: Lekker dan! Heb je al gebeld?

    Ik ben net gebeld door iemand van Ziggo.
    Na een aantal tests rechtstreeks (dus zonder router) zegt die doodleuk dat dit heel netjes is voor alles in 1 plus!

    Zelfde resultaat al die ik eerder vandaag heb geplaatst.
    Hij gaf aan dat het netjes is als je 60% aan snelheid haalt.
    Zeg dat dit niet waar is!!!!
     
  7. De helpdesk gebeld.
    Zoals altijd het bekende verhaal. Eerst over resetten,virussen enzovoort enzoooooooovooooooooort.

    Excuses, het klopt niet etc. maar ik kan niets anders doen dan het doorgeven aan de specialisten. Ondanks mijn opmerking dat dat al ettelijke keren is gedaan zonder enig resultaat en dat een Ziggo medewerker hier het probleem gisteren had gevonden en mijn profiel heeft aangepast was het niet mogelijk om een specialist aan de lijn te krijgen.
    Ik heb de medewerkster duidelijk proberen te maken dat er een structureel probleem is met oud @Home klanten en de Alles in 1 pakketten, in ieder geval met de Plus. Iets wat door haar zeker niet werd ontkend.

    Dat het netjes is als je 60% van de snelheid haalt (oftewel internet Z2) is natuurlijk volkomen flauwekul en gewoon het afpoeieren van een klant met klachten.

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Dat laatste ben ik dus helemaal met je eens.
    Heb hem erop gewezen dat dat echt niet klopt en pas toen zei hij dat het probleem weer doorgezet zou worden zodat de snelheid geupgrade wordt.
    Oké, dus als je er tegenin gaan, wordt het ineens wel serieus genomen.

    Ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt voordat ik er weer wat van hoor. Als dat al gebeurt!!! :?
     
  9. Ben ik nou zo dom?

    Hallo,

    Na het lezen van dit gedeelte kon ik het niet laten om mij te registreren en ook mijn verhaal over alles in een plus hier neer te kwakken.

    Begin oktober viel mij op dat een alles in een plus pakket goedkoper zou uitvallen aangezien ik alles al bij @home had(telefoon,televisie en internet).
    Een belletje gepleegd en ja hoor binnen 2 weken zou ik goedkoper uit zijn en 2x!!!! zo snel internetten(van 4 naar 8 mbit).

    Na 2 weken maar eens gebeld om te vragen hoe het met de verdubbeling van de snelheid zat aangezien ik al wel vrij vlot mijn nieuwe decoder binnen had gekregen.
    Er was blijkbaar iets niet goed gegaan, maar ik zou over 5 werkdagen 8mbit hebben volgens de medewerker.
    Na 6 dagen nog steeds geen 8mbit,dus->bellen maar weer!
    Toen werd mij verteld dat ik het begin november kon verwachten
    Vooruit dan maar......maar je raad het al : begin november nog niet!
    Maar....ik word gebeld door ZIGGO...."Hallo meneer x, heeft u interesse in een alles in een plus pakket van ZIGGO?
    Dit scheelt u enkele euro's per maand en uw internetsnelheid verdubbelt!!!"
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!:evil:
    Na het hele verhaal uitgelegd te hebben verzekerde deze mevrouw mij dat het nu wel goed kwam, over 10 werkdagen zou ik 8mbit hebben.
    10 werkdagen later.......5 mbit.....:shock:
    Toch maar weer even bellen....."nou meneer x, per 1 december heeft u niet 8mbit MAAR 10!!!!!!!mbit"
    Dus toch maar even tot 1 december gewacht, maar......:no:
    Even gechat met de thuishelp op 2 december s'ochtends, maar daar werd ik alleen maar pissig van aangezien de medewerker zei dat het waarschijnlijk door mijn firewall,virusscanner,router kwam dat ik maar de helft van mijn internetsnelheid had.....tuurlijk,joh!

    Maar weer eens gebeld met ZIGGO en na een vriendelijk gesprek met een andere medewerker maar weer eens mijn modem voor 2 uurtjes gereset.
    En zoals gedacht kon ik weer gaan bellen want ook dit keer werkte dit niet!
    Ditmaal werd mij verteld dat dit probleem wel erg vaak voor kwam, maar ook deze mevrouw vond de 5200 kb/s down en 820 kb/s up erg goed voor een beloofde 10 mbit verbinding....SAY WHAT???????:censored:
    Maar waarschijnlijk zou het snel opgelost worden aangezien zij dit wel even ging doorgeven intern.....
    Als ik over 5 werkdagen nog geen 10 mbit zou hebben moest ik maar weer eens terugbellen......:censored:



    En nu weet ik het niet meer........ben er nog niet uit wat mijn volgende stap zal zijn.
    Ik denk bellen :lol:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2008
  10. Zijn meerdere testen rond de 8mbit of liggen al die uitslagen erg dicht bij elkaar rond die 8Mbit? Deze testen zijn met de PC direct verbonden met het modem?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina