1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Rustig rustig beste Ziggo users het komt allemaal goed moet je maar denken. Als het werkt en dat komt vanzelf dan werkt het supper, probeer nooit als eerste in de straat te bellen naar de helpdesk. Informeer in de buurt of het bij andere ook slecht loopt, verzin een smoesje zodat een ander las eerste gaat bellen. Probeer te kalmeren en laat je beslist niet gaan of meeslepen.

    Vermijd enig contact met Ziggo voor de periode van 2 maanden en praat er met andere ook niet meer over. Opstappen heeft geen nut omdat alle ISP's het beleid van elkaar afkijken, alleen de prijs is dan nog het verschil.

    Gerechtelijke stappen zijn doorgaans duurder als de normale stappen, het maakt hierbij niet uit met welke schoenen u gaat lopen. :oyeah:

    Toi toi toi ermee, ik plaatste ook al een reacties betreffende "IK KAN NIE MAILEN NIE". Nadat ik eerst :schater: zit ik nu weer :applause: maar ik kan nog steeds nie mailen nie.
     
  2. Als dat waar is heeft Ziggo naast alle andere problemen er nog een heel groot probleem bij. Het riekt ondertussen naar oplichting of op zijn minst bewuste misleiding. Ziggo maakt mij niet meer wijs dat alle problemen onvoorzien zijn.
    Bovendien als er sprake is van een flink capaciteits tekort behoort Ziggo de werving van nieuwe klanten al helemaal te stoppen. Maar nee, blijf maar lekker klanten werven met "beloofde" snelheden.
    Om nog maar te zwijgen over het verspreiden van persberichten en nieuwsbrieven over alle fantastische ontwikkelingen die er aan komen.

    Van mijn uploadsnelheid kon blijkbaar ook nog wel wat af:
    [​IMG]

    Wat een bedrijf .........:sleep::giveup::evil:
     
  3. Zojuist nog eens de helpdesk gebeld, er komt morgen 19 december 2008 een monteur.

    Harry
     
  4. Wat komt die monteur doen dan ? Je verzameling Ziggo toebehoren bewonderen ? :mrgreen:
    Het is duidelijk dat ook bij jou het probleem niet thuis en ook niet in de verbinding zit maar in het Ziggo systeem dat telkens weer een verkeerd profiel toewijst.
    Het lijkt mij dat een monteur daar niets aan kan veranderen door bij je thuis te komen.
    anoniem heeft voor mij twee keer eerder het profiel laten wijzigen en vervolgens had ik de goede snelheden enige tijd, oftewel, bij mij thuis is niets mis.
    Een monteur langs laten komen is dan verspilde tijd, geld en energie.
    Ik heb Coax een berichtje gestuurd en ga morgen als het even lukt maar weer langs het Ziggo kantoor.
     
  5. Je moet er beslist niet vanuit gaan dat die monteur ook echt komt want daar kennen we ook vele verhalen van die uiteindelijk uitliepen op schadeclaims die ondertussen al betaald zijn.

    Ik hoop voor je dat hij echt komt en je problemen gaat oplossen.
     
  6. Ik wacht gewoon af.
    Er is afgesproken dat de monteur morgen middag komt.
    En of die komt, kweet niet.
    Misschien wel m'n verzameling op halen.

    Harry
     
  7. Hmm wat een chaos..

    ik had 2 klantnummers blijkt nu...

    1 klantnummer voor internet/telefonie/digitale televisie
    op dit klantnummer had ik alles-in-1-extra aangevraagd.

    en heb ook 1 klantnummer voor standaard RTV..

    Nu hebben ze het alles-in-1-extra pakket op dat klantnummer gezet.. terwijl alle andere digitale diensten dus op ander klantnummer stonden.

    Dus nu konden ze het oude RTV klantnummer niet wissen omdat dat alles-in-1-extra weer opstond... en de andere ook niet want daar staan telefonie en digitale tv smartcards onder...

    werd ik doorverbonden.. kreeg ik te horen sorry meneer kan niet in al uw gegevens want ik zit in het oud multikabel gebied...

    Lijkt me toch dat de ziggo medewerkers daar onderhand geen probleem meer mee moeten hebben. van alle oude gebieden.. het is nu toch allemaal 1.
     
  8. Op mijn Ziggo staat nu eindelijk alles goed,
    Ik heb nu geen "Internet Z2" meer alleen nu nog "Alles in 1 plus"
    En ook mijn factuur is nu goed, ik hoef dus niet meer te betalen voor "Internet Z2"

    Ik heb nu volgens mijn Ziggo "Alles in 1 plus"
    en Televisie, Digitaal Totaal pakket.

    Nu de snelheid nog naar een aanvaardbaar niveau.

    Harry
     
  9. STATUS update

    Voor de gebruikers die mij een PM hebben gestuurd, heb ik gisteravond gecontroleerd of de configuraties overeenstemmen met de snelheden die een ieder zou verwachten op grond van het A-i-1 abonnementen (plus of extra).
    Uit deze controle bleek dat de configuratie NIET goed stonden. Het heeft dus geen zin voor deze meldingen een monteur te vragen. Er is me toegezegd dat de profielen aangepast zullen worden en dat men opnieuw op zoek zal gaan naar de oorzaak van data inconsistentie en reden dat de snelheden weer terugvallen (voorbeeld o.a. messed-up).


     
  10. Petje af voor de betrokkenheid van anoniem.
    Kunnen we hem niet klonen en inzetten in alle lagen van Ziggo afdelingen?
    :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom:




     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina