1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar ik zie dan ook dat jij het A-1-V (Alles in één Variabel) pakket afneemt :schater:
     
  2. Zouden mijn snelheden beter worden als ik daar Alles in 1 Plus invul ? :mrgreen:
     

  3. post eens een andere speed test zijn er meer als alleen deze

    peter :pompom::pompom::frons:
     
  4. Als je even mijn voorgaande berichten leest zie je dat ik nooit af ga op èèn meting maar diverse speed tests en servers probeer alvorens hier een snelheid te posten.
    Ik heb geen enkele behoefte dit te "bewijzen" door een uitgebreid overzicht van alle testen die ik heb gedaan.
     
  5. Denk niet dat je dat hoeft te bewijzen.
    We geloven je wel, zou alleen leuk zijn om andere testen te zien.


     
  6. Beste FEELGOOD,

    Ik heb exact dezelfde mail als die van jou 'mogen' ontvangen?
    Ze maken er bij Ziggo wel werk van om je aan het lijntje te houden. Kunnen ze die energie niet steken in het oplossen van de problemen

    Ik vraag me af hoeveel uiteindelijk de internetsnelheid mag afwijken van wat Ziggo aanbied. Ik heb sinds jaar en dag 12Mb (voorheen van @home intensief)en niet meer. Ziggo houdt nu vol dat ik een Z3 15Mb abo heb. Volgens de helpdesk is mijn snelheid lager door de door hen aangegeven factoren. Maar een afwijking van 20% lijkt mij niet nodig en acceptabel.
    Ik heb begin december opdracht gegeven om het abo om te zetten naar alles in 1 extra. Als ik dan nog steeds 20% lagere snelheid houd krijg ik dus 16Mb, wat lijkt op de snelheid van Z3 doch ga ik betalen voor Alles in 1 extra.
    Ik heb geen invloed op de tijd die het duurt voordat een abo is omgezet maar ik pik het niet als ik:
    -(Meer) Ga betalen voor een produkt dat niet geleverd is (Dus zolang het abo met 20Mb/3Mb nog niet is geleverd)
    -Uiteindelijk een snelheid heb die eigenlijk hoort bij een 'lagere abo'

    Ik ga niet maanden wachten totdat alles in orde is/komt. Zodra ik een maand (vooruit)betaald heb voor niet geleverde diensten laat ik gelijk het een en ander juridisch aanpakken.

    De prijs voor het Alles in 1 extra is dusdanig dat een klant ook minimaal op goede service moet kunnen rekenen. Mij lijkt het alsof Ziggo zijn problemen niet opgelost krijgt.

    ZIggo wil ook zo snel mogelijk met de interactieve diensten aan de gang wat begrijpelijk is. Maar je kunt hier toch wachten op nog meer problemen bovenop de berg die er al ligt. Mensen die Ziggo al kennen zullen toch wel eerst tot 3 tellen voordat zij een dure interactieve digitale ontvanger zullen aanschaffen.
    Ik verwacht dat interactieve tv bij Ziggo voorlopig door de huidige problemen niet van de grond komt.
     
  7. Ik zit met exact hetzelfde probleem. Sterker nog, je ziet aanvankelijk dat de snelheid wel hoger kan, maar wanneer je deze snelheid langer dan een aantal seconden wil aanhouden zie je duidelijk dat je gecapt wordt. Lijkt dus inderdaad erop dat er nog altijd de verkeerde profielen naar de modems gestuurd worden.
     
  8. Ik begrijp jullie frustratie, ik zelf ben ook niet blij met de kwart snelheid van de beloofde Alles in 1 Extra pakket.

    Maar wat mij het meeste dwars zit is dat ik nu allerlei illegale/legale dingen:oops::no: via internet kan doen (noem het maar op), en dat diegene van wie de hostname cc1086548-a.gorre1.fr.home.nl is de schuld krijgt als er iets is. Anders om natuurlijk ook.
     
  9. Even een zijspoor en offtopic, maar bij een grootschalige uitrol van interactive televisie zie ik ook een hoop problemen in de installatie bij de mensen thuis, er is veel kwalitatief mindere of slechte apparatuur in omloop waarvan een groot deel ook nog eens niet retour geschikt is. Om interactieve diensten goed te kunnen laten werken is een kwalitatief hoogwaardige binnenshuis installatie vereist, en dit schort er nog wel eens aan in een gemiddelde situatie. Dit zal een van de grote knelpunten worden bij een grootschalige uitrol van interactieve televisie. UPC is precies hetzelfde tegengekomen bij de uitrol van hun interactieve diensten.
     
  10. Wees niet bezorgd, dat is gewoon jouw ip-adres en staat gelogd op jouw modem. De 'vaste hostnamen' die @home vroeger vast koppelde aan een gebruiker bestaan al een lange tijd niet meer. Als je een ander ip-adres krijgt omdat de netwerken anders ingedeeld worden of omdat je een router of PC met een ander MAC-adres aansluit wijzigt je ip-adres en dus ook je hostnaam.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina