1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Over over de beschikbare tools/mogelijkheden :wink: Ik weet niet hoe ziggo het een en ander ingeregeld heeft, maar er zullen waarschijnlijk wel verschillen zitten in de beschikbare tools die mensen van bepaalde lijnen hebben en kunnen gebruiken.
     
  2. De monteur van Ziggo is geweest, alles hier in huis is goed.
    Ook de versterker buiten is gecontroleerd.
    Dus het probleem zit echt bij Ziggo.

    [​IMG]

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  3. Precies zoals anoniem ook zei.
    Ligt niet bij ons, maar is een admin probleem bij Ziggo.
    Probleem is gewoon dat ze wss een crash of iets dergelijks hebben gehad met een server waar de meest recente gewijzigde profielen van mensen ook op stonden.
    Ze gebruiken dan een backup van een andere server met oude profielen, en dan heb je dus voor veel mensen dezelfde problemen als tijdje terug.
    Houdt dus in dat ze alle recente verbeteracties weer opnieuw moeten doen.
    Ze moeten gewoon iedere dag een backup draaien van server.

    DIT IS MIJN THEORIE, HOEFT DUS NIET PERSE ZO TE ZIJN.





     
  4. Hulde aan anoniem,

    Ik heb nu inderdaad het snelheidsprofiel wat hoort bij mijn abo.
    Blij dat er mensen zijn zoals anoniem die in hun spaarzame vrije tijd fora als deze afstruinen en oplossingen kunnen aanbieden.

    Niets dan lof :applause::thankyou::applause:


    [​IMG]

     
  5. Ook hier lijkt het nu opgelost te zijn, kan via remote desktop niet echt een betrouwbare meting doen maar het is hoopvol. Vanavond zal ik even mijn modem resetten en definitief uitsluitsel geven.
    [​IMG]
     
  6. kan anoniem iedereen helpen? of waar moet je aan voldoen voordat je wordt geholpen
     
  7. En weer de complimenten en dank voor de geweldige inzet voor Anoniem :thankyou::thankyou::applause::pompom:

    [​IMG]
     
  8. Bij ons klopt t ook weer.
    En nu maar hopen dat t zo blijft.
     
  9. Ziggo, c.q. de helpdesk is het niet eens met die monteur, ze gaan nogmaals een monteur sturen. Nu met een nieuw modem.

    Harry:giveup::giveup::giveup::giveup::giveup: :censored::censored::censored::censored:
     
  10. heb nu ook de goeie snelheid:applause::applause::applause:
    [​IMG]

    met dank aan ANONIEM :thankyou::thankyou::thankyou:
    je behoort een hele vette kerstbonus te krijgen van ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina