1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmm vreemd, is hun database dan afhankelijk van wie het opvraagt...
    Ik zie een kaartje van googlemaps met het pijltje midden in het meertje bij oudehaske :wink:, het tabelletje wat er dan bij komt te staan zegt:
    Maar zoals meer mensen al schrijven, niet teveel van aantrekken, want vaak klopt er nog veel minder van en dat ligt niet aan de ISP's, maar aan de organisaties die dit bijhouden.
     
  2. Oke, bedankt voor de moeite en extra uitleg.

    Blijft dan alleen nog onderstaand probleem over, en waar ik vanuit ga dat dit binnenkort door Ziggo zal worden verholpen, zonder de helpdesk te gebruiken.

    [​IMG]
     
  3. Oorspronkelijk geplaatst door MegaMad [​IMG]
    Na jullie enge verhalen ben ik bang geworden dat ik binnenkort ook voor weken of maanden óf zonder telefoon, óf zonder internet, óf zonder televisie zit. En dan wel met een dubbele of verkeerde factuur...

    Ik zal beginnen bij het begin en dit bericht aanvullen als er weer iets (of juist niets) gebeurd is...


    • eerste week december 2008: ik word gebeld door een of ander callcenter die mij graag aan de Ziggo Alles-in-1 willen hebben. Wat mij betreft prima; dat wilde ik eigenlijk toch al doen. De dame regelt meteen een afspraak voor me op 16 december.
    • 16 december 2008: geen monteur gezien! De volgende dag bellen naar Ziggo; "er staat inderdaad een afspraak voor u, maar die staat op de 21ste". Omdat dat een zondag was leek het de HD dame wel verstandig deze te verzetten naar 22 december 2009. Dit alles met de excuses namens Ziggo....
    • 22 december 2008: tot 18:30u op 22 december 2009 kon ik via 0900-1884 horen dat de monteur langs zou komen tussen 12:00u en 18:00uur. Na 18:30 was deze afspraak opeens niet meer te beluisteren en ik had ook nog steeds geen monteur gezien. Bellen naar de HD: "er stond inderdaad een afspraak voor u ingepland, alleen stond er geen monteur bij ingepland" :shock:. Hij zou kijken hoe dat kwam. Na ruim 5 minuten in de hold leek het hem verstandig een nieuwe afspraak te maken en de enige mogelijkheid in 2008 was dan 30 december 2008. Wederom met de excuses namens Ziggo... Zojuist heb ik wederom via 0900-1884 (eerst postcode, dan optie 4, dan optie 1, dan huisnummer) en warempel; er staat een installatie afspraak voor 30 december 2008 tussen 12:00u en 18:00u.

    • 30 december 2008: Monteur is geweest rond 16:15 en was 15 minuten later weer weg! Digitale televisieontvanger komt per post, telefoon zal binnen 5 werkdagen omgezet worden van KPN naar Ziggo. Op dit moment alleen nog geen Alles-in-1 snelheden.

    • 09 januari 2009: Als het goed is zijn er 6 werkdagen voorbij en zou de telefoon omgezet moeten zijn....

    • 13 januari 2009: Status op dit moment: wél nieuw modem, geen digitale TV decoder ontvangen. Telefoon nog niet omgezet. Gewoon Z2 internet en en Z1 televisie op mijn.ziggo.nl. Dus eigenlijk heb ik helemaal NIETS van Alles-in-1 :sad:. Morgen maar weer eens bellen...

    • 14 januari 2009: Volgens de Ziggo helpdesk....
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
     
  4. Heb je wel al bericht gehad van KPN dat je abonnement beeindigd is ?
    Je krijgt van KPN eerst een bevestiging met een datum, tenminste zo ging dat bij mij. Volgens mij is het nu dus wachten tot KPN je lijn vrijgeeft waarna het nummer naar Ziggo gaat. Dat duurt volgens mij altijd langer dan 6 dagen. Is het niet minimaal 6 dagen ipv maximaal ?

    De digitale ontvanger komt meestal pas na een paar weken thuis, die worden door een externe partij opgestuurd en afhankelijk van de voorraad duurt dat even.
     
  5. Is ANONIEM nog onder ons?
    2 jan. een PB gestuurd. Nog geen reactie gehad.
    Hij is ziek geweest. Hoe is het nu met hem?

    Joebeltje.
     
  6. Het heeft "even" geduurd, maar het lijkt er nu toch echt op dat ik een volledig en goed werkend Alles in 1 Plus pakket heb. :pompom::pompom::pompom:

    Met nogmaals dank en grote waardering voor de geweldige inzet van Anoniem ,Unknown en Raymond. :thankyou::thankyou::thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2009
  7. Ik ben weer beschikbaar.
    Je moet me echter wel je postcode huisnummer / klantnummer sturen. Met je membername kom ik echt niet verder
     
  8. Hmmmm.....alles blijft opeens werken :):cool::roll::applause:

    Na de overzetting van losse diensten naar Alles in 1 plus ging mn internetsnelheid direct omhoog en net als de TV werkte dat allemaal prima! Leuk, een 2e decoder erbij en nu dan toch maar ook telefonie erbij.....

    Alleen de telefonie was niet goed, vanaf het begin had ze koorts en bleef ze moeilijk doen. Echter we zijn nu een week verder.....en toch is het nu al 2 dagen zonder storing of problemen blijven werken (tot zo ver je dat kan testen natuurlijk)....maar okay, ik heb goede hoop.

    *** Toch een medewerker/het formulier of een van de vele klachten die ik heb doorgegeven via de helpdenk die een rol spelen?
    *** Of was er gewoon een storing die ze niet hadden gemeld toevallig?

    In ieder geval; ik hoop dat ook de telefoon blijft werken; want dan hoef ik niet meer te klagen.....:wink::?

    Er staat nog wel een monteur in de planning.... even kijken of dat nodig is, maar wellicht toch voor de zekerheid dan maar langs laten komen...... (want er zou volgens de HD wat met mn modem zijn, of met de bekabeling, of met.....??? Dus tja..... En ik heb echt zeer vreemde storingen gehad...dus.....??? Misschien vind hij nog wel wat...)/kan wat vernieuwen ofzo....en ik moet nog afwachten of het allemaal echt wel goed blijft werken natuurlijk...!!!> :shock::mrgreen:


    In ieder geval; mocht iemand invloed hebben gehad; THANKS!:thankyou:

    :arrow::arrow::arrow:En..... ik wacht nog wel op twee toezeggingen (financieel en administratief) van een medewerker waarmee ik diverse keren contact heb gehad in een eerder stadium; ik hoop :roll:dat deze afspraken allemaal worden nagekomen...... Dan ik helemaal happy! :pompom:

    Ziggo: doe je best en hou je aan je afspraken! TOP!
    gr
    Spif:cool:
     
  9. Jammer dat het bij mij mis blijft gaan, alles in 1 extra besteld op 3 oktober en plus gekregen.... maar de snelheid kan niet omhoog omdat mijn order ( digitale ontvanger) nog niet verzonden is. De order is vastgelopen en geen mens bij ziggo heeft het tot nu toe kunnen oplossen. Elke week bel ik en krijg de HD aan de lijn maar die lukt het maar niet. Ja geduld is een ziggo zaak zal ik maar zeggen. Ik hoop dat anoniem misschien hier iets aan kan doen, zelf zie ik geen mogelijkheid meer. De laatste optie is naar Utrecht te rijden en daar eens gaan vragen wanner het nou eens opgelost wordt.
     
  10. ziggo

    ik heb ook problemen met ziggo Ik heb op papier Alles in 1 Extra en dat klopt ook,alleen krijg ik niet de power die erbij hoort:http://www.speedtest.net/result/398714053.png.daar heb ik speedtest gedaan,en dan gaat het vooral om de Upload power.Moet 3000kbps zijn maar die haal ik niet zoals jullie kunnen zien
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina