1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog steeds geen snelheden die behoren bij "Alles in 1 plus"
    [​IMG]

    Harry
     
  2. Bij mij ook nog geen verandering in dowload.
    Upload gaat wel de goede kant op.
    Hoe is dat mogelijk dan? Dan zou de downloadsnelheid tot ook al hoger moeten liggen?

    [​IMG]
     
  3. Ik heb zojuist de helpdesk voor de zoveelste keer gebeld.
    De problemen met de snelheden voor de "Alles in 1" pakketten zouden deze morgen opgelost zijn!

    Ik heb daar zo mijn twijfels over.

    Harry :evil: :evil:
     
  4. De plaatsnaam die in je hostnaam zit is niet die van je woonplaats, maar die van de headend waarop je aangesloten zit.
    Als deze plaatsnaam nu ineens anders is dan voorheen, dan is dat wel raar...
     
  5. Je krijgt nog wel een cc nummer toegewezen ? Na het laatste onderhoud hier op 5 December ben ik overgezet op 5ED*****cable.ziggo.nl.
    Volgens een trace zit ik in Den Haag i.p.v Groningen.

    Mijn snelheden kloppen nog na de laatste aktie van anoniem, hopelijk blijft het nu zo.

    [​IMG]

    Mijn facturen kloppen zelfs na mijn langdurige bezoek aan het Ziggo kantoor in Groningen nog steeds niet. Er is èèn correctie doorgevoerd, mijn Alles in 1 pakket is niet te vinden. Er wordt weer naar gekeken en ik krijg er schriftelijk antwoord op. Hoe lang het duurt is niet bekend. Aldus de overigens zeer vriendelijke Ziggo medewerkster.

    Ik wacht maar weer af ..............:sleep:
     
  6. Helaas, de helpdesk had mij belooft dat problemen met "Alles in 1 plus" vanmorgen verholpen zouden zijn:
    [​IMG]
    Dus niet.

    Weer eens aan het lijntje gehouden door de Helpdesk.


    Harry
     
  7. Zojuist een gerucht gehoord van een vriend van een kennis onder de klapperbomen op een zonnig eiland in de stille oceaan:

    Dat de technische dienst van Ziggo tot 6 januari alleen aan spoed eisende klachten nog iest zal doen.

    Daar gaan we dan met de problemen van de "Alles in 1 pakketten"

    Deze gebruikers kunnen dus wachten tot de kalveren op het ijs dansen, of tot Pinksteren en Pasen op een dag vallen, tot zij geholpen worden.

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2008
  8. Mijn snelheid is netzoals die van jullie: Té laag.
    [​IMG]
    En ook precies dezelfde waardes. ?!

    Alleen, ik heb ook al een week geen telefoon meer. Ik heb van de helpdesk al vanalles gehoord, maar een oplossing hebben ze niet. Hoe lang kunnen ze je eigenlijk niet helpen zonder dat het hun geld kost? Ik betaal toch voor zo'n dienst?

    Nou ja, ik ben al redelijk afgekoeld maar ik zou graag willen weten wat je moet doen zodat ziggo je ook echt helpt.
    Het resetten van mijn modem heb ik nu al zo vaak moeten doen dat ik me afvraag of dat wel goed is voor dat ding.
    1 Medewerker van de HD zei me dat mijn modem geen ipadres aanmaakte voor het telefoongebeuren. De TD zou mij terugbellen. Dat was een week geleden, nog geen telefoon gehad van de TD...

    En het erge is, dat ik toch wel tevreden ben over de produkten van Ziggo: de digitale tv is werkelijk geweldig scherp. De telefoon (als ie werkt) is zoals ik gewend was bij de kpn. En internet werkt altijd prima (op de snelheid na)
    Dus, overstappen? Waarheen? Tele2?
    Als het kon, dan zou ik een overstap wagen naar interactieve tv van kpn, maar dat is dan weer niet beschikbaar...

    We wachten het telefoontje van de TD maar netjes af.
    Ik zet €10,- op ná oud en nieuw :rolleyes:
     
  9. Ik he week geen telefoon gehad en me suf gebeld.
    Kreeg mijn nummer terug, en vergoeding van 50 euro.
     
  10. Het Alles-in-1 drama is voor mij begonnen...

    Na jullie enge verhalen ben ik bang geworden dat ik binnenkort ook voor weken of maanden óf zonder telefoon, óf zonder internet, óf zonder televisie zit. En dan wel met een dubbele of verkeerde factuur...

    Ik zal beginnen bij het begin en dit bericht aanvullen als er weer iets (of juist niets) gebeurd is...


    • eerste week december 2008: ik word gebeld door een of ander callcenter die mij graag aan de Ziggo Alles-in-1 willen hebben. Wat mij betreft prima; dat wilde ik eigenlijk toch al doen. De dame regelt meteen een afspraak voor me op 16 december.
    • 16 december 2008: geen monteur gezien! De volgende dag bellen naar Ziggo; "er staat inderdaad een afspraak voor u, maar die staat op de 21ste". Omdat dat een zondag was leek het de HD dame wel verstandig deze te verzetten naar 22 december 2009. Dit alles met de excuses namens Ziggo....
    • 22 december 2008: tot 18:30u op 22 december 2009 kon ik via 0900-1884 horen dat de monteur langs zou komen tussen 12:00u en 18:00uur. Na 18:30 was deze afspraak opeens niet meer te beluisteren en ik had ook nog steeds geen monteur gezien. Bellen naar de HD: "er stond inderdaad een afspraak voor u ingepland, alleen stond er geen monteur bij ingepland" :shock:. Hij zou kijken hoe dat kwam. Na ruim 5 minuten in de hold leek het hem verstandig een nieuwe afspraak te maken en de enige mogelijkheid in 2008 was dan 30 december 2008. Wederom met de excuses namens Ziggo... Zojuist heb ik wederom via 0900-1884 (eerst postcode, dan optie 4, dan optie 1, dan huisnummer) en warempel; er staat een installatie afspraak voor 30 december 2008 tussen 12:00u en 18:00u
    • 30 december 2008: - monteur komt langs, zeggen ze...



    Tot nu toe is altijd alles goed gegaan: als één vande eerste testers van Casema in Breda op het DEMOS netwerk naar tester op DOCSIS netwerk en toen van Wanadoo naar Ziggo... En nu wil ik m'n abonnement veranderen en het gaat fout.....

    Moet ik ook al van die Speedtest.net dingetjes gaan posten :neutral:

    Gegroet, Leo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina