1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn modem blijkt niet de goede waardes door te geven.
    En het analoge tv beeld is niet goed.
    De Ziggo medewerker die ik vanmiddag aan de lijn had, gaf aan dat dit ook met elkaar te maken kan hebben.
    Voor dat laatste komt een monteur langs en wie weet wordt daardoor het internetprobleem ook opgelost.
     
  2. je hebt een PM met de resultaten van ons onderzoek !!
     
  3. Lijkt erop dat het modem het verkeerde profiel kreeg toegewezen.
     
  4. Dat kan goed zijn, maar ik was allang blij dat ik eindelijk kon beschikken over de voordelen van het "Alles in 1 plus" pakket.

    Harry
     
  5. Ik heb het gezien en een reply gestuurd.
     
  6. Bij de scientific atlanta kan je geen snelheidswaardes aflezen, alleen :
    Receive Power Level
    0.0 dBmV
    Transmit Power Level
    41.2 dBmV

    Lijkt me niks mis mee, dus ook bij ons zal wel een verkeerd profiel zijn toegewezen.
    Heb wederom hlpdesk gebeld ( met alle problemen vanaf juni (begin lidmaatschap) heb ik wss alle medewerkers van HD al aan de lijn gehad).
    Telefonie probleem opgelost laatst, nu klopt dit weer niet.
    What's next zou je zeggen.....
     
  7. Nog geen verkeerde factuur gekregen ? Dan zou dat het volgende kunnen zijn. die stap heb ik ook al twee keer gehad.
    Het kan niet anders dan dat ik ook nog steeds een verkeerd profiel krijg, net als een niet bekend aantal andere oud @Home klanten.

    Ik heb een aantal HD medewerkers zelfs al meerdere keren gesproken, ik vergeet namen altijd maar de stemmen en de reacties komen dan elke keer erg bekend voor. :)
    Er is echter hoop dat het vandaag goed komt met mijn snelheden ....
    Hoop hoop hoop ....................
     
  8. Dat zou ik ook zijn, HEEEEL blij.
    Zelfs zo blij dat ik mijn vriendin dan misschien alsnog adviseer om wel Ziggo te nemen. :lol:
    Of voor de zekerheid toch eerst maar iemand anders.........
     
  9. Het blijft een vreemde zaak, als je de technische dienst van Ziggo, weet te bereiken, in mijn geval door http://coax.nl/ in te schakelen.
    Ik ben lid van COAX .
    Daarna had ik binnen een paar uur de volledige beschikking over het "Alles in 1 plus" pakket. Dus ook de beloofde snelheden.

    Harry
     
  10. Hoeraaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik kreeg net een telefoontje van anoniem.

    [​IMG]

    Eindelijk maar toch :pompom::pompom::pompom::thankyou::thankyou::thankyou::applause::applause::applause:

    Met de complimenten en heel veel dankbaarheid richting anoniem die door zijn inzet mijn probleem heeft opgelost !!!!

    Het bleek toch gewoon aan het modem profiel te liggen zoals ik al verwachtte.

    Een tip voor Ziggo: zorg dat er meer van dit soort medewerkers in dienst komen en/of beschikbaar worden gesteld om langdurige problemen, of beter nog alle problemen, op korte termijn op te lossen.

    Investeren in goed personeel zal meer opleveren dan het blijven uitzenden van dure commercials terwijl er op vele feestjes en partijen zeer regelmatig negatieve ervaringen over Ziggo worden uitgewisseld.

    Ik ben eindelijk weer een tevreden klant en hoop dat de komende jaren ook te blijven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina