1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook hier heeft het "Alles in 1 plus" virus toegeslagen. Postcode 5403.
    Ik krijg sinds van morgen de Snelheden die bij horen bij internet "Z2"
    De helpdesk gebeld, volgens hun staat alles goed.
    Ze willen wel een monteur inplannen, maar die is voor mijn rekening.
    [​IMG]

    Ik heb modem gereset, mijn router gereboot, mijn router er tussen uit gehad, de snelheden, blijven zoals die horen bij Internet Z2
    Dus niet zoals de afgelopen maand horen bij "Alles in 1 plus"
    Waarvoor ik wel betaal.

    Er zit dus niets anders op dan weer http://coax.nl/ in te schakelen.

    Harry
     
  2. Alles staat goed ? Monteur op eigen kosten ? :schater::schater::schater::schater:
    De "klantenservice" bellen is nog steeds volkomen zinloos. Zelfs over de volkomen belachelijke factuur die ik nu weer heb wordt gezegd "ik kan niet anders doen dan het doorgeven"
    Voor de snelheden zou ik doorverbonden worden, en ja hoor "wij verzoeken u op een ander tijdstip terug te bellen, blaahhh blaaaahhh, blaaaaaaaaaaaaahhhh ........
    :evil::evil::evil::evil::evil::censored::censored::censored:

    Heeft het inschakelen van Coax voordelen vergeleken met maar weer een bezoek aan het Ziggo kantoor in Groningen ?

    Is het mogelijk om 2 modems aan te sluiten op èèn coax aansluiting ?
    Ik heb hier nog een modem van iemand die volgens Ziggo geen klant is, maar die wel werkte. Dan sluit ik die erbij aan op een andere pc en heb ik 2 x Z2 = 10.000/2000 :oyeah:
    Je moet toch wat .......

    O ja, ik ben inderdaad behoorlijk pissig voor het geval daar opmerkingen over komen.
     
  3. Coax heeft mij de vorige keer prima geholpen.

    Harry
     
  4. Het probleem is dus duidelijk niet opgelost.
    Waarmee weer eens wordt aangetoond dat dit forum en de zeer gewaardeerde hulp en inzet van Ziggo medewerkers hier onmisbaar zijn. Probeer de klantenservice maar eens duidelijk te maken dat er nog steeds een probleem bij Ziggo is terwijl zelfs de technische dienst er vanuit gaat dat het opgelost is.
    De PM is verstuurd.
     
  5. Ik hou het voor gezien bij Ziggo.
    De KPN (glasvezel) heeft er dus naar alle waarschijnlijkheid een klant bij.

    Tot en gisteren had ik met de bijbehorende snelheden "Alles in 1 plus"
    En heb tot mijn verbazing ook een ander IP adres gekregen.
    Nu nadat de Factuur is uitgekomen, heb ik weer de snelheden van "Internet Z2"
    De gemeten snelheden zijn zonder router!

    [​IMG]

    De factuur op zich zelf is een grote puinhoop.
    Ik moet nu betalen voor het "Alles in 1 plus" en voor "Internet Z2"

    O ja en de Helpdesk stuurt voor de zoveelste keer een "verhuis pakket"
    Of te wel een nieuwe contact doos met signaal verdeler.
    Ik heb de aller nieuwste hiervan al in gebruik.
    Of ik daar iest aan heb.

    Harry
     
  6. Dezelfde ellende als hier dus. Alleen mag ik ook nog aansluitkosten betalen. :schater:
    Als jij ook weer een volkomen verkeerde factuur hebt gekregen zal dat wel bij veel meer klanten het geval zijn.
    Dat wordt dus weer een volkomen onbereikbare helpdesk.
    Het grote verschil is echter dat er op mijn huisadres helaas geen glasvezel leverbaar is. :sad: Anders zou ik het ook wel weten.

    Modems, aansluitdozen, splitters en kabels heb ik hier in overvloed ondertussen. Het lijkt me overduidelijk dat het daar niet aan ligt.
    Is de allernieuwste die contactdoos met opdraaibare splitter ? Die heb ik ook al, net als alle andere modellen. :mrgreen:
     
  7. Ik kan ook een winkeltje beginnen, in aansluitdozen, kabels, signaal verdelers, enz, enz.
    En ja ook ik heb al de nieuwste contactdoos met opdraaibare splitter

    Harry:rolleyes:
     
  8. Hmmm, dit probleem heb ik dus ook, alleen heb ik nog nooit de goede snelheden gehaald. Zie hieronder bericht uit migratie topic.


     
  9. Nou zipper ik denk dat je er in alles op vooruit zult gaan.
    Ik wacht nog niet zo heel lang op het moment dat Ziggo mij omzet naar mijn gewenste Abbo, naar Alles in 1 extra met 20Mb.
    Ondanks dat ik, sinds @Home Ziggo is geworden, betaal voor Z3 (15Mb) heb ik nog steeds 12Mb van het @Home intensief abbo. Ik meet dit na met grote regelmaat.
    Als mijn volgende afrekening de verhoging ( 1,10 euro) vermeld zonder dat ik verhoogde snelheid heb en mijn HD ontvanger nog niet binnen is, draai ik alles terug (desnoods met hulp van rechtsbijstand) en zeg ik internet bij Ziggo op.
    20Mb en bellen basis kan ik voor minder kosten ook ergens anders krijgen, ik zit alleen met de eenmalige kosten voor de KPN lijn. Als ik ook nog een goede Payserver erbij neem ben ik nog steeds goedkoper uit.
    Ziggo is al duurder en doet niet eens zijn best om de klanten binnen te houden.
    Als de juiste mensen aan het stuur gezet worden is Ziggo nog wel te redden zijn.
     
  10. Dit noemt Ziggo "Alles in 1 plus"
    Het kan bijna niet langzamer.

    [​IMG]

    En dan wel betalen "voor alles in 1 plus" en voor "internet Z2"

    Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina