1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind inderdaad dat de helpdeskmedewerkers toch een beetje beschermd moeten worden.Ikzelf ben ook niet altijd evengoed geholpen door de hd van Ziggo zelf, welcome to the real world allemaal.
    En ik kan me voorstellen dat de helpdesk medewerkers bij Ziggo ook niet altijd met blijdschap de mensen moeten vertellen dat ze niet geholpen kunnen worden, tenminste niet direkt.
    Ikzelf ben wel perfect geholpen door medewerkers van de klantenbalie in Maastricht, los van het feit dat buiten hun schuld om nog van alles mis is gegaan en nog wel mis zal gaan.
    Dat is het nadeel van een fusie van de omvang Ziggo.
    En ik ben weggegaan bij Orange vanwege de vele problemen, dus idd is Ziggo niet de enige provider met problemen.



     
  2. Droom maar lekker door.
    De helpdesk medewerkers zijn aan handen en voeten gebonden door regels die door het mankementen team hun zijn opgelegd.

    Harry
     
  3. Ik heb nooit als 1e/2e of 3e lijns helpdesker gewerkt. Maar echt puur op een afscheep helpdesk.
    Als je mijn vorige bericht wat beter had doorgelezen staat er ook in dat ik daar godzij dank ben weggegaan.

    Omdat ik het namelijk helemaal niet eens was met deze werkwijze.:no::no::no:

    Het was speciaal opgezet in een tijd van extreme drukte(alles liep ook nog eens mis) waar de zogenaamde 1e/2e of 3e lijns medewerkers onmogelijk alle afspraken
    konden nakomen.

    Dus toen hebben ze maar een groot blik uitzendkrachten open getrokken.....

    Na een week ben ik daar dus opgestapt.:thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2008
  4. Alles-in-1 Extra pakket

    [​IMG]

    ik heb dus het alles in 1 extra pakket, maar niet volgens de snelheidsmeting, denk ik, en dit is nog snel ten opzichte van de vele keren dat ik dit even meet.

    ik zou willen dat ze dit nou eens oplossen, voor die 85 euries, per maand, bijna 200 guldens.

    :censored::censored:
     
  5. En wat zie je dan als je in plaats van Alkmaar de testserver in Amsterdam neemt ?? Want Alkmaar moet je niet gebruiken om te testen als je zelf in noordholland zit, daar zit een lokaal probleem (al lang) en dat zegt niet zoveel over je verbinding zelf (wel over de snelheid naar alkmaar waar ook de multikabel newsservers staan bijvoorbeeld, maar da's een ander verhaal :wink:)

    O ja.. alles-in-1-extra kost geen 85 euro maar 64.95
     
  6. Dat had ik er niet uitgehaald nee!

    :applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

    Daar mag voor geklapt worden!
    Nu nog alle blikken uitzendkrachten weg bij de callcenters en Utopia is weer een stap dichterbij :wink:

    Groet, MegaMad!

    Dinsdag de 30ste is het hier D-DAY (eigenlijk a-i-1-dag, maar dat klinkt zo :censored: )
     
  7. server in amsterdam

    [​IMG]

    Dit is via Amsterdam gemeten, ik woon in heerhugowaard dus alkmaar leek mij de logische keus.

    Saliant detail, terwijl ik dit bericht wil versturen krijg ik tot 2 keer toe de melding "deze pagina kan niet worden weergegeven' oftewel, de verbinding ligt er uit.
    Gatver

    :censored::censored:
     
  8. Je Ping-tijd is ook erg hoog. Wil je eens een "dos-scherm" openen en daarin:
    Code:
     
    tracert speed10.multikabel.net
    
    invoeren en de resultaten hier eens posten. Eens kijken of het op je eerste hops al mis gaat.

    Het zou een lokaal probleem in je wijk of onderweg kunnen zijn misschien (?)
     
  9. Ik gebruik wel eens speedtest.nl om te kijken of de snelheid klopt. Tot nu toe vrij accuraat.
     
  10. Help - nog steeds niet de goede snelheden

    Ik heb helaas nog steeds niet de snelheden die behoren bij het "Alles in 1 plus" pakket

    Ja, Mijn ruimte voor een homepage is 100 MB
    Ja, Mijn mailbox is 100 MB
    Ja, IK mag voor 50 GB per maand downloaden uit de nieuwsgroepen.

    Echter mijn snelheden zijn die van "Internet Z2"

    Ik zou vandaag gebeld worden door de technische dienst van Ziggo, niet dus.

    Volgens de helpdesk is mijn klacht / probleem bekend bij de technische dienst sinds 28 november 2008.
    Ja, er is een monteur van Ziggo bij mij thuis geweest, alles ok.
    Nee, ik gebruik geen router.
    Waarom wordt er niets aangedaan ?

    Wie weet hoe ik met de technische dienst van Ziggo in contact kan komen.
    Ik ben zo zachtjes aan mijn vertrouwen in Ziggo kwijt.

    Wie heeft een goede tip voor mij of goede raad.
    Misschien door een medewerker van Ziggo, die ook aktief is op dit forum?

    Nee, over stappen naar glasvezel hier in Uden is te duur. € 80,- per maand.

    Amsterdam:
    [​IMG]

    Dusseldorf:
    [​IMG]

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina