1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met opm #1 & #2 ben ik het met je eens.
    Maar met opm #3 ben ik het niet met je eens. Ik heb een avond lang tegen een zwart scherm zitten kijken :wink: voordat op sat4all een fix stond... Bovendien ben ik ook een betalende klant die zijn tientje betaald voor het totaalpakket.

    Gert.
     
  2. Helaas is het allemaal niet zo simpel. Ik kan ook geen tijdsindicatie geven. Zodra er een oplossing is, dan zal ik het posten.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Waarom wordt er dan niet gekozen voor de optie om de codering tijdelijk van de zenders uit het basispakket te halen?
     
  4. Ik heb de algemene/aanvullende voorwaarden eens doorgenomen en je hebt volkomen gelijk. Zij praten daar niet over het (verplichte) gebruik van een, door de kabelboer, gecertificeerde ontvanger.

    Gert.
     
  5. Ik snap het niet. Er is iets gedaan waardoor nu niet meer opgenomen kan worden, ongedaan maken die actie! Hoe moeilijk kan het zijn??? Het is werkelijk ongelofelijk dat Ziggo zich er zo makkelijk vanaf probeert te maken. Ik heb het al eens eerder opgemerkt, maar dit zijn praktijken die alleen een monopolist zich kan veroorloven. Bah!

    Er is een probleem, dat los je op zonder verder te kijken dan je neus lang is. En als er dan een ander probleem wordt veroorzaakt? Pech, we kijken er naar maar kunnen niets zeggen over de oplostijd. Je kent de reclame van Ziggo, ik heb het gevoel dat ze nu ook even geen tijd hebben om dit probleem op te lossen.

    Mochten mensen nog twijfelen, neem nooit een alles in 1 pakket van Ziggo want dan ben je helemaal de :censored:!
     
  6. Waarom zou er uberhaupt een codering op de zenders zitten? Als je die vraag kan beantwoorden, kan je ook beantwoorden waarom daar niet zo snel voor gekozen zal worden.
     
  7. Ik vind deze vraag van 'The_Doman' eigenlijk nog zo gek nog niet. Het zijn (bijna alle) zenders die ook analoog worden doorgegeven. Waarom zou je niet de codering even tijdelijk opheffen zolang er problemen zijn en daarmee de Siemens/Cisco eigenaren kan helpen? Zie niet echt een reden om deze tijdelijk niet even vrij te geven totdat de kabelboer klaar is met het gepruts aan het signaal.

    Gert.
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Mja, dat men niet 'gratis' zonder smartcard naar de zenders uit het standaardpakket kan kijken?
    Deze zitten toch ook al 'gratis' bij het verplichte basis analoge abonnement?

    En natuurlijk zal men daar niet voor kiezen vanuit Ziggo zelf, de PVR gebruikers echter zitten momenteel wel met een behoorlijk probleem.
     
  9. Ben ik met je eens, alleen de PVR bezitters is wel ruim genomen en erg generaliserend, het waren "alleen" de Cisco en Siemens PVR bezitters, en het zijn nu "enkel" nog de Cisco PVR bezitters die over zijn. Maakt het nog steeds niet minder vervelend.
     
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Inderdaad, zijn toch ook de mensen die een behoorlijk fors bedrag voor deze PVR hebben neergeteld he!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina