1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hetzelfde heb allesin 1 extra maar de snelheid ho maar
    [​IMG]
     
  2. Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door griebeltje1 [​IMG]
    ik had nu zolangzamerhand wel weer een reaktie van ANONIEM verwacht:no:

    Ook namens mij nogmaals de complimenten voor anoniem, mijn snelheden zijn wat zuinig vergeleken met sommige anderen maar ik krijg sinds de laatste actie van anoniem keurig waar ik voor betaal. Iets wat ik via de helpdesk etc. onmogelijk voor elkaar kreeg.
    Ook al is het misschien wat zuur voor sommigen, er kan inderdaad niet van anoniem verwacht worden dat hij alle Ziggo problemen maar even oplost.

    Het :no: is zeker niet terecht richting anoniem, dan moet je toch echt bij Ziggo zijn.

    [​IMG]
     
  3. Ja klopt! Ik heb 2 jaar geleden bij aanmelding veel problemen gehad. Toen dat was verholpen hebben ze het (na aandringen) goedgemaakt met een periode van 3 maanden extra gratis internet. En alles werkt tot de dag van vandaag prima!!

    Ik ga binnenkort ook over op een alles in 1 pakket plus. Ik hoop dat alles goed gaat (en ik zoals beloofd ook niet extra ga betalen voor de extra decoder met smartcard en standaard DTV). Maar ik hoe goede hoop. Zal kwaad worden als er weer van alles fout gaat, maar ales dan alles goed is...dan ZAL IK DAT ook zeker melden......
    Ik zal tussentijds nog wel reageren op zaken hier....en kom zeker ook terug met miujn eigen verhaal.....ik verwacht aan het einde van het jaar over te gaan naar de alles in 1 plus (heb nu tv en int).
     
  4. :oops::oops::oops: :rolleyes:
    het was niet mijn bedoeling om ANONIEM aan te vallen, ik weet dat hij veel ZIGGO problemen heeft opgelost. ANONIEM heef er ook voor gezorgd dat ik de verrassings zenders van alles in 1 sinds een week kan ontvangen.
    Soms ga je uit frustratie de verkeerde woorden gebruiken, ik heb de tekst en smiley aangepast.
    Nogmaals het was niet mijn bedoeling ANONIEM aan te vallen.
     
  5. Je frustratie begrijp ik heel goed, daar heb ik maanden ervaring mee.
    Het probleem van de verkeerde modem profielen zal toch wel hardnekkiger zijn dan gedacht.
    Als je in de buurt van het Ziggo kantoor in Groningen komt zou ik daar eens langs gaan. De snelheids problemen hebben ze daar voor mij niet opgelost, wel een maand compensatie en vergoeding van de belkosten.
    Kan je in ieder geval nog iets leuks van kopen om de frustratie enigszins kwijt te raken.:)
     
  6. Oproep inventarisatie problemen

    Laten we teruggaan naar het probleem.

    Ik krijg intern teruggekoppeld dat het opgelost zou moeten zijn. Bij een check heb ik zelf echter bij 1 gebruiker gezien dat het probleem zeker niet opgelost is.

    Om het probleem beter in kaart te brengen heb ik de volgende vragen:

    1- heb je het modem al gereset ? Nee > 2 / Ja >3
    2 - zo niet, reset het modem dan nog eens en controleer de snelheid opnieuw. Nog steeds niet goed dan verder met 3
    3. - wil je me de volgende gegevens sturen per PM

    • alles in 1 product (standaard / plus / extra )
    • klantnummer
    • gemeten snelheid
    Aan de hand van deze gegevens wil ik opnieuw kijken waar het fout.

    Alvast bedankt

    Anoniem
     
  7. Hoi Anoniem

    Ik heb niet het modem gereset toen ik thuis kwam.
    Mijn pakket is Alles-in-1-extra.

    Snelheid is omhoog gegaan.

    Is nu:

    Results from http://www.speed.io
    (Copied on 2008-12-16 22:42:04)
    Download: 19196 Kbit/s
    Upload : 2491 kbit/s
    Connects : 2850 conn/min
    Ping: 11 ms

    Ik durf mijn modem niet te ressetten snelheid is nu goed.
    Lag het nu aan mijn profiel wat in het modem was ingesteld?
    Met jou kom ik tenminste verder...
    Bedankt alweer, en hopelijk blijft die nu stabiel.

    Queen1
     
  8. Alles in 1 plus

    dit is het resultaat van mijn snelheid meting alles in 1 plus (Hoogeveen)

    [​IMG]
     
  9. Dit is nu mijn snelheid en volgens mij zit die nu helemaal goed...:):cool:

    [​IMG]
     
  10. Helaas heeft het Alles in 1 "virus" hier weer toegeslagen.
    Ik zit WEER op internet Z2 snelheden :confused::sleep::giveup::evil::?::rolleyes:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Blijkbaar is vannacht voor 3.13 uur de verbinding weggeweest en/of mijn
    modem gereset door Ziggo. Met weer een verkeerd profiel als gevolg.:cry:
    8.26 uur is mijn poging om d.m.v. een reset weer de goede snelheden te krijgen, helaas mislukt ...............

    2008-12-17 08:26:277-InformationB401.0Authorized2008-12-17 03:13:587-InformationB401.0Authorized1970-01-01 00:00:403-CriticalR04.0Received Response to Broadcast Maintenance Request, but no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout

    Ook nog even naar mijn facturen gekeken:
    de CHAOS IS COMPLEET :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:
    Aanvullende Diensten


    aansluitkosten Radio & Televisie 01-10-2008 tot 01-10-2008 29,95
    Totaal Aanvullende Diensten, inclusief 19% BTW (EUR 4,78) : 29,95 Kabeltelevisie


    Televisie Z1 01-11-2008 tot 01-12-2008 15,90
    Televisie Z1 10-10-2008 tot 01-11-2008 11,28
    Totaal Kabeltelevisie, inclusief 19% BTW (EUR 4,34) : 27,18
    Totaal factuur inclusief BTW : € 57,13
    Er worden nu zelfs weer AANSLUITKOSTEN in rekening gebracht en televisie Z1.
    Het wordt nu toch wel HEEEEEEEEL, HEEEEEEEEL, HEEEEEEEEEEEEL erg vervelend:evil::evil::evil::giveup::giveup::giveup::no::no::no:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina