1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Messed-up, gefeliciteerd, dat heeft wel lang geduurd zeg !
     
  2. nou messed up eindelijk maar toch , gerechtigheid rules.

    mvgr paul
     
  3. Gefeliciteerd Messed-Up!

    Ik hoop dat ik morgen(dan komt er een monteur) ook zo'n reactie kan plaatsen.
    Heb dus gisteren telefonisch ook gevraagd of het misschien aan de configuratie van het modem kon liggen.
    Maar de HD medewerker constateerde vooral dat de lijn niet helemaal zuiver was.
    Ach we wachten eerst morgen maar af...
     
  4. Gefeliciteerd messed-up.

    Harry
     
  5. Goed om te horen dat het probleem bij jullie verholpen is. Hopelijk is het voor ons op korte termijn ook geregeld. Ik zit nog steeds op 4,1 Mb/s en betaal wel al maanden de volle mep voor Alles in 1 Plus.
     
  6. ook ik ben een oud @home klant en hoor sinds 1-8-2008 een alles in 1 plus abonnement te hebben.
    volgens de HD staat alles goed in het systeem, echter heb ik niet de goede snelheid nu 5mb (was 4mb en is half november naar 5mb gegaan) ook kan ik de verassings zenders niet ontvangen (E19).
    volgens de HD moet ik geduld hebben en zal binnenkort alles goed komen, maar dat is mij sinds 1 aug al diverse malen beloofd.
     
  7. Bedankt voor de felicitaties :pompom::pompom:

    Ik hoop hier op korte termijn meer positieve berichten te lezen.
     
  8. Als je mij je klantgegevens stuurt dan wil ik nog een poging wagen
     
  9. idem:
    Als je mij je klantgegevens stuurt dan wil ik nog een poging wagen
     
  10. Hier hetzelfde probleem. Al in juni alles in 1 extra aangevraagd. Na vele beloftes;
    Meneer u heeft de snelheid voor het alles in 1 pakket per september
    ...................................................................... per oktober
    ...................................................................... per 1 december

    De laatste toezegging had ik er echt vertrouwen in, maar helaas......nog steeds 15mb en 1,5mb up ipv 20 om 3.
    Daarnaast gaat ook de facturatie niet goed. Al vanaf september geen factuur meer gehad.

    Anoniem, ik vind dat je de mensen hier zeker goed helpt, maar om iedereen te helpen ben je erg lang bezig helaas.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina