1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Probeer in contact te komen met Ziggo Anoniem hier op het forum, heeft mij zeer goed geholpen...
     
  2. Ik sluit me aan bij Harry,
    ik heb Anoniem een PM gestuurd ik hoop dat dat gaat helpen. We zien het wel.
    Vandaag in ieder geval weer een bericht gekregen van Ziggo:

    Wij zien in onze administratie dat uw melding nog in behandeling is bij desbetreffende afdeling. Wij vragen hiervoor uw begrip en geduld. Zij doen hun uiterste best de problemen te verhelpen.
    Ok, december is een drukke maand en het zal wel niet snel kunnen gaan, maar kunnen ze dat dan niet zeggen of een indicatie geven?
    Ik moet waarschijnlijk wél de rekening betalen van het alles in 1 pakket, waarschijnlijk omdat een medewerker mij beloofde het geld van deze maand terug te storten. Klinkt heel mooi natuurlijk, maar ze zouden me vanaf de 15e binnen 5 werkdagen bellen en dat is ook niet gebeurd.

    Aan Harry: vertrouwen niet verliezen hoor, Ziggo werkt namelijk prima, als het tenminste werkt! En dat geduld zullen we nu moeten opbrengen of we het nu leuk vinden of niet!
    Daarom maar hopen dat Anoniem wat aan onze snelheid kan doen en heel misschien ook aan mijn inactieve telefoonverbinding van Ziggo...

     

  3. omitz,

    je profiel staat niet goed, hetgeen tot gevolg heeft dat de snelheid lager is dan je zou mogen verwachten. Ik wil het volgende week oppakken, aangezien ik nu vakantie heb, je mag het uiteraard ook via de HD proberen.
    De telefonie problemen liggen wat complexer, aangezien ik geen verbinding kan maken via de systemen met je MTA (tf deel v/h modem), dit vraagt volgende week extra onderzoek
     

  4. ik kan je geen PM sturen, wellicht staat je profiel dit niet toe.
     
  5. is gebeurt, alleen te laat om het op 19/12 nog opgelost te krijgen, aangezien ik zelf vakantie heb tot 5/1
     
  6. Hoi Anoniem,
    geniet van je vakantie!
    Ik heb internet en een mobiele telefoon, dus ik kan wel een tijdje wachten.
    Fijn dat je ernaar wilt kijken.
    Maar eerst genieten van je vrije tijd!
    :cool:

    fijne jaarwisseling!
     
  7. Als het goed kun je nu wel een PM sturen.

    Harry
     
  8. Mij hebben ze nu al weer voor de 3e keer teruggezet naar Z2 snelheid.
    Ga nu zoeken naar andere provider, maat is vol.
    Iedere keer mag ik een week genieten van alles in een plus, daarna is t weer terug naar af.
     

    • 30 december 2008: Monteur is geweest rond 16:15 en was 15 minuten later weer weg! Digitale televisieontvanger komt per post, telefoon zal binnen 5 werkdagen omgezet worden van KPN naar Ziggo. Op dit moment alleen nog geen Alles-in-1 snelheden.

    • 09 januai 2009: Als het goed is zijn er 6 werkdagen voorbij en zou de telefoon omgezet moeten zijn....
    [​IMG]

    Prettige jaarwisseling aan iedereen en dat het in 2009 sneller mag gaan, zowel technisch als administratief!

    Leo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 dec 2008
  9. Weer een update

    Op 12 december weer de HD gebeld, deze kunnen eigenlijk niets behalve een melding aanmaken naar een interne afdeling die het vervolgens weer doorsturen naar de 'juiste afdeling'. De medewerker die ik sprak (Margriet J.) beloofde me dat het probleem in uiterlijk 10 werkdagen opgelost zou zijn.

    Uiteraard is dit niet gebeurd dus heb ik gisteren teruggebeld naar de HD die mij alleen wisten te melden dat er nog steeds een melding open staat. Deze medewerker beloofde me een mail te sturen naar de desbetreffende afdeling vlak voordat hij het nodig vond om per ongeluk de verbinding te verbreken.

    Daarna heb ik de sales afdeling gebeld. Deze wisten me te vertellen dat het probleem opgelost kan worden door mijn abonnement op te zeggen en dan direct opnieuw aan te vragen. Enige nadeel is dat er dan 30 euro aansluitkosten betaald dienen te worden. Deze medewerker zag overigens een hele lijst van meldingen in het systeem staan waarvan er nog 2 openstaand waren.

    Anoniem heeft op 15 december mijn macadres opgevraagd, daarna heb ik niets meer van hem vernomen.

    Dan nog Coax; Ook deze vereniging heeft mijn probleem reeds 2x doorgestuurd, maar ook hierop heb ik geen response gekregen van Ziggo.

    Inmiddels betaal ik al meer dan 5 maanden voor een abonnement dat Ziggo niet gerealiseerd krijgt. Ik heb zelf nog weinig hoop dat het opgelost gaat worden en ik heb ook geen idee meer welke acties ik nog kan ondernemen. Mijn geduld is bijna op en dan rest mij niets anders meer dan afscheid nemen van Ziggo...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina