1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mr. Zap, 2 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. --> Oud klant(en) van @home en geen verhoging internetsnelheid <--

    Geachte leden/gasten,

    Als oud klant van @home (internet regelmatig) ervaar ik dat men bij Ziggo problemen heeft om mijn abonnement om te zetten naar een Alles in Plus.
    Inclusief de nieuwe snelheid van 10000....

    Ik heb al maanden de snelheid van internet regelmatig (4000) en Ziggo krijgt het kennelijk niet voor elkaar om dit te wijzigen.

    Zijn er meerdere oud @home-klanten welke dit probleem hebben?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
  2. Eerst maar even weer een samenvatting.

    Ik heb na ruim zes maanden beloftes, toezeggingen, excuses, compensaties etc. nog steeds geen goed werkend Alles in 1 pakket. Mijn snelheden zijn nog steeds die van internet Z2, nu 5000/1000, tot half november 4000/1000. Ik bel niet gratis met andere Ziggo klanten.

    Ik heb alles geprobeerd, ontelbare telefoontjes, klachtenformullieren, emails, contact met Ziggo naar aanleiding van Radar, een bezoek een het Ziggo kantoor in Groningen etc. etc. maar niets heeft geholpen. Alleen Ziggo medewerkers hier hebben problemen met de newsserver en een e19 melding opgelost.
    Bellen met Ziggo blijkt zinloos, bovendien is de bereikbaarheid nog steeds erg slecht.

    Gisteren kwam een medewerker van de technische dienst tot de conclusie dat er nog steeds sprake is van een migratie probleem en mijn Alles in 1 pakket nog steeds geen Alles in 1 pakket is. Helaas wilde de medewerker van de afdeling wijzigingen niets anders doen dan zeggen dat mijn snelheden, en die van alle andere Alles in 1 klanten gisteren zouden worden omgezet. Het bericht dat de zeer welwillende medewerker van de technische dienst had getypt om duidelijk te maken dat er eindelijk iets moest worden gedaan en ik niet weer moest worden doorverbonden of afgescheept werd compleet genegeerd.
    Zoals wel te verwachten, er is weer niets veranderd.

    Uit berichten in andere topics, zoals o.a. "post je snelheid" blijkt dat er meer oud @Home klanten zijn met nog steeds dezelfde klachten.

    Hierbij het verzoek om hier je klachten te vermelden en tevens te vermelden wat Ziggo hierover heeft gezegd en wat er wel en niet aan is gedaan. Het gaat hier dus over oude @Home klanten die zijn overgestapt op Alles in 1. Ik heb de indruk dat deze problemen aleen voorkomen bij klanten in oude @Home gebieden.
    Op deze manier wordt het wat overzichtelijker en worden discussies die niet over dit specifieke probleem gaan hopelijk voorkomen.

    Ik ga deze week maar weer bij Ziggo langs aangezien het bellen met de helpdesk weer helemaal niets heeft opleverd.

    Voor de duidelijkheid nogmaals de symptomen van mijn niet goed werkend Alles in 1 Plus pakket:

    1. Internetsnelheden van internet Z2 5000/1000 i.pv. Alles in 1 plus 10.000/1500 (gemeten op meerdere sites, meerdere tijdstippen, meerdere computers en met en zonder router. uiteraard altijd na een modemreset)
    De "oude" snelheden van Alles in 1 Plus 8000/1500 heb ik nooit gehad.
    2. gesprekken met andere Ziggo klanten verschijnen gewoon op de factuur.
    3. de gratis extra digitale verrassingszenders werkten pas na ingrijpen van een Ziggo medewerker op dit forum.
    4. televisie Z1 wordt extra in rekening gebracht naast het Alles in 1 pakket.
     
  3. Je bent niet de enige.
    Ik heb toevallig net een topic aangemaakt over hetzelfde probleem naar aanleiding van meerdere klachten verspreid in diverse topics. Ik had jou bericht niet gezien anders had ik het hier wel geplaatst.
    Ik stel voor om in èèn topic verder te gaan om het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Welke dat wordt maakt mij niets uit.
     
  4. oh leuk zijn we weer als laast aan de beurt >_>
     
  5. Hier idem dito met een sterretje,

    De "oude" snelheden van Alles in 1 Plus 8000/1500 heb ik nooit gehad.
    2. gesprekken met andere Ziggo klanten verschijnen gewoon op de factuur.
    3. de gratis extra digitale verrassingszenders werkten pas na ingrijpen van een Ziggo medewerker op dit forum.
    Die laatste heb ik nog steeds niet.

    [​IMG]

    Ben vandaag door Ziggo gebeld, ik zou toch echt over de snelheden moeten beschikken die horen bij het "Alles in 1 plus" pakket.

    Ziggo belt morgen terug, en het ligt niet aan mijn computer of aan het modem, aldus Ziggo.

    Harry
     
  6. Dat is puur toeval. Ik laat deze beslissing over aan de Moderator van dit subforum. Maar ik zou zeggen wie het eerst komt.... :wink:

    Ik vind het veel belangrijker dat dit onder de aandacht gebracht wordt en zeker zichtbaar. Dit om te zien hoeveel ex-klanten van @home deze problemen ervaren.

    Ik heb ongeveer 30 minuten geleden wederom telefonisch contact opgenomen met de helpdesk. Een medewerker van Ziggo deelde mij mede dat ik de nieuwe snelheid al moest hebben. Echter na samen eea nagelopen te hebben bleek dit toch niet het geval te zijn. Hier was ik zelf ook al achter. Gevolg... Doorgezet naar de technische dienst en over 5 werkdagen moet het probleem opgelost zijn. Leuk detail: Dat zeiden ze vorige week woensdag ook... En zie hoever dat we zijn!
     
  7. En een antwoord op een weken geleden verstuurde klacht:

    Uit onze gegevens blijkt dat uw abonnement wel goed in ons systeem staat.
    Indien u nog geen gebruik kunt maken van de juiste snelheid adviseren we u de stroomtoevoer van uw kabelmodem 1 minuut te onderbreken door de stekker eruit te halen. Als uw kabelmodem opnieuw is opgestart kunt u vervolgens wel met de juiste snelheid downloaden.

    resultaat:
    [​IMG]

    :mrgreen::censored::evil::giveup::sleep::confused:
     
  8. [​IMG]

    Mijn snelheid ligt sinds half november wel wat hoger, maar nog steeds niet wat het zou moeten zijn.

    Al tig keer gebeld en contactformulieren ingevuld, maar geen resultaat. :sad:
     
  9. Weer een diep treurige standaardreactie van een huppelk....je dus !
     
  10. Het heeft er alle schijn van dat Ziggo toch bezig is:

    [​IMG]

    Echter enige minuten later:

    [​IMG]

    Harry
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina