1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kan niet opnemen

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door exroosje, 1 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als de 2e tuner niet word gebruikt, dan zal deze 0% geven. Heeft niets te maken met eventuele werkzaamheden.
     
  2. O, zie je dit signaal alleen als ie opneemt dan?

    Marco
     
  3. ik snap er niets van,
    ik koop een digitale pvr. daar zit toch een schijf in die opneemt doordat je de pvr bedient?

    hoe kan dat ding het niet doen als ziggo een storing heeft
     
  4. Correct.
     
  5. Als het opnemen op een zender niet gaat (zoals nu op de zenders van het standaardpakket), dan wordt de 2e tuner niet gebruikt en staat deze dus op 0%.
     
  6. dus dat bedoel ik met een gewone dvdrecorder kan je wel opnemen
    dit is een apparaat dat opneemt wat erin komt?
    ofkomt er een signaal met de zender mee die zegt dat de pvr niet mag opnemen hdcp?

    ,
     
  7. Geen hdcp maar een signaal dat tegenhoudt, dat je kunt opnemen. De Cisco neemt op wat hij binnenkrijgt.
     
  8. dus dat signaal werkt dus terwijl hij niet moet werken
     
  9. Dus als ik het goed begrijp, wordt er nu met de zenders uit het vrije pakket een signaal meegestuurd dat aangeeft dat er niet opgenomen mag worden door een Cisco PVR. Klopt dat? Wat is het voordeel daarvan, haal weg dat signaal zou ik zeggen.

    Ik begrijp dat er hard aangewerkt wordt en dat het de volle aandacht heeft, maar kun je enige tijdsindicatie aangeven. Gaat dit nog een paar uur duren of nog een paar dagen of weken of maanden?

    Anders haal ik mijn oude analoge Harddisk recorder weer van zolder. Maar voor een paar uurtjes is dat niet nodig.
     
  10. Ik heb er op zich begrip voor dat onvoorziene storingen kunnen plaatsvinden en dat die niet altijd in 24 uur op te lossen zijn, maar dit specifieke probleem geeft mij dus wel angstige vermoedens:
    - in de eerste plaats blijkt dat wij Cisco gebruikers kennelijk minder belangrijk zijn dan de mensen die gedupeerd worden door de trage smartcard activatie. Qua aantallen begrijpelijk, maar Cisco gebruikers hebben wel op zijn minst 200 euro extra neergelegd voor exact dat wat het nu niet doet: opnemen;
    - kennelijk kan Ziggo dus naar eigen goeddunken besluiten dat we programma's NIET kunnen opnemen. Dat had op zijn minst toch even vermeld kunnen worden VOOR we de Cisco aangeschaft hadden;
    - extra zuur is het dat de niet officiƫle oplossingen hier geen last van hebben of dit makkelijk kunnen omzeilen: effect van de beveiliging is dus weer eens zoals altijd, alleen de betalende consumenten worden gedupeerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina