1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Excuses, ik heb me weer even laten gaan door de emoties. :oops::oops::oops:
    We verkassen naar de borrelpraat.
     
  2. Hier ook het idee dat de migratie van @home naar Ziggo nog niet voltooid is. Ik haal bij lange na niet de snelheid waar ik uiteraard wel voor betaal. Ik heb een Alles-in-1-extra abbo, in mei reeds aangevraagd. Ik had een @home intensief 12Mbit. In november wel een mariginale snelheidverhoging gehad naar 14Mbit maar daar zit ik nu nog steeds op. Uiteraard 2 weken geleden mijn verhaal gehaald. De eerste vraag van de heldepskmedewerkster was: hebt u uw modem wel uitgezet? Beantwoord met ja elke dag, soms meerdere malen. Volgende vraag: heeft u uw modem wel eens een halve dag uitgehad? Dat was niet het geval maar ook dat mocht niet baten. Volgende dag weer gebeld en toen had ik iemand aan de lijn die wat meer technische know how had en mijn modem op afstand bekeek en tot de conclusie kwam dat deze wel de juiste instellingen had. Hij zou er een ticket van maken maar tot op vandaag niets weer gehoord.
    [​IMG]
     
  3. Doen we, belooft.

    Harry
     
  4. Ik heb volgend email bericht naar Ziggo en Coax gestuurd.

    Code:
    Ik heb bij Ziggo het "Alles in 1 plus" pakket.
    Sinds hedenmorgen haal ik echter niet meer de snelheden die bij dit pakket horen.
    Ik heb nu weer de snelheden die horen bij "Internet Z2"
    Ook staat tot mijn verbazing op mijn factuur dat ik moet betalen voor zowel "Internet Z2" en voor het "Alles in 1 plus" pakket.
    
    Ik heb de snelheden met jullie helpdesk gemeten,
    en die behoren inderdaad bij "Internet Z2"
    Ook heb ik heden morgen geconstateerd dat ik een ander IP adres heb gekregen.
    
    Ik heb een contract met Ziggo dat ik over de snelheden kan beschikken die behoren bij het "Alles in 1 plus" pakket.
    Wat er nu gebeurt is contract breuk door Ziggo, en als mijn probleem niet voor het einde van deze week is opgelost, dan ga ik juridische stappen tegen Ziggo overwegen.
    
    Dus over het moeten betalen voor "Internet Z2" en voor het moeten betalen voor het "Alles in 1 plus" pakket.
    Ook voor het niet nakomen van de snelheden die ik behoor te krijgen bij het door mij met Ziggo af gesproken "Alles in 1 plus" pakket.
    
    copy van dit bericht gaat naar Coax.
    
    N.A.W. gegevens verwijderd.
    
    Harry
     
  5. Op mijn nieuwe nota ontbreekt het Alles in 1 plus pakket dus, wel aansluitkosten en 2 maanden televisie Z1. Telefonie is ook niet te vinden.
    Vorige maand is er een maand Alles in 1 plus gecrediteerd als compensatie en het lijkt er nu op dat dat gezorgd heeft voor het annuleren van het hele pakket:censored::censored: Misschien ook de verklaring voor de weer gehalveerde snelheden maar daar is al helemaal niet over te communiceren met de klantenservice.
    De eerste medewerkster snel aan de lijn, de verbinding viel echter steeds weg en werd uiteindelijk verbroken, Ziggo kan niet met Ziggo bellen, de tweede medewerker was zo te horen bezig met zijn eerste werkdag bij Ziggo, na 5 minuten stilte wilde hij mij doorverbinden naar de afdeling status bestellingen:schater:
    Na hem weer duidelijk te hebben gemaakt dat ik het pakket al sinds Juni heb zou hij mij doorverbinden naar iemand die er wel iets over wist.
    Gevolg: de wachttijd is ........ het is te druk om .....

    :sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::confused::confused::evil::evil::giveup::giveup::giveup:
    Morgen als ik even tijd heb toch maar weer naar het Ziggo kantoor in Groningen.
    Het lijkt er echter op dat het een hopeloze zaak is.:giveup:
     
  6. Helpen ze je daar een beetje messed-up? Volgende week ben ik vrij, dus als dat wat lijkt te helpen zal ik ze daar ook eens lastig komen vallen. Ik zie graag een jaar niet tot nauwelijks werkende telefonie abbo kosten terug. (met één maand compensatie komen ze er bij mij dus echt niet!)

    Plus ik heb recent Alles-in-1 Plus, maar ze hebben alles nog steeds los in hun systeem staan.
     
  7. Ik kan het je zeker aanraden. Ik had alle ellende en correspondentie van ruim zes maanden geprint en kon daar dus direct met bewijzen komen. Bovendien kunnen ze de verbinding niet verbreken als je geen genoegen neemt met weer een dooddoener.
    Helaas ben ik weer even ver omdat dezelfde problemen er nu alweer zijn.
     
  8. Hopeloos is het om een z1telefonie + Z3 internet + z1 tv + 3xsmartcards om te zetten naar een alles 1 extra abbo. Ik heb nu al 4x gebeld en al 2x al mijn gegevens doorgegven incl banknummer, maar nog steeds niets gehoord of een hd ontvanger ontvangen. Volgens mij werkt het alleen als je als nieuwe klant komt, maar klanten vanaf het eerste uur daar wordt toch mee omgegaan. Tijd dat radar er weer aan te pas komt, de admin is een puinhoop. Iedere keer is het van : ik zie het is nog niet ingevoerd, zal het nu veranderen. Volgens mij gebeurt er niks. Ik dacht dat de problemen over waren........ Wordt vervolgt
     
  9. net even weer klantenservice gebeld, ik zou een nieuwe bekabeling krijgen maar bijna maand later nog niks gekregen, dus even bellen en vragen hoe het daarmee zit.

    alweer een nieuwe commentaar:

    met ingang van 31 maart 2009 zult u het beloofde snelheid compleet kunnen benutten. dit komt omdat het netwerk niet helemaal klaar is voor de snelheden die we op dit aanbieden. u kunt wel op ziggo een klachtenformulier even opzoeken en misschien wordt het abonnementsgeld wel op een of andere manier vergoed.

    prettige feestdagen meneer


    WTF, ***)

    :censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored:

    mod : zelfcensuur maar wat aangevuld
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2008
  10. Donderdag 11-Dec aanvraag gedaan tot omzetten Z3+telefonie naar naar Alles-in-1-Extra

    Dinsdag 16-Dec .. bevestigingsbrief ontvangen.. met activatiegegevens voor nieuw modem.. en als ingangsdatum 17-Dec.

    Verder in de brief... werden aansluitkosten berekend.. digitale ontvanger+startpakket werden gewoon berekend..

    En ook zou volgens deze brief voortaan het Digitaal totaal pakket t.w.v 9,95 ineens elke maand gratis zijn.. aangezien bij de berekening van de nieuwe maandelijkse kosten de 9,95 van totaal als korting werd berekend.

    Donderdag 18-Dec... nog steeds de oude snelheden.. terwijl het abonnement op 17-Dec zou ingaan.
    Ook nog geen digitale ontvanger+nieuw modem ontvangen.. maar dat kan kloppen want die zou binnen 14 werkdagen verschijnen.. berekend vanaf besteldatum



    Meer mensen ervaring met zo'n slordige bevestigingsbrief... waarbij de ontvanger gewoon berekend werd en dergelijke..

    Morgen maar weer eens bellen met Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina