1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. uit kontakt met de HD is mij gebleken dat ik met 2 klantnummers in het systeem sta. op 1 nummer staat mijn totale ziggo pakket. op het 2e nummer staat helemaal niets. misschien dat dit iets te maken heeft met de data inconsistentie. ik bedoel maar, computers kunnen erg vasthoudend zijn tot dat de software fout hersteld is.
     
  2. Mijn complimenten aan Anoniem.

    Harry
     
  3. Gezien de eerste snelheid is dit geen profielprobleem, de download is te hoog voor het Z2 profiel.

    Denk dat er bij Harry nu iets anders mis is.

    Hoe zijn trouwens de snelheden als je op een andere server dan Alkmaar test? Die in Alkmaar staat nu niet echt bekend als de meest betrouwbare.
     
  4. [​IMG]

    Gemeten, na een modem reset, zonder router, met de firewall uit, en ook met een uitgeschakeld antivirusprogramma.

    Harry
     
  5. alles in 1 plus sinds 1-8-2008 :evil::evil::evil::evil::evil:
    [​IMG]
     
  6. ik zie net dat op de rekening van 24-12 zowel het alles in 1 plus pakket als internet z2 in rekening wordt gebracht.
    :evil::evil::evil:
     
  7. Naar aanleiding van weer een langdurig bezoek aan het Ziggo kantoor Groningen:

    De verkeerde/dubbele facturen zijn bekend bij Ziggo en nog steeds een gevolg van migratie problemen. Het zal niet weer gebeuren.
    Het wordt bij mij weer gecrediteerd (een geschil heet het bij Ziggo) en tegoeden worden nu uitbetaald eens per 1 of 2 weken i.p.v verrekend met nieuwe facturen. Of dit bij andere klanten automatisch verrekend wordt kon hij mij niet vertellen.

    Bovenstaande onder voorbehoud, het is mij verteld door de medewerker.

    Wat de snelheden betreft, ook voor een medewerker op het Ziggo kantoor is dat 2de lijns en niet rechtstreeks aanspreekbaar. Het zou weer doorgegeven worden en ik heb wat prints achtergelaten waarop het hele verhaal duidelijk te zien is.
    Vooralsnog zijn we afhankelijk van de zeer gewaardeerde inzet van anoniem.

    [​IMG]
     
  8. Voor de 14e keer contact gehad met de HD, de zeer vriendelijke doch met handen en voeten gebonden medewerker deelt mij nu pas mede dat mijn abbo niet omgezet kan worden naar All in 1 extra om de doodeenvoudige reden dat Internet en bellen op mijn naam staat en analoge tv op naam van mijn vrouw( tv aansl. staat sinds ca 23 jaar al op haar naam, en we wisten toen nog niet dat dit ooit problemen zou gaan geven).
    Nu moet ik op advies van de helpdesk (letop) de helpdesk verzoeken de abbo's samen te voegen waarna het huidige abbo omgezet kan gaan worden.
    Dit alles ondanks dat ik een week geleden een bevestiging voor mijn nieuwe abbo 'uw bestelling is in behandeling. We zullen onze uiterste best doen om deze zo snel mogelijk bij u te laten bezorgen.'
    en een wijzigingsoverzicht van Ziggo al lang in de bus heb gekregen.
    Ze zijn bij Ziggo nog steeds de draad kwijt.
     
  9. Van de ene kant ben ik hier natuurlijk erg blij mee, en dus ook hartelijk bedankt voor de gedane en nog te nemen moeite Anoniem!! :applause:

    Van de andere kant is dit echt diep triest voor de HD van Ziggo. Ik heb tientallen keren gebeld/gemaild/gechat en steeds werd er niets gevonden en melding van gemaakt. Het feit dat Anoniem dit zo snel had geconstateerd wil toch wel wat zeggen over het niveau van de gemiddelde HD-medewerker van Ziggo.

    Maar goed, ik hoop dat het nu met de hulp van Anoniem alsnog goed gaat komen en nogmaals bedankt!!!

    edit: Overigens heb ook ik 2 of 3 klantnummers dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 dec 2008
  10. Ook weer iets lekker hier. Paar weken terug alles-in-1-extra aangevraagd, afspraak gemaakt zodat een monteur langs kon komen om alles te installeren. Nou geen monteur dus...bellen...o meneer u staat niet in het systeem hoor...nou dan maken we een nieuwe afspraak.

    Hoe kan je nou iemand laten verdwijnen in je eigen systeem...zegt veel over hun eigen systemen(of je medewerkers, die niet op save ofzo klikken;p). En als ze die al niet op orde kunnen krijgen/houden, hoe moet het dan met het grootste kabelnetwerk van nederland...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina