1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Precies dit heb ik ook... met alles-in-1-extra
    hoort 20 mb down te zijn en 3 mb up.

    Mijn down is 19900kbps en up 1990 kbps dus maar 2 mb up en geen 3 mb.

    Lijkt wel of ze de upload knijpen??
     
  2. ziggo alles in 1 extra

    Ik heb vanbdaag weer contact gehad met ziggo.Heb hun de resultaten van mijn speedtest doorgegeven via internetlink,en op basis daarvan hebben hun besloten om een netwerkmatschappij in te schakelen die de kabel gaat doormeten die buiten ligt tussen huis en kast aan de overkant om te meten of er geen breuk in kabel zit
     
  3. Heb je al eens getest bij speedtest.net als je windows in 'veilige modus met netwerkmogelijkheden' (Windows opstarten met 'F8' ) had gestart? Wat zijn de resultaten dan?
    Het komt nogal eens voor dat een virusscanner problemen geeft met de upload snelheid.
     
  4. Heb ik geprobeerd maar maakt niets uit, ligt niet aan de virusscanner.

    Bedankt voor het meedenken...
     
  5. Maar weer een update

    Helaas is er nog steeds niets gebeurd en daarmee komt het aantal maanden dat mijn internetverbinding niet correct werkt op een totaal van 6 maanden. Uiteraard werkt bij Ziggo administratief gezien alles op rolletjes waardoor men nog steeds het volle abonnementsgeld maandelijks van mijn rekening incasseert.

    In de tussentijd ben ik 1 keer gebeld door een medewerker van Ziggo die me vertelde dat hij belde naar aanleiding van mijn melding bij Coax. Hij wist me te vertellen dat er een hele lijst met klanten was die niet correct gemigreerd waren en dat deze lijst doorgestuurd was naar de technische dienst. Na 2 weken zou hij me terugbellen, maar zoals alle andere college heeft ook deze medewerker me niet teruggebeld.

    2 januari:
    Ook de Anonieme medewerker die hier op het forum actief is heeft wederom niets meer laten weten. Hij heeft het probleem waarschijnlijk na een week opgepakt en direct weer laten vallen.

    Ik denk dat ik na 6 maanden toch wel mag vaststellen dat we te maken hebben met een volstrekt incompetent bedrijf waar waarschijnlijk slechts 1 medewerker de rechten heeft om een probleem op te lossen dat met een paar eenvoudige toetsenaanslagen op te lossen is. En dat is dan de meest positieve benadering.
     
  6. Ondanks PB's naar Anoniem, heb ook ik nog steeds een nog veel te lage download snelheid van rond de 6000 inplaats van de beloofde 10000 met mijn alles in 1-plus.

    Joebeltje.
     
  7. Jammer dat je zoveel problemen ervaart, maar om nou af te gaan geven op 'waarschijnlijk' de 'enige persoon' die jou verder kan helpen, beetje jammer.

    Suc6 verder, tel eens tot 10 als je weer frustraties hebt en ga dan pas tikken.

    Ziggo, een erg 'incompetent' bedrijf... voor 3% van de klanten. 97% is dan tevreden of zelfs heel erg tevreden... mooie score hehe.

    Shit, ik mag niet te positief zijn van sommige klagers.
     
  8. MOD Edit: Schuttingtaal verwijderd.

    Zie de forumregels, ook als je klachten over Ziggo hebt mag je dit schrijven, maar doe dit netjes, volwassen en zonder schelden en schuttingtaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2009
  9. Net even modem gereset word al een stuk beter van :!:
    [​IMG]
     
  10. De uitslag van de laatste enquĂȘte van het Ziggo klantenpanel (volgens Ziggo samengesteld uit een behoorlijk representatief deel van de klanten) geeft toch een iets ander beeld, zeker geen 97 % tevreden of heel erg tevreden klanten.
    Vraag me af waar die 97 % waar je het over hebt vandaan komt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina