1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat een schijtzooi bij die Ziggo. Ik heb recent mijn losse abbo's naar een alles-in-een plus laten zetten. Ik had snel de decoder in huis, m`n internet snelheid klopt aardig (alleen upload is nog steeds niet veranderd).

    Mijn telefonie houd het uiteindelijk ook langer vol, sinds ik alles-in-een heb. De 2e lijn van Ziggo belde laatst, maar ik was niet thuis. Ze zouden een uur later weer bellen, maar dat is niet gebeurd. Ze hebben zowel mijn vaste als mobiele nummer, dus dat ze me niet zouden kunnen bereiken is onzin.

    Afijn, nu krijg ik net de factuur, wordt dus heel leuk gewoon het normale TV abbo voor januari gerekend. Ik word zo moedeloos van die gasten.
    Vanmiddag maar eens kijken of ik ze kan bereiken, anders zit er niks anders op dan morgen in Groningen ze het vel over de oren te trekken. Ik wacht ook al weken op een reactie op mijn webform, hoe ze mijn telefonie willen gaan compenseren.
     
  2. Zojuist volgend emailtje van Ziggo gehad.
    Letop. ik ben al sinds september bezig om de juiste snelheden te krijgen in voor het "Alles in 1 plus" pakket

    Harry
     
  3. wacht inmiddels al 5 dagen zou teruggebelt worden maar tot op heden nog niks gehoord
     
  4. Zelfde hier!
    Vandaag is het de 5e (werk)dag.

    Iemand zou van de TD zou mij bellen tussen 3 en 5 werkdagen...
    Niet dus...

    Trouwens, ik hoorde van iemand die bij de kpn werkt, dat als je gaat klagen bij een trosradar of vara's kassa of welk kritisch consumentenprogramma dan ook, je klachten meestal in een soort bulk komen die voorrang krijgen bovenop de andere klachten.
    En aangezien enkele jaren geleden de kpn nogal onder vuur lag, zou het best wel eens waar kunnen zijn wat ie zei.
    Ik stuur ze maar eens een mailtje, kan er niet minder van worden.

    Trouwens, Harry,
    wat vraag jij ze eigenlijk als je de HD aan de telefoon hebt. Ik krijg geen zinnig woord uit ze als ik begin over mijn foutieve internetsnelheid. Meestal hebben ze het over een virus op mijn computer, mijn modem die moet worden gereset of de kabels zijn versleten en toe aan vervanging (en dan zwijg ik nog maar over mijn router....)
     
  5. Ik had een uurtje terug ofzo ook de HD aan de lijn, zeggen dat ik alles-in-een plus heb, maar dat ze me doodleuk voor januari losse televisie Z1 in rekening hebben gebracht.

    Ik moet de volgende factuur afwachten en dan hun een correctie vragen. De omgekeerde wereld, maar okee...

    Toen ik over de andere problemen begon, werdt mij aangeraden een brief naar het hoofdkantoor in Utrecht te sturen (aangetekend). De medewerker wou juist dat ik dit deed, omdat zij ook gek worden van al dat gebel ;-)

    Grappig om te horen :)
     
  6. Als ik ze bel, begin ik gelijk over status van mijn klacht.
    En ook dat ik de snelheden nog steeds niet haal die bij mijn "alles in 1 plus" pakket horen.
    Ik heb ooit in grijze verleden een "cursus interview techniek" gehad en een cursus omgaan met de media.
    Nu heb er iets aan. De helpdesk stelt mij geen vragen meer of ik even een paar testen wil doen. Ik kom direct met de feiten.
    Kwestie van over donderen.

    Maar uiteindelijk schiet ik er niets mee op, de helpdesk medewerkers zij met handen en voeten gebonden aan de regels, die door de bonzen van Ziggo aan hun zijn op gelegd.

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2008
  7. Ik ben bezig mijn internet+televisie om te zetten naar het alles in 1 pakket plus.

    Ik ga dus van, in dit geval, multikabel power (12Mb, net verhoogd naar 15Mb) naar alles in 1 plus(Nu 10Mb).

    Echter op dit moment haal ik alleen nog maar de 5Mb.

    Ingangsdatum ordernummer: 23 december 2008
    Tot nu toe nog geen digitale ontvanger gezien. En er is nog geen telefoonverbinding mogelijk.

    Ik ga het zelf wel aansluiten. Eerder geprobeerd om over te stappen naar een alles 1 in en dan een monteur te laten komen. Resultaat was...geen monteur, en de overstap was zomaar geannuleerd!

    Vandaag de chat geprobeerd. Ook erg leuk. Installeren op Vista 64 lukt niet.
    Dan maar xp installeren en....
    Op dit moment bieden wij nog geen chat functionaliteit aan voor klanten uit het Multikabel verzorgingsgebied. Deze functie zal binnenkort beschikbaar zijn.

    Je wordt er niet echt blij van zo...
     
  8. Begin december na erg veel ziggo aanbiedingen ingegaan op aanbod om alles in een te nemen.
    Had al tv +internet Z2.
    In de ziggobus in Roosendaal toezegging gekregen dat ik mijn huidige nummer zou kunen houden en dat er een monteur zou komen voor aansluiting.
    Heb daar ook gelijk een installatiepakket meegekregen.
    10 Dec. wijzigingsformulier thuisgekregen, hier stond echter geen telefoon abonnement bij.
    16 Dec gebeld met klantenservice en hier meldde men dat er geen alles in een voor mij besteld was.
    Medewerkster heeft gelijk goede gegevens ingevoerd en zei dat het nu geregeld was.
    Ik zou binnen enkele dagen bevestiging krijgen.
    Nog niets gehoord, en nog een mail gestuurd.
    Ik heb tot nu toe nog nooit klachten gehad over (home) ziggo maar begin me nu zorgen te maken dat dit erg lang gaat duren.
    Kan ik hier nog meer aan doen ?

    nog kerstgroeten van janos
     
  9. triest

    Zojuist dit forum wat doorgelezen en ik vind het allemaal zeer triest.

    Mijn medeleven gaat vooral uit naar de alles-in-1 extra gebruikers..

    65 euro is gewoon schandalig veel geld, al loopt alles wel goed!

    Laat je vooral niet misleiden met dat supersnel internet. Ikzelf
    betaal 20 euro via een andere provider met een downloadsnelheid
    van 1.5 MB/s. Dit is al veel te snel!! Iedere maand moet ik een nieuwe
    terrabyte hd aanschaffen en ben ik helemaal moe en uitgedownload:sleep::sleep::sleep:!

    Ik ben trouwens zelf een tijdje "help desk" medewerker geweest via
    tempo team. Kreeg 2 uur inwerktijd om die standaard afscheep nonsen te leren.

    De kunst hierbij is dit zo goed mogelijk te brengen.

    Als ziggo klant spreek je dus voornamelijk met acteurs die vooral niet doen wat ze beloven.

    Ik noemde mezelf dan ook geen "help desk medewerker" maar
    "afscheep medewerker".

    God zij dank ben ik daar nu weg! Ik werkte trouwens voor de belastingdienst afscheeplijn...

    Mijn advies aan jullie is: massaal het ziggo abbo opzeggen. Moeten jullie eens kijken wat er dan wel allemaal mogelijk is!
     
  10. Goh, ik heb dit soort berichten al zo vaak gezien, maar dan met ipv Ziggo andere namen als Casema, Chello, Wanadoo, UPC, Orange, KPN, Planet, ....
    En heeft het ooit gewerkt?: Nee!

    En de opmerking over 'afscheep medewerker' vind ik beledigend voor al die 1e/2e en 3e lijns helpdeskers die wél hun best doen bij al die bedrijven waar Hypochonder (gelukkig) niet gewerkt heeft!

    Ik hoop dat de naijleffecten van de fusie naar Ziggo begin komend jaar onder controle zijn en iedereen krijgt waar hij/zij recht op heeft!

    Ik wacht vol spanning op de monteur, de 30e....!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina